Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg var også innom og tittet, dagen i dag virker ikke bra for fortsettelsen. Får håpe for deres del at stemningen snur. 

Stemningen snur garantert hvis hun får dra på shopping med kortet til Tom

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Soniq skrev:

Stemningen snur garantert hvis hun får dra på shopping med kortet til Tom

Det ansiktet på Tom når hun forsatte å krangle på noe han var ferdig med😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Soniq skrev:

Stemningen snur garantert hvis hun får dra på shopping med kortet til Tom

Det tror jeg også. Får håpe pengene sitter løst hos han i dag så stemningen stiger. Kan da ikke være mye koselig når hun er så sur. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten litt synd på han. Kjøper sykkel og mest sannsynlig ny mobil til henne og så ødelegger hun ferien med humøret sitt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars Tom, hvor lenge klarer han å holde ut å leve sånn som dette. 
Jeg hadde aldri gidda å bli live-snappa halve døgnet 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Axa skrev:

Synes nesten litt synd på han. Kjøper sykkel og mest sannsynlig ny mobil til henne og så ødelegger hun ferien med humøret sitt

Finnes ikke synd på han. Han vet utmerket godt hva han begitt seg ut på... igjen. Men at hun viser det til verden hvor bitchy hun er mot han er mer ikke greit. Det kan gi en klar pekefinger på hvordan hun er mot familien sin også.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Axa skrev:

Synes nesten litt synd på han. Kjøper sykkel og mest sannsynlig ny mobil til henne og så ødelegger hun ferien med humøret sitt

Og kosmetiske inngrep før hun dro. Flyreise, drosje, slottsferie med alt inkl. Det er ikke synd på han. Han har levd i dette i 3.5 år og gått helt bevisst tilbake. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soniq skrev:

Dere som liker henne, hva er det dere liker? Den kontrollerende og nedsettende dama hun er?

Selvfølgelig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Det tror jeg også. Får håpe pengene sitter løst hos han i dag så stemningen stiger. Kan da ikke være mye koselig når hun er så sur. 

Det ordnet seg med shopping, ja

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så ubehagelig å se på. Voksen kjerring som sitter og furter på snap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nussepus skrev:

For ei møkkakjærring. At han gidder. 

Alle de som lovpriser henne på ig, ser de snappene, eller bare lukker de øynene for den personligheten hun har, og viser fram? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde noen sett hele deres liv på snap hadde nok ikke dere heller kommet dere unna, husk at hun snapper mye, hadde vi normale vist så mye hadde ikke vi heller vært perfekte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul dame men det vises godt at han et ukomfortabel med den jabbinga hennes konstant. Hun er en smule negativ og nedlatende og det er en dårlig egenskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Soniq skrev:

Og kosmetiske inngrep før hun dro. Flyreise, drosje, slottsferie med alt inkl. Det er ikke synd på han. Han har levd i dette i 3.5 år og gått helt bevisst tilbake. 

Hvilke kosmetiske inngrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anne 69 skrev:

Hvilke kosmetiske inngrep?

Kanskje noe ala dette. Forskjellen fra mai og nå? 

7AAC94E2-DC4F-46E9-9ED5-B9FDBD022694.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snowflakes skrev:

Kanskje noe ala dette. Forskjellen fra mai og nå? 

7AAC94E2-DC4F-46E9-9ED5-B9FDBD022694.jpeg

Jeg vet ikke om jeg ser forskjell. Løftet på øyelokkene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nana skrev:

Har hun ikke nettopp fått ny Samsung av Tom? Mener hun sa «du må kjøpe ny mobil til meg» og så hadde hun plutselig myyye bedre kamera på snap enn tidligere.

Samsung har vel bedre batteri enn iPhone, da. Min iPhone 11 pro ligger på lading halve dagen (og jeg snapper ikke en gang) så Apple har tyyydeligvis litt å hente der. Evt har hun powerbank.

 

Ikke veldig relevant, men har nettopp byttet fra Samsung S10 til iPhone 11 pro , og endelig slipper jeg og lade 3 ganger for dag, og det er ikke krise om jeg glemmer å lade telefonen en natt. Kameraet er bedre på samsung da. Flere med S10 som opplever det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...