Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Det hørtest slitsomt ut. Satser på tida går fort eller du kan dra tidlig. Kan du ikkje bare bli med i begravelsen, visa respekt også stikke? Livet er for kort til å ikkje ta omsyn til seg sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mammahjarte skrev (7 timer siden):

Det hørtest slitsomt ut. Satser på tida går fort eller du kan dra tidlig. Kan du ikkje bare bli med i begravelsen, visa respekt også stikke? Livet er for kort til å ikkje ta omsyn til seg sjølv.

Veldig slitsomt. Takk for peptalk, du har så rett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig sårt at du oppe i det hele har et vondt forhold til svigerfamilien - når man så gjerne skulle hatt en støtte i de ❤️  Jeg har også hatt noen kamper med svigers i årene som har gått, så jeg kan på sett og vis forstå hvordan du har det. Nå har det blitt bedre, men kommer mye kommentarer og handlinger en sjelden gang som gjør at jeg bare gir opp litt på nytt. Så godt det må være for mannen din å ha deg også, når ikke han heller har det beste forholdet til dem. Har dere vurdert å kanskje flytte nærmere din familie, eller har dere mye venner o.l. som gjør at dere blir værende? ❤️  

Sender deg en god klem! Nå måå dere få en opptur snart - det hadde dere så inderlig fortjent ❤️ 

Endret av SUPERMIRI
Måtte endre litt, syns det jeg skrev hørtes litt feil ut x)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (13 timer siden):

Så utrolig sårt at du oppe i det hele har et vondt forhold til svigerfamilien - når man så gjerne skulle hatt en støtte i de ❤️  Jeg har også hatt noen kamper med svigers i årene som har gått, så jeg kan på sett og vis forstå hvordan du har det. Nå har det blitt bedre, men kommer mye kommentarer og handlinger en sjelden gang som gjør at jeg bare gir opp litt på nytt. Så godt det må være for mannen din å ha deg også, når ikke han heller har det beste forholdet til dem. Har dere vurdert å kanskje flytte nærmere din familie, eller har dere mye venner o.l. som gjør at dere blir værende? ❤️  

Sender deg en god klem! Nå måå dere få en opptur snart - det hadde dere så inderlig fortjent ❤️ 

Jaa, temmelig slitsomt å ha det slik og absolutt ikke hva jeg forventet! Har for all del tatt noen dårlige valg selv når det kommer til relasjonen, sånn er livet. 

Vi kommer til å flytte. Jeg har prøvd så mye jeg kan, men dette har vært en grunn til frustrasjon mellom oss. Når mannen endelig er på glid mtp flytting så utløste det noe skikkelig hos meg, som en stor, intens flamme 😂 av andre grunner kan vi ikke flytte akkurat her og nå, men til neste vår, da ❤️

Kjipt å lese at det ikke alltid har vært like greit for deg heller! Du er ei rett nagla dame med føttene godt plantet på jorda ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/12 dpo

Negativ test. Venter bare på mensen. Håper den tidligst kommer mandag. Må på ultralyd cd 10-12,og har time til fredag 19 mars. Såg at legen hadde en time ledig torsdag 18, så en dag slingringsmonn har jeg.

Er på hotellbesøk og skal på middag med noen vennepar i kveld ❤️ det gir energi til hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si at jeg får så vondt av å lese i dagboken din! Nå håper jeg virkelig det kommer en stor opptur for deg veldig snart, det fortjener du så inderlig!❤️ 
Fint å høre at du finner små gleder i en ellers utfordrende hverdag! Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger!🌹 God helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (4 timer siden):

Jeg må bare si at jeg får så vondt av å lese i dagboken din! Nå håper jeg virkelig det kommer en stor opptur for deg veldig snart, det fortjener du så inderlig!❤️ 
Fint å høre at du finner små gleder i en ellers utfordrende hverdag! Sender deg mange klemmer og lykkeønskninger!🌹 God helg til deg!

Jeg håper veldig det kommer en opptur også ❤️ på en måte har jeg gitt litt opp å bli mamma. Det burde jo ha skjedd nå.... 5 graviditeter liksom, og ingen baby. Samtidig er jo du et godt eksempel på at det kan gå ❤️ men om jeg er optimistisk? Nei... God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir cd1. Nå blør jeg og etter alt å regne blir i morgen cd 1.

Jeg taklet det nokså godt at vi ikke var gravid, likevel fikk jeg en reaksjon når blodet kom. 

Jeg er så sykt redd for nytt forsøk. Redd for å få forhåpninger som knuses. En forhåpninger kan knuses raskt (f.eks ved ultralyd på cd 12) eller knuses etter lang tid (dersom vi td blie gravid og har ny MA i uke 10). Uansett er knust håp alt jeg vet. Jeg har ingen andre erfaringer. 

Usikker på om jeg noen sinne blir en mamma. Vi skulle jo ha fått det til innen nå. Får så vondt av det hele.... 

Får prøve å samle krefter til nytt innsett, om vi kommer så langt. 

🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (27 minutter siden):

Jeg håper veldig det kommer en opptur også ❤️ på en måte har jeg gitt litt opp å bli mamma. Det burde jo ha skjedd nå.... 5 graviditeter liksom, og ingen baby. Samtidig er jo du et godt eksempel på at det kan gå ❤️ men om jeg er optimistisk? Nei... God helg! 

Jeg forstår så godt at du blir pessimistisk og gir litt opp! Sånn følte jeg også det etter min tredje abort, så kan ikke engang forestille meg hvordan du har det som har vært igjennom 5!😢❤️ Ofte kan det faktisk føles bedre å være pessimist nettopp for å prøve å skåne seg selv, og for heller å bli positivt overrasket!🥰 Jeg er uansett optimistisk på dine vegne!❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig din tur synes jeg! Mest av alle her inne rett og slett! Du har hatt en lang reise, med mye tungt i prøvetiden. Jeg håper sånn for deg at du snart blir gravid og har veldig troa på det! Men skjønner så godt at du blir lei og mister troa på at du blir mamma, nettopp fordi det er veldig tungt og igjennom så mye for å nå målet! Men ikke mist motet, håpet og troa❤️ Synes du er utrolig til å holde deg oppe jeg! Og er veldig lov til å bli nedfor en stund når du har hatt så mye nedoverbakker! Og er lov også til å virkelig føle på at nå er det din tur! Og det skal det bli! Og jeg håper så inderlig det er din tur nå veldig snart! At du skal få oppleve å gå gravid hele veien ut å få bli mamma! Det skal du!:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner så veldig godt at disse skuffelsene du har vært gjennom har gjort at du begynner å bli redd for nytt innsett. Det kan absolutt ikke ha vært enkelt for deg❤️ Jeg har håp for deg på sidelinjen, og ønsker virkelig at babydrømmen går i oppfyllelse for deg veldig snart❤️ 

Er det ved neste innsett du får prøve de nye medisinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle episodene av "Når storken fløy forbi" på nrk og jeg tenkte sånn på deg ❤ Du har kanskje sett den? Det er liksom et passende navn. Storken flyr forbi. Eller, han er innom deg av og til, men blir ikke der. Sender deg en stor digital klem og håper du snart får en liten spire som klarer å holde seg fast! Skulle så inderlig ønske det var noe som kunne lindre en sånn type sorg og det er nok ikke alltid man kan, men jeg sender gjerne TUSEN flere digitale klemmer? 😁❤ en mager trøst kanskje heheh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, vil bare gi deg en stooor klem :klem: Forstår godt at dette er vondt!! Det er absolutt lov på CD1. Det er lett å tenke på hva som skulle vært... men det VIL bli din tur. Og da vil denne ventetiden føles fjern 💔

Jeg er sikker på at du vil føle deg bedre om det bare får gått noen dager, og nytt forsøk er i gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...