Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Cd 25

Jeg har kjempesen eggløsning, i dag på cd 25. Lutealfasen har vært 10 dager med mensen på dag 11 de siste syklusene, som gir en syklus på 36 dager. Litt kjedelig, men det passer mye bedre med jobb :-) 

Men, vi prøver hjemme også selvsagt. 

Jeg har tenkt mye i det siste. Når jeg hadde exu i 2015, noe som bre var 3 år før vi begynte å prøve hjemme, så var embryo 8+5 og 3.8 cm i crl. Jeg tror faktisk at det ville blitt baby hvis det ikke var exu. Det gjør vondt å tenke på nå, fordi hadde vi visst at tiden for å lykkes var prekær ville vi ikke ventet 3 år. Og da var det tydeligvis for sent 🙄

  • Liker 1
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er første påsken siden 2019 jeg ikke er gravid 😏🙋‍♀️ 

Det er heldigvis en helingsprosess jeg er på god vei med, men jeg blir påvirket når jeg får opp dette bildet som minne på snap. Det er fra ett år siden i dag. 

Snapchat-1112013397.thumb.jpg.4b4177ca5ba8e395579d85929ce00131.jpg

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og negativ test, da er det bare å vente på mensen og medisinstart. 

Siste innsett og det er ikke god kvalitet, så det kan være jeg blåser medisin til 5k rett ut vinduet fordi innsettet kan bli avbrutt 

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom mensen, første meriofert i dag og oppstart prednisolon og klexane i går.

Dette er så skummelt. Jeg vil så gjerne få oppleve dette.

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her inne håper så for deg Neutral90 ♥️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Alle her inne håper så for deg Neutral90 ♥️

Så fin du er, takk ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til deg, og fingre og tær krysset ♥️🤞🏻 Tenker masse på deg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (22 timer siden):

Stor klem til deg, og fingre og tær krysset ♥️🤞🏻 Tenker masse på deg.

Tusen takk ❤️ det er noen krevende dager. Jeg har det egentlig nokså fint og er i balanse, men merker medisinene nå. 150 iu fsh + 20 mg prednisolon forsterker alle nerver, følelser og frykter. 

Håper bare det blir innsett, er jo ikke sikkert det engang 🤗

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også mye på deg ❤️ ønsker så mye at du får det du etterlengter. Det fortjener du virkelig ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deseo skrev (På 14.4.2024 den 20.52):

Jeg tenker også mye på deg ❤️ ønsker så mye at du får det du etterlengter. Det fortjener du virkelig ❤️

Du er meg kjær, tusen takk 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 11

Å det er så vondt hele greia. Som en bunnløs brønn med bare mørke. 

Jeg har hatt det så godt og stabilt siden jul og forrige innsett. Med denne usikkerheten et nytt forsøk gir og bivirkninger fra medisiner, sliter jeg veldig. Det er rett tilbake til noen av de vondeste stundene. Jeg får problemer med selvreguleringen med en gang. 

Jeg har nylig tatt opp kontakten med noen gamle kjente som vet hva vi hr vært gjennom, og jeg merker at alle tror vi har avsluttet å prøve. At vi forblir barnløs. Det gjør meg vondt, samtidig får det meg til å innse at jeg også er der. Jeg har helt gitt opp. 

Kontroll viste ca 12 follikler. 10 av ca samme størrelse. Vi kunne lett hatt uttak og vært veldig happy med den avkastningen. Jeg går på 150iu nå, samme som første uttak i 2019. De siste uttakene var vi på 240.i startdose og endte på 300iu før uttak. Får meg til å undre om vi ble satt på for høye doser medisin. 

Største follikel var 18 mm. Dessverre var slimhinnen for smal. Ny kontroll mandag, men dersom det er eggløsning i mellomtiden blir det avbrutt.

Vi har bestemt oss for å prøve hjemme i tillegg. All empiri tilsier at sjansene er lave uansett.

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å lese at dere skal ha det så tungt. Jeg har lyst å komme med forslag, som for eksempel adopsjon,men det vet dere helt sikkert om og har slått det fra dere av en grunn.🩶

Føler det blir helt umulig å fortelle noen at "det helt sikkert blir givende uten barn." Altså, det kan jo bli det, men det blir liksom så feil å si.

Ord er tomme. Jeg håper dere får god støtte til å lande noe snart. 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (59 minutter siden):

Cd 11

Å det er så vondt hele greia. Som en bunnløs brønn med bare mørke. 

Jeg har hatt det så godt og stabilt siden jul og forrige innsett. Med denne usikkerheten et nytt forsøk gir og bivirkninger fra medisiner, sliter jeg veldig. Det er rett tilbake til noen av de vondeste stundene. Jeg får problemer med selvreguleringen med en gang. 

Jeg har nylig tatt opp kontakten med noen gamle kjente som vet hva vi hr vært gjennom, og jeg merker at alle tror vi har avsluttet å prøve. At vi forblir barnløs. Det gjør meg vondt, samtidig får det meg til å innse at jeg også er der. Jeg har helt gitt opp. 

Kontroll viste ca 12 follikler. 10 av ca samme størrelse. Vi kunne lett hatt uttak og vært veldig happy med den avkastningen. Jeg går på 150iu nå, samme som første uttak i 2019. De siste uttakene var vi på 240.i startdose og endte på 300iu før uttak. Får meg til å undre om vi ble satt på for høye doser medisin. 

Største follikel var 18 mm. Dessverre var slimhinnen for smal. Ny kontroll mandag, men dersom det er eggløsning i mellomtiden blir det avbrutt.

Vi har bestemt oss for å prøve hjemme i tillegg. All empiri tilsier at sjansene er lave uansett.

Får du nytt uttak? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josephine skrev (18 timer siden):

Det er vondt å lese at dere skal ha det så tungt. Jeg har lyst å komme med forslag, som for eksempel adopsjon,men det vet dere helt sikkert om og har slått det fra dere av en grunn.🩶

Føler det blir helt umulig å fortelle noen at "det helt sikkert blir givende uten barn." Altså, det kan jo bli det, men det blir liksom så feil å si.

Ord er tomme. Jeg håper dere får god støtte til å lande noe snart. 🥰

 

Det er adopsjonsstopp minst til desember 2025 så.... det er uansett ikke noe man kan belage eller trøste seg med nå. Uansett er det fryktelig dyrt og tar mange år før tildeling, selv når det ikke er stopp.. 💛

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (17 timer siden):

Får du nytt uttak? ❤️

Nei, vi har donoregg på frys :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Neutral90 said:

Det er adopsjonsstopp minst til desember 2025 så.... det er uansett ikke noe man kan belage eller trøste seg med nå. Uansett er det fryktelig dyrt og tar mange år før tildeling, selv når det ikke er stopp.. 💛

Helt grusomt det som skjer nå. Jeg vet det er adopsjonsstopp for enkeltland, gjelder det alle nå? Har en bekjent som skal adoptere fra Columbia og tror ikke det er stopp der.

Når det er sagt - mye usikkerheter generelt rundt alt, så dyrt å kaste bort penger før en avgjørelse er landet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josephine skrev (2 minutter siden):

Helt grusomt det som skjer nå. Jeg vet det er adopsjonsstopp for enkeltland, gjelder det alle nå? Har en bekjent som skal adoptere fra Columbia og tror ikke det er stopp der.

Når det er sagt - mye usikkerheter generelt rundt alt, så dyrt å kaste bort penger før en avgjørelse er landet. 😊

De få (20 noe familier) som hadde fått tildelt er barn fikk lov å fullføre adopsjon fra noen visse land, men nye søknader behandles ikke :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Neutral90 said:

De få (20 noe familier) som hadde fått tildelt er barn fikk lov å fullføre adopsjon fra noen visse land, men nye søknader behandles ikke 🙂

Oi, det visste jeg faktisk ikke. Da skjønner jeg at det føles enda vanskeligere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...