Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (2 timer siden):

Du er en god en du, Kakaoen ❤️🥰 

Har jeg forstått det riktig så du skal sette inn donoregg denne syklusen? ❤️

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (4 minutter siden):

Har jeg forstått det riktig så du skal sette inn donoregg denne syklusen? ❤️

Håper på det i alle fall, ultralydkontroll i morgen cd 11 :-) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (6 minutter siden):

Håper på det i alle fall, ultralydkontroll i morgen cd 11 🙂

Lykke til ❤️ Jeg heier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (30 minutter siden):

Lykke til ❤️ Jeg heier! 

Tusen takk, fine du ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det er lenge siden jeg la igjen noe spor her er jeg fortsatt inne og leser og heier, støtt og stadig🥰 Masse lykke! Gleder meg til å høre hvordan det går🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (4 timer siden):

Selvom det er lenge siden jeg la igjen noe spor her er jeg fortsatt inne og leser og heier, støtt og stadig🥰 Masse lykke! Gleder meg til å høre hvordan det går🥰

Det gjør meg glad å lese 🥰 tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh det har vært noen nervepirrende timer! Var på ultralyd og i mine øyne var det gode resultater.  En av tingene jeg tok opp med medicus før vi skrev avtale var jo at slimhinnen alltid er litt tynn og hva gjør de dersom den er det? Jo ingen problem, du får østrogen og det ordner problemet. Det har jo vært samme løsning hos både spiren og st Olavs og det er en løsning jeg vet funker.

Når slimhinnen i dag da ble målt til 0.56 mm tenkte jeg det var greit. Men da ville medicus at jeg skulle tilbake tilbake til lokale gyn på onsdag for ny kontroll 🙄 legen sa til meg at han skulle på ferie så han kunne ikke tilby flere målinger.

Så ja, noen nervepirrende timer før jeg fikk svar fra legen at de gikk med på at jeg starter estradot og så måler de bare slimhinnen en gang før innsett. Jeg er helt overbevist om at slimhinnen blir god nok innen innsett.

For det blir innsett. Onsdag om en uke :o setter ovittrelle onsdag om to dager. Herlighet. Så spennende.

Hadde forøvrig to follikler på 17 og 15 mm, noe som min erfaring tilsier harmonerer fint med slimhinnen. 

 

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så spennende Neutral! Tenk at nå nærmer det seg innsett. Bare én uke igjen! ❤️ Heier sånn på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (8 minutter siden):

Ååå, så spennende Neutral! Tenk at nå nærmer det seg innsett. Bare én uke igjen! ❤️ Heier sånn på deg. 

Ja jeg vet ❤️ eeendelig liksom! Endelig en ekte sjanse, en skikkelig mulighet. Jeg bare håper så inderlig det funker ❤️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende, kjære @Neutral90❤️❤️❤️Jeg er innom her og tenker fortsatt på deg. Min nydelige snart toåring og jeg heier masse masse på deg. Dette skal gå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (7 timer siden):

Så utrolig spennende, kjære @Neutral90❤️❤️❤️Jeg er innom her og tenker fortsatt på deg. Min nydelige snart toåring og jeg heier masse masse på deg. Dette skal gå🥰

Oi, er han virkelig to allerede? Føles som i går at du hadde innsett og ble gravid! 🥰 Takk for verdens beste heia ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå innsett om en pitteliten uke! Mange som gleder seg med deg her nå ja 😊 Er som du sier, endelig har du en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (På 13.6.2023 den 9.38):

Åå innsett om en pitteliten uke! Mange som gleder seg med deg her nå ja 😊 Er som du sier, endelig har du en sjanse.

Takk for gode ord ❤️ ja, det er så absolutt nervepirrende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 13.6.2023 den 14.06):

Åå, ikke lenge til nå 🥰 skal krysse alt jeg har av fingre og tær! 🤞🤞❤️

Tusen takk ❤️ veldig glad det går så godt for deg 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ovitrelle satt. Utrolig deilig og spennende. Testdato er mens jeg er på ferie, men jeg kommer selvsagt til å ha sniktestet og vet om jeg er gravid før jeg reiser 😅

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger med selv om jeg ikke legger igjen mye spor, å tenker stadigheter på deg♥️ masse masse lykke til med innsett av donor, jeg heier masse på deg😊🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg selv om jeg ikke har vært aktiv her inne ♥️🤞🏻Ingen andre jeg unner dette mer enn deg nå! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...