Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Jeg bare må samme litt mer for den er så pen 😅👌 innenfor tidsfristen også!

20230327_131718.thumb.jpg.4d0f733bb4f7fcfc51bee61c95567e77.jpg

  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine streker 😍 Fantastiske nyheter, her krysses alt som krysses kan på dine vegne ❤️🤞🏻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Krysser alt jeg har for deg, og håper dette er mirakelet ditt. ❤️ Har hørt så mange historier hvor de klarer å unnfange måneden før IVF, donor etc.. Så merkelig, men veldig herlig! :danse2:Håper alt jeg har for deg! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fine med meg ❤️ 

Men lurer på om det allerede begynner å gå feil vei... visste det var teit å ta en strimmel i dag, men jeg greide ikke la vær. Merkbar svakere enn i går :(

får se på den digitale i morgen, men føler jeg er pessimistisk nå. Mest sint fordi innsettet i mai nå blir utsatt. Orker ikke flere utsettelser. Det er 4 år siden første uttak liksom. _alle_ andre i vår krets har fått MINST ett barn i mellomtiden, gjerne to. Jeg vet ingen er god eller dårlig på å få barn, men i dag føler jeg meg skikkelig mislykket.

20230328_164441.thumb.jpg.3f3cf02f5bd3c13e2f79dff8a0d93414.jpg

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Dere er så fine med meg ❤️ 

Men lurer på om det allerede begynner å gå feil vei... visste det var teit å ta en strimmel i dag, men jeg greide ikke la vær. Merkbar svakere enn i går :(

får se på den digitale i morgen, men føler jeg er pessimistisk nå. Mest sint fordi innsettet i mai nå blir utsatt. Orker ikke flere utsettelser. Det er 4 år siden første uttak liksom. _alle_ andre i vår krets har fått MINST ett barn i mellomtiden, gjerne to. Jeg vet ingen er god eller dårlig på å få barn, men i dag føler jeg meg skikkelig mislykket.

20230328_164441.thumb.jpg.3f3cf02f5bd3c13e2f79dff8a0d93414.jpg

 

Trenger ikke bety noe. De er jo svært sensitive for endring i urin. Synes fortsatt den er veldig sterk, jeg :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri sterkere teststrek enn kontrollstrek med babyplan, uansett hvor mange uker jeg kom. Synes ikke babyplan er noen gode strimler faktisk, så ville ikke lagt så mye i den styrken. Men veldig veldig forståelig at du gjør det med din historie. ❤️ Kan bare si at jeg heier, på deg og på lille babyfrøet! Uansett, så gjør du ditt beste. Og du er ikke mislykket uansett utfall! ❤️

4272F5EC-DB19-4759-B679-16D98FCEB577.thumb.jpeg.c4055271025da4534a658b795c777afe.jpeg
Her er min babyplan test, seks uker på vei med sønnen min. Ikke noe annerledes enn din. :klem3:To dager etterpå ble den svakere igjen, og jeg fikk helt dilla, men det gikk bra likevel. 🤞

Endret av Lykkefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (30 minutter siden):

Trenger ikke bety noe. De er jo svært sensitive for endring i urin. Synes fortsatt den er veldig sterk, jeg :klem3:

Jo den er sterk, er bare redd siden den faktisk var litt svakere. Men jeg vet jo også at hcg ikke ville sunket fort nok til å se en slik nedgang på et døgn...så det er bare paranoia som snakker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (18 minutter siden):

Jeg fikk aldri sterkere teststrek enn kontrollstrek med babyplan, uansett hvor mange uker jeg kom. Synes ikke babyplan er noen gode strimler faktisk, så ville ikke lagt så mye i den styrken. Men veldig veldig forståelig at du gjør det med din historie. ❤️ Kan bare si at jeg heier, på deg og på lille babyfrøet! Uansett, så gjør du ditt beste. Og du er ikke mislykket uansett utfall! ❤️

4272F5EC-DB19-4759-B679-16D98FCEB577.thumb.jpeg.c4055271025da4534a658b795c777afe.jpeg
Her er min babyplan test, seks uker på vei med sønnen min. Ikke noe annerledes enn din. :klem3:To dager etterpå ble den svakere igjen, og jeg fikk helt dilla, men det gikk bra likevel. 🤞

Dette var veldig beroligende å se! ❤️ jeg vet jo egentlig alt dette og jeg er utrolig skuffa over meg selv at jeg lar meg selv bli så håpefull når all erfaring tilsier å ha is i magen.... jeg er litt redd fordi dagens svar svakere, samtidig tok jeg en til der jeg vatnet ut urinen og den var like sterk som de andre, så.... bah!  Skulle ønske jeg kunne sovne og våkne til ultralyd. Tusen takk for at du deler, den der var sykt god å se nå!

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå kan det ikke gå deres vei nå da!! Aldri håpet noe så sterkt for noen jeg ikke kjenner💖

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kontrollstreken også ser svakere ut. Noe som betyr at det er mindre fargestoff i selve testen. Og da er det helt naturlig at den ser svakere ut en gårsdagens test! ☺️ Legger ved bilde av min testrekke, som resulterte i en frisk baby 💛 Du ser ganske tydelige forskjeller i fargestoffet der også

C862BF6F-7F22-4F9D-A5C4-1B1DF384760F.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som ikke forstår at du kanskje ikke slipper jubelen helt løs... at det er vanskelig å tro og håpe. Og at du forbereder deg på det verste. Men så lenge du ikke blør så tenker jeg at det er massevis av håp! Så vi er mange her som kan håpe for deg i alle fall. Disse strimlene blir rett og slett ikke sterkere enn du har fått dem, og sant som Juss-jenta sier at fargestoffet varierer. Så jeg ville absolutt ikke tolket dagens test som en svakere test nei :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (5 timer siden):

Dette var veldig beroligende å se! ❤️ jeg vet jo egentlig alt dette og jeg er utrolig skuffa over meg selv at jeg lar meg selv bli så håpefull når all erfaring tilsier å ha is i magen.... jeg er litt redd fordi dagens svar svakere, samtidig tok jeg en til der jeg vatnet ut urinen og den var like sterk som de andre, så.... bah!  Skulle ønske jeg kunne sovne og våkne til ultralyd. Tusen takk for at du deler, den der var sykt god å se nå!

Du må ikke være skuffet over deg selv! :klem3: Klart man håper! Håp er det eneste som gjør at man holder ut. Hold på håpet ditt, for er håp! Det en sjanse for at dette er babyen du skal bringe hjem fra sykehuset. Jeg håper sånn for deg! ❤️ All mulig forståelse for at du vokter hjerte ditt, men ikke bli skuffa over deg selv. Du er menneske, vi håper og tror, faller og reiser oss. Teller ned dagene sammen med deg til du får se lille på skjermen! Denne gangen bare skal det gå bra! 🤞🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fine dere ❤️ dere er en god støtte og er herlige som deler erfaring og kunnskap.

Dessverre viser digital fortsatt 2-3 og testen er betraktelig svakere I dag. Ender nok i abort, håper bare kroppen ordner opp. Det har en gjort når embryo går til grunne ila uke 5. 

Håper bare dette ikke utsetter neste innsett alt for mye :( har ikke grått enda, det var veldig fint å ha håp i noen dager. Og den sterke testen på 5+0 var veldig fin å se :) men ja, det er temmelig tøft dette her. 

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (54 minutter siden):

Takk fine dere ❤️ dere er en god støtte og er herlige som deler erfaring og kunnskap.

Dessverre viser digital fortsatt 2-3 og testen er betraktelig svakere I dag. Ender nok i abort, håper bare kroppen ordner opp. Det har en gjort når embryo går til grunne ila uke 5. 

Håper bare dette ikke utsetter neste innsett alt for mye :( har ikke grått enda, det var veldig fint å ha håp i noen dager. Og den sterke testen på 5+0 var veldig fin å se :) men ja, det er temmelig tøft dette her. 

Det forstår jeg. Samtidig kan det kanskje føles litt lysere at det nå er større sjanser med donoregg, etter dritet med misting nå? Dere har en reell sjans etterpå liksom? 
 

Uansett forferdelig alt du må gå gjennom psykisk og fysisk. Dere hadde fortjent å hatt et helt fotballag nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Neutral 🥺❤️

Jeg syns det er så fint, selv etter alt du har vært igjennom - at tillater du deg selv å håpe. Det er så sterkt gjort, og samtidig så viktig at du gjør. Håp er kanskje det eneste man har i en sånn situasjon 🩷 Det man har for å kunne komme seg gjennom noe. Vet ikke om du har lest dette quotet her før: 

«Håp er definitivt ikke det samme som optimisme. Det er ikke overbevisningen om at alt vil ende bra, men vissheten om at noe vil gi mening, uansett hvordan det ender»

Bare syns det er så fint, og håper du syns det samme. 

Stor styrkeklem til deg fra meg 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Åh, Neutral 🥺❤️

Jeg syns det er så fint, selv etter alt du har vært igjennom - at tillater du deg selv å håpe. Det er så sterkt gjort, og samtidig så viktig at du gjør. Håp er kanskje det eneste man har i en sånn situasjon 🩷 Det man har for å kunne komme seg gjennom noe. Vet ikke om du har lest dette quotet her før: 

«Håp er definitivt ikke det samme som optimisme. Det er ikke overbevisningen om at alt vil ende bra, men vissheten om at noe vil gi mening, uansett hvordan det ender»

Bare syns det er så fint, og håper du syns det samme. 

Stor styrkeklem til deg fra meg 

Nå har jeg lest de siste innleggene dine og det var jo både en opptur og nedtur… Jeg blir rørt og engasjert på dine vegne.. har jo fulgt med på deg en stund litt av og på, og unner deg og dere virkelig å lykkes til slutt❤️❤️❤️ håper det ikke trenger å bety så mye at teststreken var svakere i dag, men du har jo vært gjennom dette mange ganger så du kjenner deg selv og kroppen din best❤️ sender deg en klem😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er så urettferdig!! :gråter: Håper donorinnsett ikke blir utsatt for mye, og at du snart er gravid med en liten terminspire! ❤️ Du fortjener absolutt litt medgang nå!! 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (15 timer siden):

Dessverre viser digital fortsatt 2-3 og testen er betraktelig svakere I dag. Ender nok i abort, håper bare kroppen ordner opp. Det har en gjort når embryo går til grunne ila uke 5. 

Nei atte - dette kan jo ikke være lov 😩 Hvor svak er strimmelen? Har du begynt å blø noe? Jeg håper litt til jeg altså, om det er greit 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å lese :( håpet så mye for deg!! Og håper ikke en donoregg innsett blir for mye utsatt pga dette! Sykt hvor urettferdig dette er!! Skal gi deg et håp nå rett før innsett men så går det ikke veien, er så urettferdig som det kan bli!! Som om du ikke har hatt nok nå! Jeg tenker som Amatariel at jeg fortsatt håper litt til for deg♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var både fint og trist å lese! ❤️💔 jeg håper for deg, men forstår veldig godt at du er pessimistisk også! Du kjenner jo din egen kropp best.. Jeg beundrer sånn pågangsmotet ditt og evnen til å holde håpet oppe! Jeg tror mange har noe å lære der - inkludert meg selv. Jeg håper og krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...