Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Herregud, har jo helt glemt å følge dagbøkene til folk på lenge :plystre:

Gratulerer så mye med både jobb og blastoer :danse2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Herregud nå er jeg så stressa det tørner snart for meg.

Jeg er jo veldig utålmodig for å få innsett med donoregg.. så når jeg testet negativt 10 dpo (sett i ettertid var det kanskje 9 dpo..) så sluttet jeg på østrogenplaster. Begynte å spotte dagen etter og blødde mensen fra sent 11 dpo/tidlig 12 dpo. Begynte som vanlig på letrozol cd 3. 

Men altså nå 😭😭 cd 10 i dag og tok eggløsningstest.  Den var knall positiv. Det har før bare betydd en ting: at jeg er gravid. Og jada. Graviditetstest var positiv før urin var trukket gjennom. 

Testen er skikkelig fin og sterk og hadde jeg fått positiv 9/10 dpo og fulgt den streken frem til i dag 4+6, hadde jeg vært kjempefornøyd.  Men jeg gjorde jo ikke det! Og i tillegg har jeg tatt letrozol som kan gi misdannelser! Og i tillegg har vi akkurat betalt 126.000 for eggdonasjon og sitter bare og venter på innsett av det!

Jeg er bare helt utrolig fortvila og stressnivået gikk fra 0 til 100 på sekundet. Dette kan da ikke gå bra,??? Herregud. Tenk om det går bra da? Hjemmelaget og i syklusen før eggdonasjon 😭😭😭 det er alt for godt til å være sant. 

Herregud. Jeg friker helt ut snart.  hvordan vil jeg takle enda en abort, og ikke minst, vil jeg takle denne utsettelsen før innsett?

20230326_135002.thumb.jpg.e9ef497f3da2fbee7ea2d524e22fb227.jpg20230326_133938.thumb.jpg.e403087ca005237ce8543c8818782079.jpg

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

Herregud nå er jeg så stressa det tørner snart for meg.

Jeg er jo veldig utålmodig for å få innsett med donoregg.. så når jeg testet negativt 10 dpo (sett i ettertid var det kanskje 9 dpo..) så sluttet jeg på østrogenplaster. Begynte å spotte dagen etter og blødde mensen fra sent 11 dpo/tidlig 12 dpo. Begynte som vanlig på letrozol cd 3. 

Men altså nå 😭😭 cd 10 i dag og tok eggløsningstest.  Den var knall positiv. Det har før bare betydd en ting: at jeg er gravid. Og jada. Graviditetstest var positiv før urin var trukket gjennom. 

Testen er skikkelig fin og sterk og hadde jeg fått positiv 9/10 dpo og fulgt den streken frem til i dag 4+6, hadde jeg vært kjempefornøyd.  Men jeg gjorde jo ikke det! Og i tillegg har jeg tatt letrozol som kan gi misdannelser! Og i tillegg har vi akkurat betalt 126.000 for eggdonasjon og sitter bare og venter på innsett av det!

Jeg er bare helt utrolig fortvila og stressnivået gikk fra 0 til 100 på sekundet. Dette kan da ikke gå bra,??? Herregud. Tenk om det går bra da? Hjemmelaget og i syklusen før eggdonasjon 😭😭😭 det er alt for godt til å være sant. 

Herregud. Jeg friker helt ut snart.  hvordan vil jeg takle enda en abort, og ikke minst, vil jeg takle denne utsettelsen før innsett?

20230326_135002.thumb.jpg.e9ef497f3da2fbee7ea2d524e22fb227.jpg20230326_133938.thumb.jpg.e403087ca005237ce8543c8818782079.jpg

What! Går det virkelig an😮😮 synes det virker som at dette er en mening i altså ettersom det skjer akkurat syklusen før eggdonasjon! Vet ikke hvordan du tenker om du tenker etter å ha mistet så mange ganger at dette bare utsetter et innsett. Og skjønner sååå godt at du er redd, glad og har håp og samtidig er fortvilet på samme tid. Men jeg krysser såååå fingrene for at dette er ment til å være og en mening i♥️♥️ Som jeg håper for deg! Håper så inderlig♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

What! Går det virkelig an😮😮 synes det virker som at dette er en mening i altså ettersom det skjer akkurat syklusen før eggdonasjon! Vet ikke hvordan du tenker om du tenker etter å ha mistet så mange ganger at dette bare utsetter et innsett. Og skjønner sååå godt at du er redd, glad og har håp og samtidig er fortvilet på samme tid. Men jeg krysser såååå fingrene for at dette er ment til å være og en mening i♥️♥️ Som jeg håper for deg! Håper så inderlig♥️♥️

Ja ble helt lamslått! Først litt irritert, nå når det har sunket litt inn så er jeg både glad og redd. Det er en kjempefin test da, virkelig! Samtidig, som du skriver, jeg har ikke akkurat noe god erfaring da :-) ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til på bedre urin (tidligere i dag var nokså tynn). 

Det er en skikkelig fin strek, altså. 

20230326_183445.thumb.jpg.082f6ef0fc9459f1f4fd52c00f5546ec.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!!! Se på den streken da! For en reise du har hatt og fremdeles er i, Neutral. Jeg har fulgt med litt i det stille en stund nå, men du er stadig i mine tanker. 

Tenk om dette går veien ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (24 minutter siden):

Oi oi oi!!! Se på den streken da! For en reise du har hatt og fremdeles er i, Neutral. Jeg har fulgt med litt i det stille en stund nå, men du er stadig i mine tanker. 

Tenk om dette går veien ❤️ 

Jeg synes du er fantastisk Supermiri og blir både glad og lei meg over at jeg er i dine tanker, dette kapitlet skulle helst vært lukket for lenge siden ❤️ men altså, tenk om da? Tenk om dette er den ene...❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå herregud, skjønner godt du er stressa nå! All historien din - før, nå og det som venter crazy.gif.bea3bf9c04e2aaf3fb28016ecc6dd800.gif

Wæ! Fakta er i alle fall at du er gravid nå! Og det KAN det gå bra. Vi må håpe det. Det er mulig. Vet ikke om du husker alle historiene mine, men en av dem ligner jo litt på denne. I alle fall det med hvordan man fant ut av graviditeten... Og jeg var jo ingen newbie heller, hadde vært prøver flere ganger - og ganske lenge den gangen. Jeg kjente kroppen min så godt som jeg kunne, trodde jeg. Men likevel "ble jeg gravid uten å vite det". Jeg rakk aldri å teste slik som deg da, for "mensen" kom èn dag før testedatoen min. Og da ble jeg så enormt skuffet. Tempen min sank også dramatisk de påfølgende dagene, og det var liksom ingen tvil. Mye blod - jeg var 100% sikker på at det var mensen. Men så opplevde jeg det som du nå gjorde, en veldig positiv EL-test ca. to uker senere. Og jeg fant ut at jeg var gravid. Sjokk sjokk sjokk. Så kroppen kan virkelig lure. Og jeg har jo hatt 4 mislykkede svangerskap, men akkurat denne hendelsen var på et av dem som gikk bra ♥️

Så jeg håper alt for deg nå at du også kan oppleve det 🙏 Og når det gjelder letrozolen du har tatt så kan jeg ikke et sekund tenke at de få dagene skal utgjøre noe spesielt. Tenk f.eks hvor mange friske barn som blir født av narkomane. Universet kan bare ikke vende oddsen mot deg sånn altså. Dette skal gå bra ♥️ Vi er mange som heier på deg og lille spire! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Åå herregud, skjønner godt du er stressa nå! All historien din - før, nå og det som venter crazy.gif.bea3bf9c04e2aaf3fb28016ecc6dd800.gif

Wæ! Fakta er i alle fall at du er gravid nå! Og det KAN det gå bra. Vi må håpe det. Det er mulig. Vet ikke om du husker alle historiene mine, men en av dem ligner jo litt på denne. I alle fall det med hvordan man fant ut av graviditeten... Og jeg var jo ingen newbie heller, hadde vært prøver flere ganger - og ganske lenge den gangen. Jeg kjente kroppen min så godt som jeg kunne, trodde jeg. Men likevel "ble jeg gravid uten å vite det". Jeg rakk aldri å teste slik som deg da, for "mensen" kom èn dag før testedatoen min. Og da ble jeg så enormt skuffet. Tempen min sank også dramatisk de påfølgende dagene, og det var liksom ingen tvil. Mye blod - jeg var 100% sikker på at det var mensen. Men så opplevde jeg det som du nå gjorde, en veldig positiv EL-test ca. to uker senere. Og jeg fant ut at jeg var gravid. Sjokk sjokk sjokk. Så kroppen kan virkelig lure. Og jeg har jo hatt 4 mislykkede svangerskap, men akkurat denne hendelsen var på et av dem som gikk bra ♥️

Så jeg håper alt for deg nå at du også kan oppleve det 🙏 Og når det gjelder letrozolen du har tatt så kan jeg ikke et sekund tenke at de få dagene skal utgjøre noe spesielt. Tenk f.eks hvor mange friske barn som blir født av narkomane. Universet kan bare ikke vende oddsen mot deg sånn altså. Dette skal gå bra ♥️ Vi er mange som heier på deg og lille spire! :klemmer:

Du er så god du ❤️ jeg husker det! Og jeg kjenner jo meg selv så godt også, liksom 😅 var helt sikker på å ikke være gravid, jeg. Føler meg ikke gravid nå, men testen er uenig 🤣 

Jeg håper så veldig at nå, denne gangen har universet snudd og at denne gangen er det vår tur ❤️❤️ tenk om da? Det hadde vært så fantastisk!  Har tul tirsdag i påskeuken, da er jeg 6+1/6+2! 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (3 timer siden):

Tok en test til på bedre urin (tidligere i dag var nokså tynn). 

Det er en skikkelig fin strek, altså. 

20230326_183445.thumb.jpg.082f6ef0fc9459f1f4fd52c00f5546ec.jpg

Oi! Har du hatt så sterke tester før? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Oi! Har du hatt så sterke tester før? ❤️

Ikke så tidlig, nei! :-) jeg er nokså sikker på å ha fått 3+ på clearblue i dag... jeg har jo fått 3+ på 5+0 før, men da synes jeg testen ikke var sterkere enn i dag. Så det er veldig oppløftende. Samtidig fikk jeg negativ på 9/10 dpo, det gjør meg litt urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (25 minutter siden):

Jeg håper så veldig at nå, denne gangen har universet snudd og at denne gangen er det vår tur ❤️❤️ tenk om da? Det hadde vært så fantastisk!  Har tul tirsdag i påskeuken, da er jeg 6+1/6+2! 

Ja det kan jo være at dette er gangen det går bra! Så bra at du har fått en TUL-time å telle ned mot..! Åh, vi er mange som er spente på dine vegne nå. Måtte lille mirakelspire klore seg fast 🙏❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (1 time siden):

Ikke så tidlig, nei! 🙂 jeg er nokså sikker på å ha fått 3+ på clearblue i dag... jeg har jo fått 3+ på 5+0 før, men da synes jeg testen ikke var sterkere enn i dag. Så det er veldig oppløftende. Samtidig fikk jeg negativ på 9/10 dpo, det gjør meg litt urolig.

Krysser alt jeg har ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 timer siden):

Oi! Har du hatt så sterke tester før? ❤️

Svarte igjen 😅

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (14 timer siden):

Krysser alt jeg har ❤️

 

Amy Pond skrev (14 timer siden):

Herregud❤️ Vet ikke hva jeg mer jeg skal si, men krysser alt for deg!❤️🫶

 

Lillrex skrev (15 timer siden):

Håper og det er en liten mirakelspire her 🤞

Tusen takk fine dere, det er kjempeskummelt å håpe, men jeg håper ❤️❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er fornøyd med denne, det er i alle fall kjempefin stigning fra i går. Men den digitale viste bare 2-3 🤐 jeg var sååå sikker på at den skulle vise 3+... aiai ikke bra

Fikk svar fra medicus om å ta cyclogest, klexane og prednisolon 

20230327_131850.thumb.jpg.92f9df51d05a3e889dd3f15528031c7a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin strimmel! Streken holder jo på å poppe ut av testen 😅

Jeg mener jeg fikk 2-3 på 5+1, mens på 5+2 kom 3+ på den digitale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Kjempefin strimmel! Streken holder jo på å poppe ut av testen 😅

Jeg mener jeg fikk 2-3 på 5+1, mens på 5+2 kom 3+ på den digitale.

I know, det er så vakkert jeg vil ramme den inn og henge på veggen 😍 det er en sånn type strek man drømmer om når man har den 10 dpo squinter 🥂🥳

Får prøve på nytt på onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...