Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

1 time siden, Oppland skrev:

 Helt tilfeldig kom jeg over henne på snapchat, det måtte være like etter det var slutt med Tom så det var gråt og et fryktelig styr. Etter det har jeg fulgt henne. Har de vært samboere noen gang? Jeg tenker skal de ha et forhold må det være best de bor hver for seg, for enkel kan hun umulig være å bo sammen med.

 

 

 

 

 

Hun klagde på at han ikke hadde egen bolig, etter han flyttet. -men han får jo ikke kjøpt seg noe når han bare bruker opp alle pengene på henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn jeg forsto det skal hun til tannlege i Trondheim mandag, så da er det jo ikke så rart hun ville de skulle begyne på turen hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Flettfrid skrev:

Sånn jeg forsto det skal hun til tannlege i Trondheim mandag, så da er det jo ikke så rart hun ville de skulle begyne på turen hjem.

Hun sa ikke det. Klagde på prisene i Danmark, og sa hun skulle ta en tannlege i Norge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snowflakes skrev:

Hun sa ikke det. Klagde på prisene i Danmark, og sa hun skulle ta en tannlege i Norge. 

Og så la hun til at hun hadde bestilt time i Norge på mandag. Hadde glemt det. Men uansett... hvorfor ikke nyte Danmark en ekstra dag når hun først har vært utenlands? Og - helt off topic, siden Danmark er «grønt» så kan hun vel bare dra rett til tannlegen uten karantene/test også? Er egentlig mer bekymret for det. Ikke pga henne, men på generell basis, med tanke på alle som kommer hjem nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Nana skrev:

Og så la hun til at hun hadde bestilt time i Norge på mandag. Hadde glemt det. Men uansett... hvorfor ikke nyte Danmark en ekstra dag når hun først har vært utenlands? Og - helt off topic, siden Danmark er «grønt» så kan hun vel bare dra rett til tannlegen uten karantene/test også? Er egentlig mer bekymret for det. Ikke pga henne, men på generell basis, med tanke på alle som kommer hjem nå

Men hvordan blir det når de drar via Sverige? Er det grønt der de kjører? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Men hvordan blir det når de drar via Sverige? Er det grønt der de kjører? 

Aner ikke verken hvor de kjører eller om det utløser karanteneplikt. Og jeg sier ikke at de gjør noe galt eller feil, jeg bare tenkte på min egen tannlegetime til uken, at kanskje det er lurt å være ekstra forsiktig nå når folk kommer hjem fra land uten karanteneplikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.7.2020 den 22.30, Frøken_fjong1 skrev:

Men hvordan blir det når de drar via Sverige? Er det grønt der de kjører? 

242E1F65-48EF-4EF0-BDCA-E167175F4B90.png

Endret av Zenhouse
Mulig rådene er endret nå. Dette er fra 9 juli.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 13.46, Dame 67 skrev:

Etter og fulgt henne på snap en stund, så kom ikke det som noen overraskelse at det ble hjem tur i dag. Hun har overrasket mere, hvis hun hadde gjort det Tom ville.

Her har hun klaget og grått sine modige tårer for at det har vært ensom og være i Trondheim. Når hun får reise på ferie,da skal hun hjem etter noen dager. Som Tom sa, de kunne være lengre for det var ingenting som ventet på dem hjemme. 
At en voksen person finner seg i og bli behandlet sånn for andre gang, det fatter  jeg ikke.
Men synes ikke noe synd på han! 

 

Noen menn(esker) klarer kun å være i forhold med "bitches". Havner de i forhold med normale, omsorgsfulle, greie personer som er easy going, kjeder de seg, og blir drittsekker. Det har jeg sett gang på gang. Det er nok noen psykologiske mekanismer ute og går som mer "normale" ikke forstår. De trenger den spenningen, dramaet og temperaturen et slik forhold gir. Det gir lidenskap for dem, men virker uforståelig og utmattende for oss som ikke er sånn selv. Dysfunksjonelt, rett og slett.

Jeg følger ikke IH, men har sett noen av snappene hennes i feeden, og det er jo tydelig for de fleste at den dama har store problemer. At Tom velger å gå tilbake til henne med åpne øyne, sier vel sitt om han også, tenker jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Noen menn(esker) klarer kun å være i forhold med "bitches". Havner de i forhold med normale, omsorgsfulle, greie personer som er easy going, kjeder de seg, og blir drittsekker. Det har jeg sett gang på gang. Det er nok noen psykologiske mekanismer ute og går som mer "normale" ikke forstår. De trenger den spenningen, dramaet og temperaturen et slik forhold gir. Det gir lidenskap for dem, men virker uforståelig og utmattende for oss som ikke er sånn selv. Dysfunksjonelt, rett og slett.

Jeg følger ikke IH, men har sett noen av snappene hennes i feeden, og det er jo tydelig for de fleste at den dama har store problemer. At Tom velger å gå tilbake til henne med åpne øyne, sier vel sitt om han også, tenker jeg.

Enig. 

Jeg hadde aldri hørt om Heidi før de rantene på Snap i fjor sommer. Jeg fikk helt bakoversveis, aldri har jeg hørt så inngående utlevering av privatliv og beskyldninger mot privatperson (han Tom) Jeg orker ikke å høre så mye av det, for meg ble det  hysteriskt og "fjortiss". Folk som renner over på sosiale medier har ofte mangel på selvkontroll. Det var slik jeg tolket det. 

At han Tom syns alt er fint og flott etter det der, sier sitt om han også ja. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 22.30, Frøken_fjong1 skrev:

Men hvordan blir det når de drar via Sverige? Er det grønt der de kjører? 

Man kan gjøre via sverige så lenge man ikke overnatter eller gjør unødvendige stopper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 14.35, MaleficentAurora skrev:

Enig. Jeg forstår ikke tankegangen hennes.. Her står Tom på pinne for henne og betale alt av hotellopphold etc. Hva gir hun tilbake? Jo en foss med klaging på snap for å høste sympati fra følgerne sine. Men hun feiler jo der også fordi folk er ikke dumme av seg. 

Dette med ulovlig filming å ta bilder viser virkelig for lavt hun har synket. 

Det virker som det er det de er. Får fremdeles gaver, og følgerne som skal ha sett snappene hvor hun klikker og bærer seg, men fremdeles syns de hun er helt fantastisk. Jeg forstår ikke hvordan de kan være så blinde. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 14.35, MaleficentAurora skrev:

Enig. Jeg forstår ikke tankegangen hennes.. Her står Tom på pinne for henne og betale alt av hotellopphold etc. Hva gir hun tilbake? Jo en foss med klaging på snap for å høste sympati fra følgerne sine. Men hun feiler jo der også fordi folk er ikke dumme av seg. 

Dette med ulovlig filming å ta bilder viser virkelig for lavt hun har synket. 

Merkelig hvor mye du vet, kjenner du tom personlig siden du vet at han har betalt hele greia? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lillyann skrev:

Merkelig hvor mye du vet, kjenner du tom personlig siden du vet at han har betalt hele greia? 

Unnskyld meg? Vet du ikke at hun har trygd/aap? Og hun har utgifter bare til ansikt og hodet som overgår mnd utbetaling. Har du ikke fått med deg at Tom betaler alt? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillyann skrev:

Merkelig hvor mye du vet, kjenner du tom personlig siden du vet at han har betalt hele greia? 

Det er nå da ikke merkelig i det hele tatt. Ta så og oppdater deg på henne så vil du både se og hør at hennes lille trygd dekker ikke alene en hel ferie når de overnatter fra hotel til hotel. Nei jeg kjenner han ikke, men så og si "alle" som deltar/ har deltatt her i tråden vet utmerket godt hvem som står før ferie utgiftene. Hun hat fått ny tlf, ny sykkel til flere tusen rett etter de ble sammen igjen. Det som heller er merkelig er at DU tusler innpå en tråd og bare slenger fra deg ett par fattige ord enn å ha deltatt. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Soniq skrev:

Unnskyld meg? Vet du ikke at hun har trygd/aap? Og hun har utgifter bare til ansikt og hodet som overgår mnd utbetaling. Har du ikke fått med deg at Tom betaler alt? 

Selv om hun sier noe på snap sier hun langt fra alt, selv om hun er ufør kan hun da ha penger, sparepenger osv. Alle uføre er ikke fattige. Har fungt henne i en årrekke men har ennå ikke sett kontoutskriften hennes, noe du tydeligvis har gjort 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lillyann skrev:

Selv om hun sier noe på snap sier hun langt fra alt, selv om hun er ufør kan hun da ha penger, sparepenger osv. Alle uføre er ikke fattige. Har fungt henne i en årrekke men har ennå ikke sett kontoutskriften hennes, noe du tydeligvis har gjort 😀

Men skatteoversikten er lett tilgjengelig for alle.  Dette er inntekt i 2018 -Og som Soniq sier utgiftene til kosmetisk pleie i året er nesten bare trygden alene. Dette er trønderbloggere

Bilde fjernet. Sol, admin

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Soniq skrev:

Unnskyld meg? Vet du ikke at hun har trygd/aap? Og hun har utgifter bare til ansikt og hodet som overgår mnd utbetaling. Har du ikke fått med deg at Tom betaler alt? 

Du å skjønner at dette ikke stemmer med regnestykket at hun eier både leilighet og bil, har faste utgifter som strøm nett,forsikringer,bilutgifter,tlf,mat osv. 

Hun er ufør etter ett langt arbeidsliv og har nok tjent seg opp ett ganske bra trygdegrunnlag som hun får utbetalt uføretrygd etter. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Saywhat skrev:

Men skatteoversikten er lett tilgjengelig for alle.  Dette er inntekt i 2018 -Og som Soniq sier utgiftene til kosmetisk pleie i året er nesten bare trygden alene. Dette er trønderbloggere

Det der stemmer ikke, da minstesats uføre er langt høyere enn det der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Flettfrid skrev:

Det der stemmer ikke, da minstesats uføre er langt høyere enn det der.

Men hvem har sagt at hun har fått innvilget uføretrygd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Saywhat skrev:

Men hvem har sagt at hun har fått innvilget uføretrygd? 

Hun er 100% ufør, det har hun da selv sagt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...