Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supah skrev (44 minutter siden):

Strek! 😍🤞🏻♥️ Når skal du teste igjen? 

Jeg har testet flere ganger, såppas at jeg måtte bestille flere fra babyplan og håpe de kommer før jeg drar på ferie tirsdag kveld 😂 men jeg har holdt mye på vann og tisset som en gudinne i dag, så har ikke fått spesielt konsentrert urin. Testen var derfor hverken sterkere eller svakere - foruten babyplan tidlig jeg tok, den var merkbart svakere enn vanlig test, tro det eller ei! 

Er mildt sagt spent på morgendagens test 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Ble det flere på frys? 😊

Vi har 3 til på frys, heldigvis :-) men som jeg har sagt til mannen: vi blir så lett gravide tross alt, at jeg ville blitt helt knust av å ikke bli gravid nå...vi ville selvsagt fullført alle innsettene, men ja... nei jeg har kanskje for høye forhåpninger. Det er greit å ha noen i back UP da.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (Akkurat nå):

Vi har 3 til på frys, heldigvis 🙂 men som jeg har sagt til mannen: vi blir så lett gravide tross alt, at jeg ville blitt helt knust av å ikke bli gravid nå...vi ville selvsagt fullført alle innsettene, men ja... nei jeg har kanskje for høye forhåpninger. Det er greit å ha noen i back UP da.

Ja jeg håper med dere på denne! 
Jeg tenkte at alt håp er ikke ute uansett hva som skjer. Nå kaller vi det for tre søskenspirer ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Jeg har testet flere ganger, såppas at jeg måtte bestille flere fra babyplan og håpe de kommer før jeg drar på ferie tirsdag kveld 😂 men jeg har holdt mye på vann og tisset som en gudinne i dag, så har ikke fått spesielt konsentrert urin. Testen var derfor hverken sterkere eller svakere - foruten babyplan tidlig jeg tok, den var merkbart svakere enn vanlig test, tro det eller ei! 

Er mildt sagt spent på morgendagens test 😨

Haha, veldig forståelig at du tester og tester😂Det ville jeg gjort også! Babyplan tidlig har jeg hørt flere si at egentlig ikke er noe bedre. 
 

Testen i morgen blir utrolig spennende! Bare ikke drikk mer, og legg deg nå! 🙈😅 Neida, joda, neida! 
 

Vi er i alle fall en stor gjeng som krysser fingrene og ønsker skikkelig sterkt for deg! ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (3 minutter siden):

Ja jeg håper med dere på denne! 
Jeg tenkte at alt håp er ikke ute uansett hva som skjer. Nå kaller vi det for tre søskenspirer ❤️

Så fint av deg 🥰 jeg håper det er det vi kan kalle det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supah skrev (40 minutter siden):

Haha, veldig forståelig at du tester og tester😂Det ville jeg gjort også! Babyplan tidlig har jeg hørt flere si at egentlig ikke er noe bedre. 
 

Testen i morgen blir utrolig spennende! Bare ikke drikk mer, og legg deg nå! 🙈😅 Neida, joda, neida! 
 

Vi er i alle fall en stor gjeng som krysser fingrene og ønsker skikkelig sterkt for deg! ❤️

Joda. Og stå opp kl 6 ! 🤣🤣☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte fra KG et par dager og så går man glipp av sååå mye :bond: herregud så nervepirrende! Krysser alt!! 🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser definitivt en strek på den igår! Krysser fingrene for at den er sterkere idag!! 😍😍🤞🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er utrolig vanskelig å skrive og jeg har prøvd flere ganger uten å få det til. Jeg skulle så inderlig ønske vi kunne lykkes... det er strek med farge fra 9 dpo, den var svakere I dag tidlig og jeg ante hvilken vei det går... test fra i ettermiddag er negativ. Det må ha vært en streifer.

Jeg hadde så sykt lyst på et mars-barn. Det hadde passet så bra. Det virker som om vi aldri skal lykkes.

Jeg måtte gråte litt i morges og har skikket mine sår. Vi gjennomfører selvsagt de neste innsettene og jeg vet at statistikken sier 50% pr innsett. Men hva om neste også er negativ, da? Hvordan skal jeg holde hodet oppe da? :(

  • Hjerte 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Dette er utrolig vanskelig å skrive og jeg har prøvd flere ganger uten å få det til. Jeg skulle så inderlig ønske vi kunne lykkes... det er strek med farge fra 9 dpo, den var svakere I dag tidlig og jeg ante hvilken vei det går... test fra i ettermiddag er negativ. Det må ha vært en streifer.

Jeg hadde så sykt lyst på et mars-barn. Det hadde passet så bra. Det virker som om vi aldri skal lykkes.

Jeg måtte gråte litt i morges og har skikket mine sår. Vi gjennomfører selvsagt de neste innsettene og jeg vet at statistikken sier 50% pr innsett. Men hva om neste også er negativ, da? Hvordan skal jeg holde hodet oppe da? :(

Kjære deg, det er ikke så mye annet å skrive enn at dette er skikkelig jævlig og urettferdig. Sender en god klem din vei, og vi er her på veien videre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper litt inn i tråden, men har dere tenkt på surrogati? Sånn mtp at dagboken er over hundre sider og har vart i flere år... 

Jeg skal i hvert fall benytte meg av surrogat når den tid kommer, det er ganske dyrt (500k - 1 mill) men verdt det for min del.

Lykke til videre, kjipt at det ikke funka denne gangen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fryktelig trist, Neutral. ❤️ Urettferdig! 

Du har likevel tre veldig gode sjanser til! Kanskje er dette som første forsøk å regne, hvis dine egne egg aldri kunne brukes. Kanskje du klarer å se det slik etter hvert? 
 

(om du orker å svare, kan du forklare hvorfor de mener at donoregg er det beste for dere? Eller er det mer et forsøk på å gjøre noe annerledes? 😊

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt veldig tidlig 🤞 Det er ikke varmt der du bor da, slik at du kanskje har drukket mer væske siste døgnet? Med svak urinkonsentrasjon så tidlig som du er nå er det nesten umulig å se strek, i alle fall med krav om at den skal være sterkere. Så jeg håper litt til!!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...