Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Cd13

Fremdeles negativ eggløsningstest :danse2: jeg er så letta! Den kan godt være positiv i morgen for min del, da blir det innsett på fredag dersom slimhinna er fin nok på kontroll mandag. Det med slimhinna er jeg selvsagt urolig for, men jeg må bare se på mandag. Håper og tror den har vokst mye, slik som ved forsøket i desember (fra 6mm til 11 mm på noen dager). 

Jeg skal bare teste på morgenurin, men nå er testen så sterk at den vanligvis vil være positiv I ettermiddag.  Jeg har så lang lh topp at da er den positiv I morgen tidlig også og det er den jeg vil melde inn :-) 

jeg har egentlig veldig lyst å prøve uten ovitrelle.  Jeg har ikke blitt gravid hos medicus, eneste forskjellen i behandlingen har vært ovitrelle for å sikre eggløsning.  Kanskje, bare kanskje er dette løsningen? 

17135917599997065516208678347852.thumb.jpg.1306193c74d25cd2919b0f4d04f7fa61.jpg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger med på sidelinja og håper veldig for dere! 🩷🩷

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ eggløsningstest. 

Først ble jeg veldig skuffa og redd, men når jeg får roet meg litt ser jeg at testene er veldig negative og jeg tror egentlig ikke de er positive i ettermiddag.  Er de negative i ettermiddag er de ikke positive på første morgenurin i morgen ;) all erfaring tilsier dette. 

Kontroll I morgen tidlig og da regner jeg med enten ovitrelle og innsett mandag 29.april eller så blir det avbrutt pga slimhinnen.

20240421_085406.thumb.jpg.b6d9148db6e3925dd13585517adbf1bb.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::juhu:testene er fremdeles negativ!  Jeg krysser ALT for en bedre slimhinne og innsett om en uke! Jeg vil bare bli ferdig med alt dette her x-P

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimhinne på 7 mm 🥰🥰 største follikel var 30mm, bre et mirakel at den ikke har sluppet allerede. Har ikke fått bekreftet fra Medicus, men kan ikke forstå annet enn at det blir innsett nå!

  • Liker 4
  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dpo

Jeg har vært så dårlig altså 😂 totalt oppblåst, vondt å tisse og det er bare flaks jeg har vært løs i magen fordi jeg hadde aldri fått ut en hard bæsj 😂 sorry tmi. Akkurat som etter et heftig uttak mao. Jeg har trodd vondtene etter uttak var mye pga det mekaniske rundt uttak: masse stikking med nåler innvendig og hard fysisk behandling for å nå eggene. Nå hadde jeg ca 12-14 egg der en god del nok var overmoden og ca 3 cm i diameter. Med andre ord er nok eggstokkene store, men jeg føler meg bedre nesten for hver time som går.

 

Needless to say prøvde vi hjemme. Det skal noe til at det blir flerlinger uansett. Dersom det skjer tar vi det når vi kommer dit ;)

Mannen blir med siden dette er siste innsett. Vi overnatter og gjør en tur ut av det :-) 

  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo

Takk ❤️ en finere heia-gjeng tror jeg ikke finnes, NM gull i heia-maraton i alle fall!

Gleden var stor både for embryolog og meg når det viste seg at embryo overlevde tining og utvidet seg som det skulle. Han var nok nesten like urolig som meg, han stakkars embryologen...

Nå er den på plass. Dette er vårt siste innsett. Reisen har vært vond og lang. På et sted må vi bare si at vi kan ikke prioritere dette økonomisk eller emosjonelt lengre  :-) men, vårt siste embryo skal få sin sjanse ❤️

Tror jeg tester ut ovitrelle denne gangen, så jeg har full kontroll

Rimelig sterk ennå.

20240429_191008.thumb.jpg.120d8fe95293c5064770477ec33fbab1.jpg

  • Hjerte 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Neutral90 said:

5 dpo

Takk ❤️ en finere heia-gjeng tror jeg ikke finnes, NM gull i heia-maraton i alle fall!

Gleden var stor både for embryolog og meg når det viste seg at embryo overlevde tining og utvidet seg som det skulle. Han var nok nesten like urolig som meg, han stakkars embryologen...

Nå er den på plass. Dette er vårt siste innsett. Reisen har vært vond og lang. På et sted må vi bare si at vi kan ikke prioritere dette økonomisk eller emosjonelt lengre  🙂 men, vårt siste embryo skal få sin sjanse ❤️

Tror jeg tester ut ovitrelle denne gangen, så jeg har full kontroll

Rimelig sterk ennå.

20240429_191008.thumb.jpg.120d8fe95293c5064770477ec33fbab1.jpg

Jeg håper så veldig for deg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (5 timer siden):

6 dpo / 8 dager etter ovitrelle 

Ikke mindre positiv ennå :laugh:

20240430_171002.thumb.jpg.bd299550830f06e9c4224bc9c14029fe.jpg

Tenk om det ser sånn ut om 4 dager også! :rodmer: Håper håper håper! :duskedame:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (6 timer siden):

6 dpo / 8 dager etter ovitrelle 

Ikke mindre positiv ennå :laugh:

20240430_171002.thumb.jpg.bd299550830f06e9c4224bc9c14029fe.jpg

Oi disse er da veldig sterke selv til ovitrelle å være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 timer siden):

Oi disse er da veldig sterke selv til ovitrelle å være? 

Jo, jeg synes det og det er jo vann på mølla mi 😂 skal veldig lite til før jeg blir optimist. Er spent på dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neutral90 skrev (30 minutter siden):

Jo, jeg synes det og det er jo vann på mølla mi 😂 skal veldig lite til før jeg blir optimist. Er spent på dagens!

Løp og ta dagens da! 😃 Hvor lenge siden er det du har tatt ovitrelle? Ser det var 8 dager over her. Er det ikke sånn 10-11 dager den kan gi falsk? 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Løp og ta dagens da! 😃 Hvor lenge siden er det du har tatt ovitrelle? Ser det var 8 dager over her. Er det ikke sånn 10-11 dager den kan gi falsk? 

Jeg tar bare på ettermiddagen,  dersom jeg blir gravid skal jeg forsette med det for å ikke bli lurt av svakere test på morgenurin :-) jo. Egentlig bare 10 dager, men har selv opplevd svak svak 11-12 dager etter, men det kan jo være pga en streifer også da. 

De siste innsettene har testen vært blenda 7 dpo/9 dager etter, som her fra innsettet i sept: 

Screenshot_20240501_085215_Gallery.thumb.jpg.8315217fd65564bca28e447f4c8fd7da.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo/9 dager etter ovitrelle 

Nå er den betraktelig svakere. Jeg tør å håpe at den er helt negativ i morgen, for da tør jeg å tro på det dersom det kommer en strek nr 2 på fredag :-)

det er så deilig å se den bli positiv, selv om det er pga ovitrelle. Det bruser inni meg 😅

20240501_191107.thumb.jpg.adb399560404306a0ffd47af47bdd69e.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...