Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Huff… at du må gå i usikkerhet som dette, mn er ikke 2-3 mer riktig å få når mann er 4+2 eller noe sånt? Du vet sikkert bedre enn meg, mn hvertfall litt over IKM dagen eller? Håper så inderlig for deg🙏🙏❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på deg og håper håper håper sånn for deg og dere! 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg og krysser fingrene! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange som tenker, håper og krysser alt vi har for @Neutral90 nå. Jeg kom inn hit ved en ren tilfeldighet, men sjelden har en historie grepet meg SÅ sterkt! Jeg ber for dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig på gode nyheter og at du bare har for mye å gjøre til å oppdatere her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker her inne flere ganger om dagen og må si at jeg får bange anelser når dagboken ikke oppdateres. Tenker masse på deg og på dere. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fine alle sammen ❤️

Blodprøven var ferdig analysert på to timer. Hcg i blodet er 26. Jeg visste det jo. Måtte ta en fjelltur etterpå. De skulle helst sett nærmere 200 i dag sa de.

My kontroll mandag for å påse at det synker. Er ikke i utgangspunktet urolig for EXU, men greit å ha sjekket.

Dette ser en tørket test med hcg 26 ut, for den som er interessert: 

20240510_173451.thumb.jpg.80668267a4b23d0cc79be97afdc947dd.jpg

 

Så, dette er min over og ut. Vår reise ender som ufrivillig barnløs. Mange tårer, mange km og mange tusen kroner fattigere. 

En bedre heia-gjeng finnes ikke ❤️ jeg hadde ikke kunne stått i dette så lenge uten dere. Jeg kan ikke beskrive hvor lei meg jeg er for å ikke kunne gi bedre nyheter. At vi må sette stopp og forbli barnløs. 

Det var ikke slik det skulle ende.

Over og ut, flasketut.  

  • Hjerte 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neutral90 said:

Dere er så fine alle sammen ❤️

Blodprøven var ferdig analysert på to timer. Hcg i blodet er 26. Jeg visste det jo. Måtte ta en fjelltur etterpå. De skulle helst sett nærmere 200 i dag sa de.

My kontroll mandag for å påse at det synker. Er ikke i utgangspunktet urolig for EXU, men greit å ha sjekket.

Dette ser en tørket test med hcg 26 ut, for den som er interessert: 

20240510_173451.thumb.jpg.80668267a4b23d0cc79be97afdc947dd.jpg

 

Så, dette er min over og ut. Vår reise ender som ufrivillig barnløs. Mange tårer, mange km og mange tusen kroner fattigere. 

En bedre heia-gjeng finnes ikke ❤️ jeg hadde ikke kunne stått i dette så lenge uten dere. Jeg kan ikke beskrive hvor lei meg jeg er for å ikke kunne gi bedre nyheter. At vi må sette stopp og forbli barnløs. 

Det var ikke slik det skulle ende.

Over og ut, flasketut.  

Uff. Dette var utrolig vondt å lese. ❤️

Det er vanskelig å si noe meningsfylt, så det skal jeg ikke prøve på en gang. Det var virkelig ikke sånn det skulle ende, og verden kan være blodig urettferdig. 

Mange gir seg før og uten donor, men dere har prøvd alt. Virkelig alt. Styrken dere har vist ved å stå i dette er helt fantastisk. 

Ta godt vare på deg selv. Og hverandre. Varm klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy søren så vanvittig urettferdig livet er noen ganger. Dette var vondt å lese. Ta vare på hverandre ❤️ Vi er mange som sender varme tanker din vei nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange varme klemmer ❤️❤️❤️ livet kan være skikkelig urettferdig 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå💔🥺 Så uendelig dritt og urettferdig!! Jeg har heiet på deg hele veien, siden vi stod i samme situasjon for 4 år siden. Jeg var helt ødelagt på den tiden, og du/dere har kjempet SÅ mange flere år. Du er så fantastisk sterk❤️ Kunne ønske det var mulig med en kronerulling/spleis og samlet inn alle pengene dere har brukt og gi til dere, for det er fader meg bare salt i såret å måtte bruke så mye penger for kun å motta hormoner, plager og en psykisk berg-og dalbane🤯 

Stor støttende klem herfra❤️

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir meningsløse her føler jeg, livet er urettferdig ❤️ Dere har vært knallsterke som har stått i dette, husk at tårer og sorg ikke er en svakhet! Ta godt vare på hverandre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord for hva du måtte igjennom for så å få den triste beskjeden 💔 Sender deg masse varme klemmer ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neutral90 skrev (1 time siden):

Dere er så fine alle sammen ❤️

Blodprøven var ferdig analysert på to timer. Hcg i blodet er 26. Jeg visste det jo. Måtte ta en fjelltur etterpå. De skulle helst sett nærmere 200 i dag sa de.

My kontroll mandag for å påse at det synker. Er ikke i utgangspunktet urolig for EXU, men greit å ha sjekket.

Dette ser en tørket test med hcg 26 ut, for den som er interessert: 

20240510_173451.thumb.jpg.80668267a4b23d0cc79be97afdc947dd.jpg

 

Så, dette er min over og ut. Vår reise ender som ufrivillig barnløs. Mange tårer, mange km og mange tusen kroner fattigere. 

En bedre heia-gjeng finnes ikke ❤️ jeg hadde ikke kunne stått i dette så lenge uten dere. Jeg kan ikke beskrive hvor lei meg jeg er for å ikke kunne gi bedre nyheter. At vi må sette stopp og forbli barnløs. 

Det var ikke slik det skulle ende.

Over og ut, flasketut.  

Nei! 😢Ta vare på deg selv ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg gråter med dere. Dette er bare urettferdig og vondt.💔 Ønsker dere alt godt.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Burde ikke gå an, dette her 🥲🥲🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...