Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Kjære Neutral! Nå ble jeg så glad! ❤️Gratulerer!!  Vi er mange som krysser fingrene for deg nå. 
 

Håper du får noen fredelige og deilige juledager 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dere er så fine og omsorgsfulle, gode folk rett og slett ❤️

Jeg ante allerede 10 dpo at det ikke kom til å gå. Svak stigning, men ga det noen dager for å se. Like svak stigning 11 dpo og i dag er den knapt synlig...

Vi har grått og vært lei oss. Hvorfor funker det ikke? En ting er det økonomiske (50.000 koster hvert innsett oss i snitt med pris for uttak, innsett, medisiner og reise) en annen er den psykiske belastningen med å håpe og så ikke oppnå ønsket resultat.

Internasjonal statistikk viser at over 90% får en levendefødt baby innen tre innsett av donoregg. Så hvorfor ikke vi? Å bli gravide har jo ikke vært problemet vårt.... 12 ganger før har vi hatt positiv test. 9 ved ivf og 3 hjemmelagde. 

Kommer derfor til å kontakte medicus. Retorikken deres er "betal ekstra for å få garantert gode embryo og mange av de." Vi fikk minste garantert antall (4 stk) men jeg nekter å tro de er normale. Vi kan ikke kalle dette en graviditet. Ved testdtao 28 des vil testen være negativ.

Jeg blir bare så sliten og lei meg.... det å få en familie er en så stor del av identiteten vår. Å se venner og familie rykke fra... det er vondt. 

God jul til alle ❤️ jeg må ta det litt rolig fremover nå. Dette er for vanskelig. 

  • Hjerte 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å sørge og det synes jeg også at du/dere skal gjøre 💔 Ufrivillig barnløshet må nok være ekstra tungt i julen, hvor de aller fleste tilbringer mye tid med familie. Håper du får noen rolige romjulsdager ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ufattelig trist ♥️

 

Jeg har fulgt deg på sidelinjen over lang tid og synes det er så ufattelig at dere ikke kommer i mål 💛 Jeg tenkte bare å legge igjen en kommentar, i tilfelle du ikke har tenkt på det. Vi har hatt mange SA/MA, faktisk hele 10 stykker før vi fikk barn. Alt snudde etter vi på klinikk Hausken tok en bakterieprøve fra slimhinnen i livmoren. De er en av de eneste som tar en slik prøve. Jeg hadde en pågående infeksjon i slimhinnen som aldri hadde blitt oppdaget tidligere. Jeg gikk på antibiotika i 10 dager og etter det har jeg hatt 2 suksessfulle svangerskap. Det er et long shot, men tenkte iallefall å nevne det 💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei nå ble jeg skikkelig lei meg :( Skulle sånn ønske det gikk for dere. ❤️

Håper dere kan få noe svar fra Medicus, har de noen teorier om hvorfor det ikke går med donoreggene? Huff så frustrerende når det ikke er klart hva som er årsaken😔 

Stor klem til deg ❤️❤️❤️ Ta den tiden du trenger, det er så forståelig at du har vonde følelser nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg🥺 Vi er så mange som håper med deg. Jeg kan ikke tenke meg hvor vondt og vanskelig det her er for dere. Vi vet jo at dere er svært heldige med hverandre og har et godt forhold som heldigvis vokser med dette. Men jeg skulle så gjerne ønske at dere i det minste fikk en forklaring på hvor det går galt. Og når dere i tillegg er uheldige med donoregg. Jeg håper dere får en forklaring på de forskjellige fremgangsmåte, og hvorfor det ikke har fungert. 
 

Ønsker dere alt godt i det nye året❤️ Jeg gir ikke opp håpet for deres ønskebarn❤️ Godt nyttår🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, ønsker dere virkelig alt godt ❤️ du er virkelig sterk. Jeg håper og tror det kommer en premie til slutt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...