Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Atticmess skrev (1 time siden):

Så fin økning 🥰 Håper du får litt ro fra tankene framover, men skjønner veldig godt at de kommer :klem:

Dette hjelper, absolutt ❤️ var så utrolig deilig å se utviklingen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, nå var det akkurat slike nyheter jeg håpet på her!! 👍👍👍 Veldig glad på dine vegne nå 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, nydelig test! Fantastisk 🤩 så sterk strek fikk ikke jeg før på 15 DPO 🥰 Kos deg med den og kjenn på de gode følelsene 💖 Du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilmimo skrev (8 minutter siden):

Har du begynt å merke noko til symptom @Neutral90? 😊❤️

Ja, litt ❤️

Et av de første tegnene alle gangene har vært at jeg brekker meg skikkelig når jeg pusser tenna 🙊 høres ut som en full sjømann! 

Kjenner litt murring i magen og kan brått bli utrolig sliten. Blir spennende å se hvordan det blir neste uke med jobb :)

Ikke noe kvalm ennå. Bank i bordet blir det ikke så galt, men jeg skal ikke legge skjul på at det blir en lettelse også! 

Men du, hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (14 timer siden):

Wow, nydelig test! Fantastisk 🤩 så sterk strek fikk ikke jeg før på 15 DPO 🥰 Kos deg med den og kjenn på de gode følelsene 💖 Du er gravid!

Tusen takk ❤️ alltid greit å lese andra erfaring 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (16 timer siden):

Gratulerer, nå var det akkurat slike nyheter jeg håpet på her!! 👍👍👍 Veldig glad på dine vegne nå 💗

❤️ Jeg er utrolig takknemlig og ydmyk for å være gravid igjen, takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (16 timer siden):

Såå fin økning ❤️

Veldig, veldig letta. ❤️ Synes det er spennende at vi er så nær i lengde, du er 5+4 i dag? Jeg er 4+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Veldig, veldig letta. ❤️ Synes det er spennende at vi er så nær i lengde, du er 5+4 i dag? Jeg er 4+1 :)

Det er godt 🥰 Ja, jeg er 5+4. Kjempegøy at vi er flere som er omtrent like langt ☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1

Så deilig å skrive graviduker 🥰 jeg føler meg så utrolig heldig! Jeg håper så veldig at denne skal holde helt inn! 

Sluttet med progesteronstøtte i dag :) deilig å slippe!

Et mantra i denne graviditeten er å prøve å leve/håpe som at jeg ikke har opplevd disse aborten. Det inkluderer å forberede meg på at det faktisk blir baby. 

I dag strikket jeg første baby-tøy 🥰❤️ lillebjørnhue! Skal strikke en til i annen farge bare i tilfelle det blir gutt 💙

IMG_20210404_145624.thumb.jpg.f36485d42e8241459e1e5961ac3bf3de.jpg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (33 minutter siden):

Ja, litt ❤️

Et av de første tegnene alle gangene har vært at jeg brekker meg skikkelig når jeg pusser tenna 🙊 høres ut som en full sjømann! 

Kjenner litt murring i magen og kan brått bli utrolig sliten. Blir spennende å se hvordan det blir neste uke med jobb :)

Ikke noe kvalm ennå. Bank i bordet blir det ikke så galt, men jeg skal ikke legge skjul på at det blir en lettelse også! 

Men du, hvordan går det med deg? 

Det går bra med meg😊

Hos oss er minsten akkurat flytta ut av sprinkelsenga og inn eigen seng og babyperioden blir litt fjernare for kvar dag som går 🙈 Litt vemodig, men mest deilig😅 har 3 barn, så det holder for meg.

Spennande med litt gryande symptom då! 🤩 Sjøl hadde eg minimalt med symptom i mine svangerskap. I starten var det mest stråling i puppene som minte meg på at det var noko på gong 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd ting siden sist jeg leste🥰 Så gode nyheter! Gratulerer så mye❤️ Og så fint å høre hvor optimistisk du er denne runden! Håper dette blir alt du ønsker deg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (15 minutter siden):

4+1

Så deilig å skrive graviduker 🥰 jeg føler meg så utrolig heldig! Jeg håper så veldig at denne skal holde helt inn! 

Sluttet med progesteronstøtte i dag :) deilig å slippe!

Et mantra i denne graviditeten er å prøve å leve/håpe som at jeg ikke har opplevd disse aborten. Det inkluderer å forberede meg på at det faktisk blir baby. 

I dag strikket jeg første baby-tøy 🥰❤️ lillebjørnhue! Skal strikke en til i annen farge bare i tilfelle det blir gutt 💙

IMG_20210404_145624.thumb.jpg.f36485d42e8241459e1e5961ac3bf3de.jpg

For en nydelig lue ❤️ Flink du er til å strikke! 

Så godt å se at du evner å tenke positive tanker og å se fremover! Det er helt forferdelig altoppslukende å leve i en konstant frykt. Jeg må si jeg syns det er litt trist å tenke tilbake på de følelsene jeg hadde typ de første 15 ukene av mitt svangerskap. Skulle ønske jeg også kunne tenke positivt til det motsatte var bevist ❤️ Jeg håper så inderlig for dere at denne spiren holder mål. Gleder meg sånn til å følge deg på reisen din! 

Sender deg en stor klem 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Det er så godt å lese❤️ for noen strikkeferdigheter du har! Har lyst til å lære meg det samme selv🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ilmimo skrev (15 timer siden):

Det går bra med meg😊

Hos oss er minsten akkurat flytta ut av sprinkelsenga og inn eigen seng og babyperioden blir litt fjernare for kvar dag som går 🙈 Litt vemodig, men mest deilig😅 har 3 barn, så det holder for meg.

Spennande med litt gryande symptom då! 🤩 Sjøl hadde eg minimalt med symptom i mine svangerskap. I starten var det mest stråling i puppene som minte meg på at det var noko på gong 😉

All ære for tre barn! :) det høres veldig fint ut, en ny periode som venter for dere nå 🌼

Ja, puppene, ja! De hadde jeg glemt. Kjenner det godt der, ja 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (15 timer siden):

Her har det skjedd ting siden sist jeg leste🥰 Så gode nyheter! Gratulerer så mye❤️ Og så fint å høre hvor optimistisk du er denne runden! Håper dette blir alt du ønsker deg🥰

Takk og takk ❤️ jeg håper også intenst ❤️ håper dere har det godt 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (15 timer siden):

For en nydelig lue ❤️ Flink du er til å strikke! 

Så godt å se at du evner å tenke positive tanker og å se fremover! Det er helt forferdelig altoppslukende å leve i en konstant frykt. Jeg må si jeg syns det er litt trist å tenke tilbake på de følelsene jeg hadde typ de første 15 ukene av mitt svangerskap. Skulle ønske jeg også kunne tenke positivt til det motsatte var bevist ❤️ Jeg håper så inderlig for dere at denne spiren holder mål. Gleder meg sånn til å følge deg på reisen din! 

Sender deg en stor klem 🤗

Takk! 😍

Jeg må bare prøve å tenne positivt. Det er et aktivt valg. Hadde jeg ikke greid å tenne positivt hadde jeg ikke maktet disse ukene før ultralyd der skjebnen blir avslørt. Jeg har hatt noen meltdowns da 😂 skal ikke skjule det, men greier for det meste å tenke rasjonelt-ish. 

Kjempestor klem. Tilbake, godt å lese det går bra med dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sibirstjerne skrev (10 timer siden):

Det er så godt å lese❤️ for noen strikkeferdigheter du har! Har lyst til å lære meg det samme selv🤗

🥰 Takk! Godt å ha en hobby oppi alt dette 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...