Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

4+2

Nei nå altså, nå gir jeg meg over her 🤯

I dag var siste dag i midt hode jeg måtte få 2-3 for å ha et normalt utviklende svangerskap. Jada, jeg er der. I dag var siste frist. 

Dyppet testen. Ingenting skjedde. Hæ? Irriterende. Har opplevd dette før med at skjermen aldri kommer på. Teknisk feil. 

Har en til liggende - heldigvis! Men i svarte da! Det skjer det samme med den. 

To tester, fra to forskjellige forpakninger, kjøpt i to forskjellige kalenderår. Begge teknisk feil. Så irriterende! 🙄

Men, jeg åpnet de 🙊 og jeg er rimelig sikker på å ha fått 2-3 i dag. 

Strimmeltesten er litt sterkere også, en nyanse bare, men så lenge det ikke blir svakere er jeg en happy bunny. 

 

Øverste fra i morges og nederste to fra 14 dpo (viste 1-2).

IMG_20210405_065109.thumb.jpg.c3dbaea56ab1f6676b37027a7bb4b4d1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei åh, så irriterende at testene ikke fungerte 😅 Kanskje du får et par gratis av clearblue hvis du klager? 🤩🙏🏻 Meen, er helt enig i at den der ville nok vist 2-3, ja! 😍

Ha en fiin dag 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (14 minutter siden):

Nei åh, så irriterende at testene ikke fungerte 😅 Kanskje du får et par gratis av clearblue hvis du klager? 🤩🙏🏻 Meen, er helt enig i at den der ville nok vist 2-3, ja! 😍

Ha en fiin dag 🥰

Jeg kommer til å høre med clearblue iaf, synes de er rådyre 🙊😬

Takk det samme, kjære deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så rart og så med to forskjellige og?🤔 max uflax må dette være! Du hadde helt sikkert fått 2-3 nå ja😃 må bare si at sist jeg gikk gravid så fikk jeg aldri 3+ på clear blue men når jeg tok de ut som du gjør nå og sammenlignet 3+ tester med de på nettet så var de helt like de😬 sluttet tilslutt å teste fordi jeg var på tidlig ultralyd i uke 7 og fikk bekreftet liv og at alt var bra tross at jeg aldri fikk opp 3+ på clear blue. Så clear blue kan vel vise litt feil de også tenker jeg.. tenker også itilfelle det tar tid for deg å få 3+ så har du lest min erfaring. Tenker det samme med å ikke få 2-3 når man skal, også tar man ut testen og sammenligner og ser at den tydelig skulle ha vist 2-3. mye mulig du hadde fått 2-3 idag uansett da 😃 men en fin erfaring og ta med videre at clear blue ikke alltid henger med på hvor langt man egentlig er på vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (På 5.4.2021 den 10.37):

Oi, så rart og så med to forskjellige og?🤔 max uflax må dette være! Du hadde helt sikkert fått 2-3 nå ja😃 må bare si at sist jeg gikk gravid så fikk jeg aldri 3+ på clear blue men når jeg tok de ut som du gjør nå og sammenlignet 3+ tester med de på nettet så var de helt like de😬 sluttet tilslutt å teste fordi jeg var på tidlig ultralyd i uke 7 og fikk bekreftet liv og at alt var bra tross at jeg aldri fikk opp 3+ på clear blue. Så clear blue kan vel vise litt feil de også tenker jeg.. tenker også itilfelle det tar tid for deg å få 3+ så har du lest min erfaring. Tenker det samme med å ikke få 2-3 når man skal, også tar man ut testen og sammenligner og ser at den tydelig skulle ha vist 2-3. mye mulig du hadde fått 2-3 idag uansett da 😃 men en fin erfaring og ta med videre at clear blue ikke alltid henger med på hvor langt man egentlig er på vei. 

Takk for at du deler 😍 prøver å ikke legge så mye i de testene, samtidig er jeg desperat etter bekreftelse på at alt er "normalt" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 (å herregud så deilig å skrive!) 

 

Da har jeg begynt på albyl e og klexane, hhv blodfortynnende tabletter og sprøyter. Håper så intenst at det er dette som skal til ❤️

Har også fått henvisning til sykehuset for tidlig ultralyd. Det er en privat gyn her, som jeg brukte sist gang. Men sist svangerskap så ønsket han ikke å henvise offentlig, han ville avvente og se en uke av gangen, selv når embryo ikke hadde vokst på 1 uke og hjertet slo ennå saktere. Da ville han vente en uke til bare for å "gi livet en sjanse". Det opplevdes mest belastende for meg. Så denne gangen går jeg rett inn i systemet på sykehuset. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, håper virkelig at det er det som skal til 🤞 Herlig å kunne skrive svangerskapsuker 😁

Så kjekt at du har fått henvisning til tidlig ultralyd 😁 Skjønner at du ikke var helt komfortabel med å vente og se i en uke, det må ha vært veldig tøft.. Bra du vet hvor grensen din går og hva du er komfortabel med. Håper alt ser bra ut på ultralyden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (1 time siden):

Ååh, håper virkelig at det er det som skal til 🤞 Herlig å kunne skrive svangerskapsuker 😁

Så kjekt at du har fått henvisning til tidlig ultralyd 😁 Skjønner at du ikke var helt komfortabel med å vente og se i en uke, det må ha vært veldig tøft.. Bra du vet hvor grensen din går og hva du er komfortabel med. Håper alt ser bra ut på ultralyden 😊

Takk, det håper jeg også :) gir en boost av å bare gjøre noe annerledes uansett 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad på dine vegne at du har fått noen nye medisiner for denne prøveperioden og jeg håper virkelig at det er akkurat det som skal til for at spiren holder løpet ut ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (15 minutter siden):

Jeg er så glad på dine vegne at du har fått noen nye medisiner for denne prøveperioden og jeg håper virkelig at det er akkurat det som skal til for at spiren holder løpet ut ❤ 

Gode du ❤️ takk 🥰 jeg er enig, jeg håper virkelig dette er den som holder helt inn 🌼 det må da snart være vår tur 😅 Håper du har det bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått tidlig ultralyd på sykehuset! Blir spennende å se når den finner sted 🤩

Endelig oppstart av støttemedisiner også! Woop woop 🥳 Nå må vi ha tro og håp på at det er dette som skal til! Dere fortjener det så inderlig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (13 minutter siden):

Så bra at du har fått tidlig ultralyd på sykehuset! Blir spennende å se når den finner sted 🤩

Endelig oppstart av støttemedisiner også! Woop woop 🥳 Nå må vi ha tro og håp på at det er dette som skal til! Dere fortjener det så inderlig ❤️

Så herlig du er 🥰 Takk! Jeg har gode vibber, altså 😄 håper dere har det godt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært her inne på en stund, og hva ser jeg? Herregud!! GRATULERER 😭❤️ 
Håper så inderlig at disse medisinene er det som skal til nå! Nå må jeg jo bare følge med oftere her inne fremover! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vegasus skrev (20 minutter siden):

Ikke vært her inne på en stund, og hva ser jeg? Herregud!! GRATULERER 😭❤️ 
Håper så inderlig at disse medisinene er det som skal til nå! Nå må jeg jo bare følge med oftere her inne fremover! 😍

Jeg får litt skrivediare når det er nerver inne i bildet, så det var sikkert nok å lese 😂 

Tusen takk kjære vegasus ❤️ du er alltid så god. Håper du og gutten din koser dere 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er «i systemet» og at du får prøve ut med medisin denne gongen👍

Er du i jobb no, eller er det aktuelt med sjukemelding no den første tida, til du er «over kneika»? 

Det blir spennande å følgja deg vidare 😍🥰
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du har fått medisiner og god oppfølging videre denne gangen🥰 dette skal gå veien for deg nå❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyr1 skrev (På 7.4.2021 den 11.05):

Åh. Gratulerer ❤️ Jeg er så glad, spent og håpefull på dine vegne 🥰

Takk kjære Dovendyr 🥰 jeg håper du og jenta di koser dere og at alt bare er bra! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (16 timer siden):

Så bra at du er «i systemet» og at du får prøve ut med medisin denne gongen👍

Er du i jobb no, eller er det aktuelt med sjukemelding no den første tida, til du er «over kneika»? 

Det blir spennande å følgja deg vidare 😍🥰
 

Ja, jeg har kjempet hardt for det og vært veldig tydelig på at jeg orker ikke flere innsett uten å gjøre noe nytt, så jeg er kjempeglad for å bli hørt :)

Jeg er 80% på jobb. Ble sykemeldt etter aborten i februar og har jobbet meg oppover. Det er bare tredje arbeidsdagen etter ferien, men jeg sliter litt allerede. Litt småkvalm, men det er mest utmattelse som gjør at jeg sliter 😅 får se hvordan det går. Kjedelig å måtte øke sykmeldingsprosenten igjen, men må jeg så må jeg. 

Takk gode deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (13 timer siden):

Så bra at du har fått medisiner og god oppfølging videre denne gangen🥰 dette skal gå veien for deg nå❤️ 

Jeg håper sånn ❤️ jeg tar fart og hopper rett uti med bena først, for jeg håper sånn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...