Gå til innhold

Prøver for første gang :)


Netteflette

Anbefalte innlegg

5 DPO

Denne uken har virkelig flydd! Holder på å pusse opp leiligheten om dagen😅 Litt deilig da jeg har masse annet å tenke på. Men er fryktelig slitenda det blir lange dager...  Tenker derfor mye på at det mest sannsynlig ikke klaffer denne PP.. Tror ikke kroppen min er mottakelig akkurat nå🙈 Siden jeg ikke får kjent så mye etter så har jeg ingen symptomer på noen ting foreløpig 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg tenkt mye på deg Netteflette *klem* 9 dpo i dag? Kjenner du noe testetrang?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Amatariel skrev:

Nå har jeg tenkt mye på deg Netteflette *klem* 9 dpo i dag? Kjenner du noe testetrang?

Å så hyggelig❤️ Jeg har ikke rukket å tenke på noen ting de siste dagene, er ikke bare bare å selge leilighet!🙈 
Jeg testet 8dpo (ikke spør meg hvorfor, super teit av meg egentlig😂). Ikke testet noe mer.. 10dpo i dag og jeg har foreløpig ikke fått noe spotting. Har hatt en del vondt innenfor hoftebeina de siste dagene🤔 

Lurer på om jeg skal prøve å være flink og vente med testing til torsdag 12 dpo🙈

Vil gjerne lese hvordan det går med deg når jeg får litt mer fritid i morgen☺️ Har du merket noe symptomer?🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå selger du leilighet! Ja dèt kan jeg tenke meg tar tid og krefter. Har dere kjøpt noe nytt og når er evnt. flyttedato?

Er en fordel å være opptatt med andre ting enn prøving - det skal sies! Da går iallefall tiden raskere. Første gang jeg var prøver fikk jeg positiv g-test dagen etter vi overtok nøkkelen til vårt nye hus ♥

Lykke til med neste test - uansett når den blir! Hadde vært gøy med en testedate på lørdag, men skjønner at det blir litt lenge for deg å vente ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Amatariel skrev:

Åå selger du leilighet! Ja dèt kan jeg tenke meg tar tid og krefter. Har dere kjøpt noe nytt og når er evnt. flyttedato?

Er en fordel å være opptatt med andre ting enn prøving - det skal sies! Da går iallefall tiden raskere. Første gang jeg var prøver fikk jeg positiv g-test dagen etter vi overtok nøkkelen til vårt nye hus ♥

Lykke til med neste test - uansett når den blir! Hadde vært gøy med en testedate på lørdag, men skjønner at det blir litt lenge for deg å vente ;)

Vi har kjøpt nytt!😁👏🏻 Flytter til høsten, gleder meg veldig!

Er det sant?! Så hyggelig at du fikk både hus og positiv test nesten samtidig! Må ha vært en super følelse❤️
Vettu, testedate hadde vært kjempe gøy! Nå har jeg egentlig IKM på lørdag, men da blir det første gang jeg venter helt til IKM (om jeg ser bort ifra den teite testen 8dpo😂).. Om jeg spotter innen den tid så er det jo avklart, om ikke så er jo det gøy😁 La oss ha en testedate! Im in👏🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en helt surrealistisk følelse. Akkurat som skjebnen bare endelig skjønte at vi ville bli flere når vi sto klare i en mye større bolig 😁

Yay - gøy med testedate! Satser på at ingen av oss opplever spotting før lørdag. Da blir det testing ✌️:nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 DPO

Jippi, ingen spotting enda! Da vil jeg tro av stoffskiftepillene har fungert på meg😁👏🏻 Yeyy! 
Har ikke tatt noen test i dag, har en testedate på lørdag😉 Samboer syns også det var lurt å vente til dagen IKM er da han tror jeg kanskje slapper av mer og ikke bygger opp forventninger.

Symptomer hittil:

- Tett i nesa! Føler den er enda mer tett nå enn før

- Trøtt, men det kan være pga alt som skjer med salg av leilighet😅

- Kjenner at det jobbes litt i livmor og på siden av «blomsten».

- Lysken har nappet litt småvondt på høyre side i dag.

Spennende dager fremover nå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du ikke har noe spotting 😄

Jeg har blitt gravid to ganger etter å ha vært forkjølet/syk i dpo-land, så at du er tett i nesa høres bra ut 😄 Jeg fikk høre at når man var syk så konsentrerer kroppen seg med å bekjempe det, og ikke å bli gravid. Men det stemte iallefall ikke her! Så jeg heier og heier og ser frem til lørdagsdate :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Amatariel skrev:

Kjempebra at du ikke har noe spotting 😄

Jeg har blitt gravid to ganger etter å ha vært forkjølet/syk i dpo-land, så at du er tett i nesa høres bra ut 😄 Jeg fikk høre at når man var syk så konsentrerer kroppen seg med å bekjempe det, og ikke å bli gravid. Men det stemte iallefall ikke her! Så jeg heier og heier og ser frem til lørdagsdate :5:

Veldig glad for ingen spotting!!😁👏🏻
Jøss, kanskje forkjølelse er et symptom for deg😅🙈 Hørte det samme fra øre/nese/hals legen da jeg har helårsallergi at om jeg ikke tar tabletter mot allergien så vil kroppen konsentrere seg om å bekjempe det fremfor å bli gravid. Har aldri hoppet over en allergitablett etter den timen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO

Fortsatt ingen spotting🥳 Nå føles lørdag uendelig lenge til!

I går var jeg seriøst trøtt heeeele dagen, og er søren meg trøtt i dag og. I går kveld var det press og vondt på blomsten🙈 Har ingen mensmurring da og da lurer jeg på om det kanskje ikke har klaffet denne mnd🤔 

Ellers er jeg små uggen i dag, småkvalm og svimmel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amatariel skrev:

Og nå er det bare to dager til date 😄

Jaaaa «bare» to dager😅😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, glemte en ting. Fått svar på stoffskifteprøvene jeg tok i går og TSH ligger på 2.5 (ned fra 5). 
Men legen mener jeg må øke doseringen min da den bør ligge på rundt 1.5👍🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRAVID!!!!

Herregud! Jeg skjønner ingenting! Først må jeg beklage til deg @Amatariel, jeg har vært så hormonell i dag og samboer var sikker på at jeg hadde PMS. Bestemte meg for å ta en test nå i ettermiddag for å vise at han hadde rett (og at jeg kunne unnskylde humøret mitt😂). Unnskyld at jeg ødela vår date❤️ Håper jeg er tilgitt😘

Men herregud, testen ble jo positiv! Jeg begynte å hyperventilere og hylgråte😍❤️ Og teststreken var så tydelig og! Tok også digital, og der står det søren meg 2-3 uker gravid! Skjønner ikke bæret.... Jeg føler jeg drømmer!! 
 

Symptomer:

- tett nese! 
- veldig trøtt i hele dag og i går

- vondt og stikker i blomsten, og på siden

- småsvimmel og veldig hormonell i dag (litt i går). Følt meg litt uggen og slapp.

- kjent litt i brystvortene, småvondt når jeg har presset på de. 
 

❤️❤️❤️👶🏻

231007B4-A3C6-4B41-8205-1434877A6A29.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaaat!! 😍 Er det sant!?? :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad: Så sykt!! Og fantastisk!! Gratulerer så masse!!

For noen flotte tester! Og så 2-3 uker da, det er jo helt nydelig :strix: Kan du ha hatt EL littegrann før? Må gå tilbake å se litt her... Men hvem bryr seg egentlig - du er graviiiiiid! Så UTROLIG glad på dine vegne. Du fortjener det så inderlig mye!!

Og meg og daten må du ikke tenke på :rulle: Dette er bare verdens beste nyhet! 

:nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Har fulgt deg lenge fra sidelinjen, og så utrolig moro å lese dette!😍😍🥳🥳 Det er jo bare helt fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Amatariel skrev:

Whaaaaat!! 😍 Er det sant!?? :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad: Så sykt!! Og fantastisk!! Gratulerer så masse!!

For noen flotte tester! Og så 2-3 uker da, det er jo helt nydelig :strix: Kan du ha hatt EL littegrann før? Må gå tilbake å se litt her... Men hvem bryr seg egentlig - du er graviiiiiid! Så UTROLIG glad på dine vegne. Du fortjener det så inderlig mye!!

Og meg og daten må du ikke tenke på :rulle: Dette er bare verdens beste nyhet! 

:nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta::nordvesta:

Tusen takk❤️❤️ Jeg skjønner absolutt ingenting! 2-3 på ettermiddagsurin🙈 Mulig EL har vært tidligere ja! Første positive EL test var 14 mai. Så hyggelig at du er glad på min vegne❤️ Krysser fingrene for at du får positiv test i helgen🤞🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noldi skrev:

Gratulerer så mye! Har fulgt deg lenge fra sidelinjen, og så utrolig moro å lese dette!😍😍🥳🥳 Det er jo bare helt fantastisk!

Så hyggelig, tusen takk for gratulasjonen❤️😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Netteflette skrev:

GRAVID!!!!

Herregud! Jeg skjønner ingenting! Først må jeg beklage til deg @Amatariel, jeg har vært så hormonell i dag og samboer var sikker på at jeg hadde PMS. Bestemte meg for å ta en test nå i ettermiddag for å vise at han hadde rett (og at jeg kunne unnskylde humøret mitt😂). Unnskyld at jeg ødela vår date❤️ Håper jeg er tilgitt😘

Men herregud, testen ble jo positiv! Jeg begynte å hyperventilere og hylgråte😍❤️ Og teststreken var så tydelig og! Tok også digital, og der står det søren meg 2-3 uker gravid! Skjønner ikke bæret.... Jeg føler jeg drømmer!! 
 

Symptomer:

- tett nese! 
- veldig trøtt i hele dag og i går

- vondt og stikker i blomsten, og på siden

- småsvimmel og veldig hormonell i dag (litt i går). Følt meg litt uggen og slapp.

- kjent litt i brystvortene, småvondt når jeg har presset på de. 
 

❤️❤️❤️👶🏻

231007B4-A3C6-4B41-8205-1434877A6A29.jpeg

JAAAAAAA :duskedame::strix::alice:

Herregud, GRATULERER 🥳🥰😍 Nå ble jeg såå glad på dine vegne! Og så de fine testene 🤩😁🥳

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAA!!!! GRATULERER SÅ MYE!!!:nordvesta: Herregud så fine tester også! Nå ble jeg så glad på dine vegne at jeg ble rørt ❤️ Så utrolig fin nyhet å stå opp til :bolledeig: :gravid: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...