Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

kaffemor skrev (1 time siden):

Med din historikk synes jeg det er skikkelig dårlig at du må vente såpass lenge med ultralyd :( Hørtes helt forferdelig ut å ha utviklingssamtaler oppi alt dette :( ❤️ Det er kanskje mer stress enn for seg å utsette de også? :( 

Jeg måtte til og med ringe for å purre 🥺 skjønner de er presset på ressurser, men det er 2 uker siden legen sendte henvisning med spesifisering at ul bør være i SV.u. 7... 

Ja, det blir nok mer stress av å utsette. Her har læreren nokså svake kort på hånden fordi typ karakterersetting og utviklingssmataler er en del av ajourføring uten at det er spesifisert hvor tiden skal tas fra. Jeg er generelt veldig fornøyd med rektor, men ved sykdom rundt disse oppgave er rektor nådeløs. Jeg har en frist og uansett helse må jeg levere innen fristen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (1 time siden):

Uff høres umenneskelig ut å skulle være i så mye jobb når man står i dette privat... men jeg skjønner også at det ikke "bare er å sykemelde seg" når man har såpass mye ansvar og viktige ting å få gjennomført.

:trøst:

Nei jeg synes dette er vanskelig....på en måte fint å gå på jobb også. Elevene gir jeg mye glede. Bare i dag spurte en elev hvordan jeg "fant" denne plassen vi bor på. Jeg svarte at jeg flyttet hit pga mannen min, og hen sa "det er vi så glade for" 🥺🥺 har mao enda ikke fortalt at 01 juni er jeg i ny jobb 🫣

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, ønsker deg masse lykke til på ultralyd uansett hva utfallet blir 🥺❤️ Må si meg enig i at det er veldig dårlig av dem å ikke ta deg inn tidligere! Du bør jo absolutt bli prioritert! Helsevesenet kan være så aaarhgg noen ganger 😤

Vi er hjemme fra reisen ja, og vi har hatt det utrolig fint 💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig redd for i morgen. Har grått noen tårer når jeg var alene. Skulle så ønske vi ikke trengte å gå gjennom dette igjen. Samtidig er jeg naiv nok til at en liten del av meg håper på et godt utfall... 🙄

  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (17 minutter siden):

Jeg er skikkelig redd for i morgen. Har grått noen tårer når jeg var alene. Skulle så ønske vi ikke trengte å gå gjennom dette igjen. Samtidig er jeg naiv nok til at en liten del av meg håper på et godt utfall... 🙄

Er det mulig at det ender godt? Har du fått 3+ på graviditetstest? Har du blødd? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg kjære Neutral :klem3: Om det er noen som fortjener et mirakel nå så er det deg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 timer siden):

Jeg er skikkelig redd for i morgen. Har grått noen tårer når jeg var alene. Skulle så ønske vi ikke trengte å gå gjennom dette igjen. Samtidig er jeg naiv nok til at en liten del av meg håper på et godt utfall... 🙄

❤️❤️ jeg skal tenke på deg imorgen og krysser fingrene 🥺🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte som forventet mye kortere enn hva jeg skulle være :( tar blodprøve i dag og onsdag bare for å bekrefte og så cytotec til helga. 

Hadde også en cyste på 5x5 cm. Aldri opplevd før. Håper det ikke står i veien for neste innsett.

  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (5 timer siden):

Jeg målte som forventet mye kortere enn hva jeg skulle være :( tar blodprøve i dag og onsdag bare for å bekrefte og så cytotec til helga. 

Hadde også en cyste på 5x5 cm. Aldri opplevd før. Håper det ikke står i veien for neste innsett.

Det var trist å lese 😔❤️ sender en god klem ❤️ håper ikke cysten har noe betydning 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det å ta mifegyne (som åpner livmorhalsen) og hente cytotec. Cytotec skal tas søndag og det skaper rier slik at livmoren tømmer seg.

 

Gleder meg ikke. Tror dette er min fjerde abort med cytotec. En gang har vært fryktelig smertefull og to ganger har vært helt grei. Skal kjøpe smågodt og ikke være redd for å ta skikkelige smertestillende.

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere gode ❤️

Det har dessverre ikke gått som det skulle. Jeg har blødd bare litt og ingen klumper. Ringer tlfnr for helg og kommer til legevakta. Hun jeg snakket med der hadde så tydelig oppfatning at det var min egen feil for å sette meg i en slik situasjon og var så fæl at jeg faktisk begynte å gråte. Det er et skjevt maktforhold når man ringer typ legevakt, hun brukte ikke den makten på en grei måte... der var ikke før jeg sa at I verste fall kan dette være tegn på utenfor livmoren. Legen på ultralyd var "helt sikker" at det var inni livmoren, men det var de forrige gang det skjedde også.

Må derfor møte fastende på sykehuset i morgen. Jeg er bare veldig sliten og skulle ønske det bare var over :(

  • Hjerte 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren! Det er alt annet en ok, og når ting har roet seg bør dere sende klage. 

❤️ Føler med deg, det er liksom ikke så mye annet man kan si❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (3 timer siden):

Dere gode ❤️

Det har dessverre ikke gått som det skulle. Jeg har blødd bare litt og ingen klumper. Ringer tlfnr for helg og kommer til legevakta. Hun jeg snakket med der hadde så tydelig oppfatning at det var min egen feil for å sette meg i en slik situasjon og var så fæl at jeg faktisk begynte å gråte. Det er et skjevt maktforhold når man ringer typ legevakt, hun brukte ikke den makten på en grei måte... der var ikke før jeg sa at I verste fall kan dette være tegn på utenfor livmoren. Legen på ultralyd var "helt sikker" at det var inni livmoren, men det var de forrige gang det skjedde også.

Må derfor møte fastende på sykehuset i morgen. Jeg er bare veldig sliten og skulle ønske det bare var over :(

hæ? Det er altså din feil at du spontanaborterte? For et helsevesen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeii 🥺 uff, så utrolig leit at den ikke virka. Også at du blir møtt sånn på legevakta!! Helt hårreisende faktisk 😭 hvordan kan hun mene at det er din feil? Håper det gikk/går bra på sykehuset og at det ikke er utenfor livmor 🤞🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 2

Neida, det var ikke det at hun mente at MA var min feil. Mer det at der var en frivillig abort og at jeg burde bruke kondom neste gang.

Noe vi for så vidt kommer til å gjøre. Vi skulle jo liksom prøve hjemme i tilfelle gullegget kommer. Men, eh,  det gjør jo ikke det... nå er vi lei av forlenget ventetid.

Blir nok ikke innsett før I august :( prøver hardt å holde hodet over vannet. Håper jeg greier det fremover.  Det er ikke så lett som det høres ut som. 

Utskrapning gikk greit. Første gangen jeg møtte denne legen, la oss kalle ham Tore, så klaget jeg faktisk til fastlegen min. Han fremstod veldig usympatisk og rett frem. Det var tøft når han diagnosterte vår første MA. I senere tid kjenner han meg igjen og tydelig viser empati med oss. Og en viss tristhet for vår del at vi ikke gir oss? I alle fall, jeg setter pris på han. 

Kyss og klem

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...