Gå til innhold

Prøver for første gang :)


Netteflette

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Netteflette skrev:

Tusen takk❤️❤️ Jeg skjønner absolutt ingenting! 2-3 på ettermiddagsurin🙈 Mulig EL har vært tidligere ja! Første positive EL test var 14 mai. Så hyggelig at du er glad på min vegne❤️ Krysser fingrene for at du får positiv test i helgen🤞🏻😁

EL-testene dine var ganske klare, så tror nok du har hatt EL på den beregningen du har gjort :) Men at du sannsynligvis akkurat har gått over til 2-3 på testen. Som betyr minst 200 i hcg, så det er finfint 😊 Hvordan tok mannen nyheten..!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud jaaaa! Så utrolig koselig å høre, jeg hadde virkelig en god feeling denne gangen🥰🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, vegasus skrev:

JAAAAAAA :duskedame::strix::alice:

Herregud, GRATULERER 🥳🥰😍 Nå ble jeg såå glad på dine vegne! Og så de fine testene 🤩😁🥳

 

Tusen takk @vegasus!❤️ Så utrolig hyggelig at du er glad på mine vegne! Ja, de testene var ikke til å ta feil av denne gangen😂

13 timer siden, Smashy skrev:

HURRAA!!!! GRATULERER SÅ MYE!!!:nordvesta: Herregud så fine tester også! Nå ble jeg så glad på dine vegne at jeg ble rørt ❤️ Så utrolig fin nyhet å stå opp til :bolledeig: :gravid: 

Tusen takk @Smashy❤️ Nå var det endelig min tur igjen😁 Og jeg blir så rørt av responsen her, smiler langt forbi ørene her jeg sitter😍 Vinterbaby på oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Amatariel skrev:

EL-testene dine var ganske klare, så tror nok du har hatt EL på den beregningen du har gjort :) Men at du sannsynligvis akkurat har gått over til 2-3 på testen. Som betyr minst 200 i hcg, så det er finfint 😊 Hvordan tok mannen nyheten..!?

Ja, jeg tror nok EL skjedde dagen etter første positive EL test😊 Om jeg skriver inn unnfangelse dagen etter positive EL test så er jeg 4+0 i dag😍 Stakkars mannen, jeg var alene hjemme mens han var ute et ærend. Og jeg klarte ikke å holde meg et sekund så jeg ringte han på telefonen. Først klarte jeg ikke å si et ord, bare gråt🙈 Hørte han ble lei seg og spurte om jeg hadde tatt en test (han regnet jo med mensen og PMS). Da svarte jeg "Ja, men det er ikke negativt..... Jeg er graviiiiid"😂❤️ 

11 timer siden, J1994 skrev:

Gratulerer så mye 🤩🤩🤩

Tusen takk @J1994❤️

1 time siden, Lillyvally skrev:

Herregud jaaaa! Så utrolig koselig å høre, jeg hadde virkelig en god feeling denne gangen🥰🥰🥰

Å så hyggelig❤️ Jeg rakk ikke å ha noe feeling denne PP😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Netteflette skrev:

Stakkars mannen, jeg var alene hjemme mens han var ute et ærend. Og jeg klarte ikke å holde meg et sekund så jeg ringte han på telefonen. Først klarte jeg ikke å si et ord, bare gråt🙈 Hørte han ble lei seg og spurte om jeg hadde tatt en test (han regnet jo med mensen og PMS). Da svarte jeg "Ja, men det er ikke negativt..... Jeg er graviiiiid"😂❤️ 

☺️🥰😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+0

Da har jeg rukket å ta en powernap før leggetid😅 Sovnet kl 20, kanskje ikke så lurt, og er ikke helt våken enda🙈 Våknet rundt 21. 

Har ikke hatt så mange symptomer i dag egentlig. Mest trøtt og små kvalm/svimmel i ny og ne. Og ekstremt tett i nesen🙈 Regner med det kommer mer symptomer etterhvert. Merker at det sniker en tanke i bakhodet at det er en grunn til at jeg ikke merker så mye nå... Men prøver å tenke positivt👍 Jeg skal hvertfall nyte dette nå❤️

Som jeg skrev ovenfor så fikk min stakkars samboer vite dette over telefon i bilen.. Huff, jeg fikk så dårlig samvittighet men jeg klarte ikke å vente 1 sekund! Han bare lo først fordi jeg hulket så veldig, men han hadde fått en tåre i øynene❤️ Og han sier umiddelbart "jeg tror det er en jente"! Får se om han har rett da, han fikk feil forrige gang da han mente det klaffet i april😝 

Valgte også å fortelle familien samme dag. Dette fordi jeg vet jeg vil trenge støtte om det eventuelt skulle gå dårlig❤️ Da kan de uansett være med fra start og være med på reisen vår om det går bra😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerte familien? 🥰 Er det første barnebarnet på noen av av sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amatariel skrev:

Hvordan reagerte familien? 🥰 Er det første barnebarnet på noen av av sidene?

De ble så glade på våre vegne❤️ Og glad for at jeg valgte å fortelle det tidlig. Yes, dette blir første barnebarn så spesielt mamma er i ekstase hvertfall😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Netteflette skrev:

Og glad for at jeg valgte å fortelle det tidlig. 

Ja det der er en ting som er viktig å følge magefølelsen på. Ingen fasit rett og slett - ikke engang for hver enkelt person. Jeg har følt det helt forskjellig på alle mine svangerskap 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Hvordan går det med deg - har nyheten sunket inn? 😊 

Takk som spør😊 Jeg kjenner jeg er litt nervøs da jeg ikke har så veldig mange symptomer enda. I dag har jeg kun vært trøtt og tett i nesen, og puppene gjør litt vondt når jeg presser litt på de🙈 Føler nesten det er litt surrealistisk og klarer nesten ikke å forstå at jeg er gravid! Vurderer om jeg må ta en test igjen bare for å få det bekreftet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer kan være fraværende leeenge 😊 Vet alt om at man gjerne vil kjenne på dem for å TRO at det er sant. Men alt i alt skal man være glad man slipper. I mine to første (vellykkede) svangerskap kastet jeg opp daglig de tre første månedene. Du kan tro jeg var angstfull da jeg i mitt tredje (vellykkede) svangerskap ikke kjente noe kvalme. Ikke èn uggen dag. Burde jo ha gledet meg over det og nytt det, men bekymringen for at fraværende symptom tok jo overhånd 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sibirstjerne

Herreguuuud så fantastisk!!!! 🥳🥳🥰😍 nå begynte jeg å gråte!! Å jeg er så uendelig glad på dine vegne!!😍🥰 endelig!!! Skulle ønske jeg kunne gitt deg en kjempestor gratulasjonsklem!🥳 gratulerer så mye og nyt det! ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3

Har ikke vært så veldig godt humør i dag😔  De få symptomene jeg hadde en nesten borte, er kun tett i nesen. Og da bekymrer jeg meg jo veldig! Tok en ny test i dag, men hadde bare holdt meg 2 timer, og syns ikke styrken er så mye sterkere enn for 4 dager siden. Så nå er jeg veldig nedstemt og klarer ikke å tenke positivt😢 Øverste bilde er fra i dag

 

 

 

E9FB5E8E-0CF4-47EE-928F-C809875223B5.jpeg

D98F8BF5-A964-4235-8390-ED8318FE5D85.jpeg

Endret av Netteflette
Endret bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå oppdaget jeg rosa blod når jeg tørket meg etter dobesøk😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.5.2020 den 20.56, Netteflette skrev:

 

 

 

 

❤️❤️❤️👶🏻

231007B4-A3C6-4B41-8205-1434877A6A29.jpeg

Gratulerer så mye😃❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Netteflette skrev:

Og nå oppdaget jeg rosa blod når jeg tørket meg etter dobesøk😭

Håper det bare er litt spotting ❤️ Uff, den første tiden er så nervepirrende.. 
Har du hatt noe vondt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, vegasus skrev:

Håper det bare er litt spotting ❤️ Uff, den første tiden er så nervepirrende.. 
Har du hatt noe vondt? 

Foreløpig kjenner jeg ingenting😢 Bare litt lyskesmerter nå og da. Huff, skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette helt til uke 12 om det går bra😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Netteflette skrev:

Foreløpig kjenner jeg ingenting😢 Bare litt lyskesmerter nå og da. Huff, skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette helt til uke 12 om det går bra😔

Lyskesmerter nå og da er jo bra! ❤️ 
Jeg foreslår TUL og en god prat med jordmor. Prøv å holde motet oppe kjære deg ❤️ Uff, får helt vondt av deg, føler sånn med deg 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...