Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Neutral90 said:

9 dpo

Testing minutt for minutt fortsetter.

Det er fremdeles lovende...aldri hatt strek ved første urin 9 dpo før! Jeg har alltid sterkere tester på ettermiddagen og det var bare såvidt jeg turte å ta en test 😂 men, den har en strek! Det er fortsatt litt vanskelig å få den tydelig på bilder og kvaliteten skrus ned het på KG - kanskje må dere bruke fantasien for å se, men JEG ser 😍

Den fra i går nå når den er tørket

20231222_073247.thumb.jpg.8203676e88b5646f64375464a220dcc0.jpg

Dagens

20231222_073528.thumb.jpg.4b5a925f6851e482d175566a818d3afd.jpg

God morgen fra snikleser som har fulgt deg lenge. Håper, håper! 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bruker_navn skrev (6 minutter siden):

God morgen fra snikleser som har fulgt deg lenge. Håper, håper! 😍 

❤️❤️❤️takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! 

Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️

Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo.

Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over.

20231222_094159.thumb.jpg.4a59c459709794d53032310f341fc7b0.jpg

20231222_094124.thumb.jpg.dec45ba6ee332c65f2b26a8e22ba117e.jpg

Endret av Neutral90
  • Hjerte 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (23 minutter siden):

Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! 

Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️

Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo.

Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over.

20231222_094159.thumb.jpg.4a59c459709794d53032310f341fc7b0.jpg

20231222_094124.thumb.jpg.dec45ba6ee332c65f2b26a8e22ba117e.jpg

Fine streken 🥹❤️ krysser fingre og tær for at spiren vokser seg stor og fin de neste 9 mnd! For en fin julegave❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 minutter siden):

Fine streken 🥹❤️ krysser fingre og tær for at spiren vokser seg stor og fin de neste 9 mnd! For en fin julegave❤️❤️ 

Takk, du er så snill ❤️ virkelig verdens fineste julegave ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

Tusen, tusen takk dere ❤️❤️❤️ det er enda supertidlig og det kan godt hende det ikke blir et barn ut av dette, men akkurat her og nå er jeg et steg nærmere å avslutte dette jævlige kapitlet enn hva jeg har vært på lenge! 

Streker er sterkere og herregud jeg vet ikke om jeg tør å si det, men akkurat nå er jeg GRAVID ❤️❤️❤️

Holdt meg i to timer (i mellomtiden lagde jeg karamellpudding men ante ugler i mosen når jeg silte den. Det er jo så sjeldent man lager karamellpudding. Jeg hadde egga oppi for tidlig. Blah! Damper de nå så får jeg ta en prøvesmak i kveld og se om det gikk...). Testen er helt klart tydeligere. Veldig veldig fornøyd med en så tydelig test 9 dpo.

Herregud som jeg håper jeg blir mamma i september. Denne reisen har vært helt forferdelig. Ødeleggende faktisk. Nå er jeg gravid og det var den første og største hindringen å komme over.

20231222_094159.thumb.jpg.4a59c459709794d53032310f341fc7b0.jpg

20231222_094124.thumb.jpg.dec45ba6ee332c65f2b26a8e22ba117e.jpg

Så fantastisk!!! Er så glad på dine vegner♥️ Gratulerer. Dette skal gå! Helsing ein dagboksniker som unner deg ALT det beste 💜

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gode julenyheter! Finnes det noe sånt som julemagi og stjernestøv håper jeg det bruker jula på å sørge for at denne holder seg der den skal. ❤️
 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abanabi skrev (5 timer siden):

Så fantastisk!!! Er så glad på dine vegner♥️ Gratulerer. Dette skal gå! Helsing ein dagboksniker som unner deg ALT det beste 💜

😭 takk! ❤️ denne dagboken har betydd så mye. Den har gjort veien levbar fordi jeg ikke har følt meg så alene 💛

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Dette var gode julenyheter! Finnes det noe sånt som julemagi og stjernestøv håper jeg det bruker jula på å sørge for at denne holder seg der den skal. ❤️
 

Tusen takk fine Klink 🎄❤️ det første største steget er tatt, nå håper jeg det forblir i 9 mnd til 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charminia skrev (2 timer siden):

Sitter her med gåsehud, har fulgt deg så lenge nå❤️ Krysser alt jeg har og sender mange gode tanker!! 

Tusen tusen takk 💛 det varmer veldig. Takk igjen! Tenk om dette er gangen det skal gå 😭😭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, dette var jo bare helt fantastiske nyheter! Dette unner jeg deg for alt i verden, kjære Neutral ❤️ Jeg håper så inderlig at dette er det magiske juleegget som skal gjøre deg til mamma. 
 

Stor juleklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 9 dpo 😅🤘

Dårlig urin, men likevel tydelig økning. YAY! Var redd for å ta den. Hva om streken ikke er sterkere? Eller borte? Men sier meg fornøyd og håper ta morgendagens tester viser fortsatt økning 🎄💛 

20231222_161942.thumb.jpg.a82ea185c18e10e0cc8236f74bd94e42.jpg

 

20231222_162828.thumb.jpg.71253f30b9597379518a32f0837e5dbe.jpg

Edit: altså, oppløsning blir jo helt elendig når jeg laster opp her. Men, streken er fin den på ekte altså 😅

Endret av Neutral90
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SUPERMIRI skrev (4 minutter siden):

Ååå, dette var jo bare helt fantastiske nyheter! Dette unner jeg deg for alt i verden, kjære Neutral ❤️ Jeg håper så inderlig at dette er det magiske juleegget som skal gjøre deg til mamma. 
 

Stor juleklem til deg!

Tusen, tusen takk 💛 håper dette er den ene som skal bli! Stor juleklem til deg også, nyt helligdagene 🎄🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (3 timer siden):

Fantastisk, jeg er så glad på deres vegne ❤️ 

Tusen takk 🥰❤️ så hyggelig av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!❤️❤️❤️ ble helt nervøs av å gå inn her jeg, kan bare tenke meg hvordan det er for deg! Så glad for at du er gravid 😄🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...