SUPERMIRI Skrevet 21. mars 2021 #1301 Del Skrevet 21. mars 2021 Dette liker vi 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #1302 Del Skrevet 25. mars 2021 5 dpo Da er jeg ruger på noe som jeg håper kan bli verdens beste julegave ❤️ Det var et spennende innsett fordi jeg såg så tydelig at de satte inn egget. Man har full blære slik at det gir en tydelig skygge av livmora, på den måten ser legen når kateteret som holder egget er på rett plass. Har aldri egentlig sett det, kanskje antydning til bevegelse bare, men nå var bildet så klart at det var som å se kateteret i levende live! Ganske rart og veldig spennende å se 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 25. mars 2021 #1303 Del Skrevet 25. mars 2021 Neutral90 skrev (7 minutter siden): 5 dpo Da er jeg ruger på noe som jeg håper kan bli verdens beste julegave ❤️ Det var et spennende innsett fordi jeg såg så tydelig at de satte inn egget. Man har full blære slik at det gir en tydelig skygge av livmora, på den måten ser legen når kateteret som holder egget er på rett plass. Har aldri egentlig sett det, kanskje antydning til bevegelse bare, men nå var bildet så klart at det var som å se kateteret i levende live! Ganske rart og veldig spennende å se Åå🥰 Så utrolig fascinerende at du kunne se det! Jeg håper og krysser alt jeg har for dere 💛 Klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. mars 2021 #1304 Del Skrevet 25. mars 2021 Utrolig fascinerende prosess ja! Krysser fingrene for at dette er gullegget. Tenk å kunne se på sin lille baby i fremtiden og tenke tilbake da du så hen bli satt inn på plass ❤️ magisk! Skal krysse alt jeg har for deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 25. mars 2021 #1305 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennende med innsett hvor du så litt mer enn tidligere! Nå er det bare å vente 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 25. mars 2021 #1306 Del Skrevet 25. mars 2021 Oi, så spennende å få se på innsettet! Lykke til med rugingen 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 25. mars 2021 #1307 Del Skrevet 25. mars 2021 😍🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. mars 2021 #1308 Del Skrevet 25. mars 2021 Lykke til med ruging, spennende tider ❤️🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 25. mars 2021 #1309 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennende nå fremover😊❤️ Håper sånn for deg nå, nå må det være gullegget🤞🏻 Krysser alt jeg har for deg og at det største ønske ditt skal gå i oppfyllelse nå❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 25. mars 2021 #1310 Del Skrevet 25. mars 2021 Så spennande 😊 masse lykke til! Du har vore gjennom mange nedturar, så du fortjener ein skikkelig opptur no ❤️ Håpar du får ein fin påske 🐣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 25. mars 2021 #1311 Del Skrevet 25. mars 2021 Så utrolig spennende!🥰 Gleder meg til fortsettelsen❤️ Krysser alt jeg har for deg🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 25. mars 2021 #1312 Del Skrevet 25. mars 2021 Masse lykke til, krysserfingere for at det skal være deres tur nå 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #1313 Del Skrevet 26. mars 2021 6 dpo Dere er verdens beste heiagjeng, tusen takk 🥰😍 Det er jo 4,5 t hver vei til trondheim, så i går kom jeg hjem 20.30,dusjs og hadde sovnet kl 21.17 i følge klokken min 😅 var nok behov for det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 26. mars 2021 #1314 Del Skrevet 26. mars 2021 Åå, så herlig med ruging! Masse lykke til, krysser fingrene for at du endelig skal lykkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 27. mars 2021 #1315 Del Skrevet 27. mars 2021 Lykke til, kjære deg ❤️ Håper på det beste for dere nå. Krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 30. mars 2021 #1316 Del Skrevet 30. mars 2021 Lykke til ❤️ 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1317 Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) 10 dpo Det har vært litt Berg og dalbane her. Tok en tidligtest fra clearblue i går som var negativ. Kunne kanskje se en skygge dersom jeg la godvilja til. Senere på dag tok jeg en Make sure som slår ut på 25 i hcg. Fikk en sånn irriterende skyggestrek. Vi kom frem til at det var sporet i testen som vi kunne se. Tok ny på kvelden, samme skygge. Tok ny make sure i dag tidlig, den hadde samme skygge, men til og med litt svakere dro på trøste-shopping og gikk en temmelig tøff skitur. Ville teste først for dersom jeg var gravid ville jeg holde litt tilbake på maks puls. Ble kjempeskuffa fordi jeg forventet virkelig positiv test. Har følt meg så gravid 😭 verden gikk litt i knus i går når clearblue var negativ... Kom hjem igjen nå i ettermiddag fra skitur og tok ny test. Si meg, er ikke den rosa? Den er veldig tydelig. Og ble tydelig før tiden og er der fortsatt etter tiden. Den er synlig fra alle vinkler, lett synlig også. Må ikke lyse ❤️ Jeg er gravid ❤️❤️ men, den må bli mye sterke altså. Jeg vil påstå den er rimelig svak til å være 10 dpo. I alle fall med tanke på at den var negativ i dag tidlig. Øverste bilde og testen nederst i bilde 2 er samme test Endret 30. mars 2021 av Neutral90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. mars 2021 Forfatter #1318 Del Skrevet 30. mars 2021 Tar gjerne imot synsing kring testene! Jeg er veldig usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 30. mars 2021 #1319 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg syns det ser lovende ut jeg! 😊 Ser strek og farge på begge fra i dag hverfall 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 30. mars 2021 #1320 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg ser uten tvil farge på øverste og nederste test! Slike tester hadde jeg også 10 dpo🤗 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå