Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh dere er så utrolig fine alle sammen 🥰🥰🥰

Jeg ruger! På et topp ratet 4aa blasto!

Innsett gjorde faktisk litt vondt og legen slet litt med å finne livmoren hehe. Håper det ikke betyr noe!

Jeg  har vært innleid som sensor og eksaminator av min gamle jobb og det har vært et sykt rotterace.  Jeg er kjempesliten og nå skal jeg bare slappe helt av før ferie neste uke! 

Tester ut ovitrelle fra fredag 7dpo 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (25 minutter siden):

Åh dere er så utrolig fine alle sammen 🥰🥰🥰

Jeg ruger! På et topp ratet 4aa blasto!

Innsett gjorde faktisk litt vondt og legen slet litt med å finne livmoren hehe. Håper det ikke betyr noe!

Jeg  har vært innleid som sensor og eksaminator av min gamle jobb og det har vært et sykt rotterace.  Jeg er kjempesliten og nå skal jeg bare slappe helt av før ferie neste uke! 

Tester ut ovitrelle fra fredag 7dpo 😄

Lykke til!

Håper du tar deg tid til oppdatering her på testinga for jeg er altså så sykt spent på dine vegne! ❤️🤣 

 

( ment humoristisk og litt håpefullt altså, ingen har så klart rett på noen oppdatering før du er klar eller ønsker. Det er bare så spennende) 

 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå utrolig spennende 💖 tusen takk for at du deler! Kjempegøy å følge med. Når begynner du å teste? Søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Lykke til!

Håper du tar deg tid til oppdatering her på testinga for jeg er altså så sykt spent på dine vegne! ❤️🤣 

 

( ment humoristisk og litt håpefullt altså, ingen har så klart rett på noen oppdatering før du er klar eller ønsker. Det er bare så spennende) 

 

 

Sovia skrev (21 minutter siden):

Såå utrolig spennende 💖 tusen takk for at du deler! Kjempegøy å følge med. Når begynner du å teste? Søndag?

Begynner på fredag. Mest for å teste ut ovitrelle slik at jeg skal slippe å lure om det er ekte strek eller ei HVIS det blir positiv test 9/10 dpo :D

dere er jo bare verdens beste heiagjeng, det gjør det så fint og lett å dele 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var spent på å høre fra deg i dag! Så bra at alt har gått fint. Heia lille blasto ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen slet med å finne livmoren din? Altså… hæ? :ler: 

Men for all del. Hadde en GU en gang hvor legen skulle putte inn ultralydpinnen, trodde visst han kunne gjøre det uten å følge med, og kjørte den dermed rett i klitten min så jeg hoppa til i stolen der :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (18 timer siden):

Legen slet med å finne livmoren din? Altså… hæ? :ler: 

Men for all del. Hadde en GU en gang hvor legen skulle putte inn ultralydpinnen, trodde visst han kunne gjøre det uten å følge med, og kjørte den dermed rett i klitten min så jeg hoppa til i stolen der :hoho:

Hehe, de tar utvendig ultralyd ved innsett fordi de fører embryo inn i livmoren med et kateter:-) en tom livmor er ikke lett å se. Derfor har man også full blære fordi det gir en skygge på livmor slik at den synes bedre. Hadde nok litt lite i blæra mi. Han fant lett livmorhals og livmor for å føre inn embryo, altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja ble en test I dag da 😅 snart helt blank. 6 dpo, 8 dager etter ovitrelle. 

20230622_173424.thumb.jpg.c325afc10a7b1836ead20a9918e389db.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

Jaja ble en test I dag da 😅 snart helt blank. 6 dpo, 8 dager etter ovitrelle. 

20230622_173424.thumb.jpg.c325afc10a7b1836ead20a9918e389db.jpg

Lille spire!
Nå må du feste deg i Neutral sin hinne! Om du gjør så blir vi så glad vi ikke har vært noen sinne! Så må du spire og gro i Neutral sitt hus. Jeg lover du vil leve der i sus og i dus. Det er mange som venter på akkurat deg, og vi håper du vokser deg stor og brei! Når du en dag skal ut i den store verden - kan du godt være smal så mamma overlever den store ferden ! 

 

  • Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 timer siden):

Lille spire!
Nå må du feste deg i Neutral sin hinne! Om du gjør så blir vi så glad vi ikke har vært noen sinne! Så må du spire og gro i Neutral sitt hus. Jeg lover du vil leve der i sus og i dus. Det er mange som venter på akkurat deg, og vi håper du vokser deg stor og brei! Når du en dag skal ut i den store verden - kan du godt være smal så mamma overlever den store ferden ! 

 

Fy søren nå ble jeg både inspirert og glad 😍😍😍 takk! ❤️ den må inn i baby-boka som jeg håper jeg får lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var "ååå denne er mye sterkere enn 6 dpo, det må bety mer hcg! Det ha festet seg og delt til tvillinger!" 😂 

men, jeg er erfaren nok til å vite at det ikke kan være. Det er alt for tidlig. Tenker heller ikke lenger at den er sterkere enn den i går, men hadde nok forventet at den skulle være neste negativ i dag. Urinkonsentrasjon var nok bare bedre enn i går eventuelt. 

I morgen begynner det å bli spennende. Skal ikke legge skjul på at jeg vil få håp dersom den ikke er negativ da. Søndag kveld bør jeg få positiv test igjen dersom det er noe. Å som vi håper 😭

20230623_110905.thumb.jpg.3eef9c3263bf8f135e50fe4db7046505.jpg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (46 minutter siden):

Min første tanke var "ååå denne er mye sterkere enn 6 dpo, det må bety mer hcg! Det ha festet seg og delt til tvillinger!" 😂 

men, jeg er erfaren nok til å vite at det ikke kan være. Det er alt for tidlig. Tenker heller ikke lenger at den er sterkere enn den i går, men hadde nok forventet at den skulle være neste negativ i dag. Urinkonsentrasjon var nok bare bedre enn i går eventuelt. 

I morgen begynner det å bli spennende. Skal ikke legge skjul på at jeg vil få håp dersom den ikke er negativ da. Søndag kveld bør jeg få positiv test igjen dersom det er noe. Å som vi håper 😭

20230623_110905.thumb.jpg.3eef9c3263bf8f135e50fe4db7046505.jpg

Som jeg håper for dere❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig glad for at du tester ovitrelle slik at vi kan følge med 😶 😀 Veldig spennende!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad og ydmyk av å lese det dere skriver. Dere er en helt utrolig fin gjeng og individer ❤️

8 dpo/10 dager etter ovitrelle 

Det er strek enda 😨😨 svak svak, men ikke helt negativ. Lett å se, men vanskelig å få frem på bilde. Testen i ettermiddag blir veldig veldig spennende. Det er meldt varmt og jeg håper bare jeg greier å få litt konsentrert urin. 

20230623_102516.thumb.jpg.b718189de51cca055b38d17bc63bbc46.jpg20230624_091733.thumb.jpg.d153770b1c2812f462d963c7c88df816.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser bildene ser jeg den er svakere enn i går og vil egentlig kalle den negativ, men så ser jeg på testen og det er tydelig fortsatt positiv. Vi er borte i helgen og har ikke mulighet å ta bilde under samme lys. Optimisten i meg sier at dersom jeg var hjemme og fikk ta bilde av dagens test under samme forhold som bilde av gårsdagens test så ville den vist minst en like tydelig stek ;) det er herlig å føle på optimisme! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...