Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Wow, så altfor nervepirrende nå kjære @Neutral90! Håper du blir fulgt opp bedre av fastlegen fremover altså, du sitter jo i en litt særegen situasjon her nå, med planlagt operasjon i morgen (?!). Da er det jo faktisk viktig å få avklart dette rimelig kjapt, og en blodprøve burde da virkelig være null problem.

Det er definitivt en stigning her, som jo vanskelig kan forklares på andre måter enn en graviditet som jeg kan se for meg? Forstår så inderlig godt at du ikke tør å håpe altså, men hva ellers kan forklare denne stigningen?😭 Herlighet, håper virkelig så for deg nå, ingen jeg unner dette mer enn deg akkurat nå❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo definitivt stigning 😊 skjønner veldig godt at du ikke fil ha noe forhåpninger, men som skrevet over her så kan heller ikke jeg skjønne noe annet den stigningen kan komme av enn at du er gravid på nytt🥰 ta test igjen ikveld og imorgen, stiger det fremdeles tenker jeg at det ikke er noe tvil❤️ Krysser så fingrene for deg nå🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende 😁 men kjenner jeg blir litt provosert av at du ikke bare kan få ta ett par blodprøver, burde jo være ganske så uproblematisk 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i morgen? 🤔🤭 drar du til Trh for hysteroskopi eller står du over den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (13 timer siden):

Oi😳 Dette var ikke forventet når jeg klikket meg inn her nå! Skjønner godt dette er forvirrende, for det er jo tydelig stigning på testene fra i går til i dag. Og den legen da? Hva i alle dager er greia med å ikke henvise deg til blodprøver når du er booket for hysteroskopi i morgen? Enig med @SUPERMIRI, her håper jeg st.Olavs har bedre svar å komme med. Krysser alt jeg har for deg🤞🏼 Jeg tror absolutt at det er meningen at du skal bli mamma snart, selvom jeg skjønner utrolig godt at de siste ukene må ha vært megatøffe for psyken❤️

Nei, det var ikke i min villeste fantasi, engang! Hadde absolutt gått ut fra at pos eltest cd 12 var pga hcg 🌞

Ja, altså. Det har vært lite stabilitet... :) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (13 timer siden):

Wow, så altfor nervepirrende nå kjære @Neutral90! Håper du blir fulgt opp bedre av fastlegen fremover altså, du sitter jo i en litt særegen situasjon her nå, med planlagt operasjon i morgen (?!). Da er det jo faktisk viktig å få avklart dette rimelig kjapt, og en blodprøve burde da virkelig være null problem.

Det er definitivt en stigning her, som jo vanskelig kan forklares på andre måter enn en graviditet som jeg kan se for meg? Forstår så inderlig godt at du ikke tør å håpe altså, men hva ellers kan forklare denne stigningen?😭 Herlighet, håper virkelig så for deg nå, ingen jeg unner dette mer enn deg akkurat nå❤️ 

Jeg har vært bob bob fornøyd med fastlegen, så kommer nok til å sjekke hvem som er ledig i nabokommunen :) ble litt skuffet over hans svar! A han burde jo vøre særs var over vår situasjon, synes ikke det er mye å be on

 

Takk, og takk igjen ❤️ jeg håper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (12 timer siden):

Det er jo definitivt stigning 😊 skjønner veldig godt at du ikke fil ha noe forhåpninger, men som skrevet over her så kan heller ikke jeg skjønne noe annet den stigningen kan komme av enn at du er gravid på nytt🥰 ta test igjen ikveld og imorgen, stiger det fremdeles tenker jeg at det ikke er noe tvil❤️ Krysser så fingrene for deg nå🤞🏻🤞🏻

Åh jeg blir så glad av slike svar ❤️ jeg håper på det beste 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (2 timer siden):

Så utrolig spennende 😁 men kjenner jeg blir litt provosert av at du ikke bare kan få ta ett par blodprøver, burde jo være ganske så uproblematisk 🙄

Ja, jeg også. Irriterende. Vært bob bob fornøyd med han. Mer opptatt av å skrive enn å samtale, liksom. Får se om jeg får byttet 👌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (13 minutter siden):

Hva skjer i morgen? 🤔🤭 drar du til Trh for hysteroskopi eller står du over den? 

Jeg er i Trondheim og vil møte til hysteroskopi. Det ble for kort tid til å ta hcg (takk fastlege). Fertilitetsseksjonen ringte ikke før jeg var godt på vei til trh 🙃 da var det. For sent. 

Vil ha ultralyd først i morgen, om det ser "greit" ut vil se gjøre hysteroskopi. 

Lykke til i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo/cd 23 tror jeg 

 

Jeg har seriøst testet 4x2 tester i dag 🙈 de siste testene idag viste ikke økning! Tross alt, kanskje svakre 🥺 så. I morgen gjør de ultralyd før hysteroskopi. Dersom kroppen viser tegn til graviditet blir timen til en legesmtale. Dersom streken stagnerer/de tror det er rester blir det hysteroskopi. 

Første gang jeg her kjørt til trh og det bare var 20+ hele veien! 😄

Det siste døgnet vil i det minste minne meg på hvor kort veien er fra helvete til himmel, og kanskje tilbake. Det er både fint og vondt. 

 

Jeg er forberedt på at vi ikke er gravid og det blir hysteroskopi. 

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (10 minutter siden):

Jeg er i Trondheim og vil møte til hysteroskopi. Det ble for kort tid til å ta hcg (takk fastlege). Fertilitetsseksjonen ringte ikke før jeg var godt på vei til trh 🙃 da var det. For sent. 

Vil ha ultralyd først i morgen, om det ser "greit" ut vil se gjøre hysteroskopi. 

Lykke til i morgen! 

Fingers crossed 🤞🏻
Takk, det samme ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til🥰 jeg også håper så på mirakel nyhet her på neste oppdatering🤞🏻🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse lykke til i dag:klem: Tenker på deg og håper så på at du får noen gode nyheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...