Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

SUPERMIRI skrev (1 minutt siden):

Jeg ville satt en liten mynt på eggløsning jeg, altså! Jeg hadde nesten litt lyst til å kommentere det i går, om at jeg syns den EL-testen var gaaanske så sterk selv om du fremdeles får utslag på HCG. Men jeg ville ikke gi falske forhåpninger heller ❤️  Jeg opplevde det samme selv etter aborten i september, og det stemte godt med mensen 14 dager etterpå ❤️     

Fy flate, det hadde vært så fint! Du aner ikke hvor demotiverende det var etter aborten i august at eggløsning kom på cd 35 🙄 skikkelig frustrerende. 

 

Iiik spennende altså! Takk for at du deler kunnskap og synser 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (2 minutter siden):

Fy flate, det hadde vært så fint! Du aner ikke hvor demotiverende det var etter aborten i august at eggløsning kom på cd 35 🙄 skikkelig frustrerende. 

 

Iiik spennende altså! Takk for at du deler kunnskap og synser 😍😍

Ja, eggløsning på CD 11(16), er jo helt fantastisk! Håper virkelig det er tilfelle ❤️   Er det sånn at dere begynner å prøve nå, eller venter dere med en syklus i mellom? :) Vi begynte å prøve med en gang, men det ble en syklus i mellom før klaff likevel. Håper så inderlig at det samme skjer dere (men, gjerne med en gang!) og at den sitter hele veien ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (2 minutter siden):

Ja, eggløsning på CD 11(16), er jo helt fantastisk! Håper virkelig det er tilfelle ❤️   Er det sånn at dere begynner å prøve nå, eller venter dere med en syklus i mellom? :) Vi begynte å prøve med en gang, men det ble en syklus i mellom før klaff likevel. Håper så inderlig at det samme skjer dere (men, gjerne med en gang!) og at den sitter hele veien ❤️  

Takk, du er god ❤️ 

Ja, det er tidlig for meg, så egentlig er det jo for godt til å være sant 😏 så jeg får se. 

Vi prøver med en gang, ja. Ser ingen grunn til å vente :) dette har tatt så lang tid, at vi vil bruke de sjansene vi får :)

Det ironiske er at mannen var ikke sååå keen i går og brukte argumentet om at "du har jo ikke eggløsning likevel" 😅 tiden får vise. Han er heldigvis lett å overbevise. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 minutter siden):

Vi prøver med en gang, ja. Ser ingen grunn til å vente :) dette har tatt så lang tid, at vi vil bruke de sjansene vi får :)

Det ironiske er at mannen var ikke sååå keen i går og brukte argumentet om at "du har jo ikke eggløsning likevel" 😅 tiden får vise. Han er heldigvis lett å overbevise. 

Så enig med deg! Er faktisk ikke noe hold i å vente heller, ifølge NHI 😊 Tror det er litt gammeldags den anbefalingen om å vente. 

Nå får du kaste deg over mannen altså, må jo ha litt happy humping i tilfelle det faktisk er snakk om EL. Har du tatt en graviditetstest i dag også, eller skal du ta en I morgen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (7 minutter siden):

Så enig med deg! Er faktisk ikke noe hold i å vente heller, ifølge NHI 😊 Tror det er litt gammeldags den anbefalingen om å vente. 

Nå får du kaste deg over mannen altså, må jo ha litt happy humping i tilfelle det faktisk er snakk om EL. Har du tatt en graviditetstest i dag også, eller skal du ta en I morgen? 

Tok en i dag også, den er fortsatt svak positiv :) har forstått det slik at det er mulig å få eggløsning med litt hcg i systemet. Tar nok neste på mandag, bare for å sjekke at den har blitt blenda :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (10 minutter siden):

Tok en i dag også, den er fortsatt svak positiv :) har forstått det slik at det er mulig å få eggløsning med litt hcg i systemet. Tar nok neste på mandag, bare for å sjekke at den har blitt blenda :)

 

Det skal være fullt mulig, ja 😄 Jeg krysser alle fingre og tær 😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (1 minutt siden):

Det skal være fullt mulig, ja 😄 Jeg krysser alle fingre og tær 😍😍😍

Takk og takk, nå krysser vi fingre 😍❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser også på at det er EL på vei! Helt sikker kan man jo ikke være, men det skal en god del hcg til for å få positiv EL-test, den tar ikke hva som helst av strek. Og når EL-testen din er så klar positiv og har økt i styrke også... (samtidig som hcg går ned) så mener jeg at det er håp! Uansett bare en ting å gjøre :sengekos:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (11 timer siden):

Satser også på at det er EL på vei! Helt sikker kan man jo ikke være, men det skal en god del hcg til for å få positiv EL-test, den tar ikke hva som helst av strek. Og når EL-testen din er så klar positiv og har økt i styrke også... (samtidig som hcg går ned) så mener jeg at det er håp! Uansett bare en ting å gjøre :sengekos:

Spennende altså, er helt enig med deg! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 12/17

Testen er negativ og kontrollstreken er svakere igjen! :overrasket: venter til i morgen før jeg jubler, men dette er lovende. 

IMG_20210213_073402.thumb.jpg.7b50348a83fa4492db54a0289c2867e4.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, kjempegode nyheter!! Nå skulle du ha teeeempet, slik at du fikk bekreftet om tre dager om EL har vært eller ikke 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Hurra, kjempegode nyheter!! Nå skulle du ha teeeempet, slik at du fikk bekreftet om tre dager om EL har vært eller ikke 😶

Haha, ja du skal vite jeg har tenkt det samme 😂 helt ærlig trodde jeg ikke det var vits å gjøre det så lenge jeg ennå hadde hcg i systemet, at det ville påvirke tempen til å ikke vise økning ved en eventuell eggløsning 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (58 minutter siden):

Dette er veldig lovende synes jeg 😍:hoppendeglad:

Juuhu, håper håper 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo

Nå føler jeg meg (litt) sikker på at jeg faktisk har hatt eggløsning! 😱

- kvisen er borte

- det har blitt Sahara i underlivet

- testene er klart negative

Det er i så fall helt fantastisk, og minst en uke før jeg antok det ville bli! Da ligger vi an til innsett helt i slutten av mars 🥰 Det bør akkurat gå slik at vi når det rett før påske 🤞

IMG_20210215_073546.thumb.jpg.ef64efd7ba8995c94ed7c3c31339d899.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for el! Utrolig digg at den meldte sin ankomst før forventet og at dere kanskje når innsett rett før påske 🤞😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (6 minutter siden):

Hurra for el! Utrolig digg at den meldte sin ankomst før forventet og at dere kanskje når innsett rett før påske 🤞😀

Ja, jeg kan ikke si annet at det er gledelig og gjør det mye lettere å holde motet oppe 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...