Jump to content
galmamma

Insta Heidi...

Recommended Posts

galmamma

Skjønner hun det selv? er det kun humor eller er hun seriøs? 

Fortsetter under...

kahaki

Får henne stadig opp på Snapchat. Er dette en seriøs dame eller parodi?

Marthe75

Hun er jo faktisk fascinerende! Jeg orker ikke følge henne, men får henne opp av og til på snap.

Jeg tror hun er seriøs, at hun ikke ser det selv...

Pollen

Hva får er menneske til å skaffe seg sånne lepper😳

Detei

Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍

Nussepus

Gud bedre🙈🙈

Annonse

loveli

At hun sperrer opp øynene når hun smiler gjør at hun ser helt gal ut. 🤣 Har sett henne smile på Charterfeber (TV3-program), og hun smiler ikke sånn naturlig. Hun ser tusen ganger bedre ut med smale smileøyne!

Har smale smileøyne selv og hadde en fase i ungdommen der jeg gjorde samme greia. Det ser bare helt kokko ut! 🤣 

O.G.

Heidi Hoff fra Ørland dere snakker om? 

kahaki
2 timer siden, Detei skrev:

Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍

Jeg er enig i det altså, jeg spør fordi jeg lurer. 

Poppzy
5 timer siden, O.G. skrev:

Heidi Hoff fra Ørland dere snakker om? 

Ja.

Grennellik

Har fulgt henne en stund på insta, synes hun er morsom. Men er litt nysgjerrig på hva hun jobber med. Noen som vet? 

Flisespikker

Liker henne. Bak all sminken og dollinga er hun uansett både vakker og veldig snill. 

Likte henne ikke i Charterfeber men hun har vokst på meg :)

Hyachint31
1 time siden, Grennellik skrev:

Har fulgt henne en stund på insta, synes hun er morsom. Men er litt nysgjerrig på hva hun jobber med. Noen som vet? 

Mener hun ikke jobber/er ufør, om jeg husker riktig. Sånn jeg har forstått det , mye pga psykiske utfordringer.

Annonse

K91

SE kommer til å se ut som henne om typ 40 år.

pessimistisk
Posted (edited)

Jeg innrømmer at jeg trodde hun nærmet seg 70, men bare prøvde å se veldig ung ut. Så finner jeg ut at hun bare er 54? 😮 Og det er ikke det naturlige utseende som gjør at jeg skriver det, men all sminken, det bleket håret og alt det hun gjør for å se så ung ut. Hun hadde vært så mye penere om hun var mer naturlig! For min smak blir hele personligheten litt vel mye, men for all del så virker hun jo veldig snill!

Edited by pessimistisk

Million
16 timer siden, Grennellik skrev:

I en avisartikkel står det at hun jobber som konferansevert på et hotell. Det var det som står i artikkelen fra 2015 i hvert fall.

Poppzy

For 2-3 måneder siden tror jeg hun sa at hun har vært sykmeldt i 1 - 1 1/2 år. 

Dame 67

Er det noen damer i hennes alder som blir inspirert av henne? 

Hun ligger vel mere på sofaen under pleddet sitt, en hun trener? Og det er enten høyt oppe eller langt nede humøret .

og snappen i går, der hun snakket om kjøp av ny tlf.  Hørtes for meg ut som en 14 åring som argumenterte for ny tlf 

Hesya

Lite inspirerende ang. trening. Først litt mas att og fram om ho skal eller ikke skal på trening. Så kanskje en snap, knapt 2, fra treningssenteret. Så litt mas om det var en bra eller dårlig økt. Sånn har de fleste det... mulig noen finner inspirasjon av at man skjønner at man ikke er alene om å ha det sånn, men..

Fuju

Nei altså, nå må dere gi dere. Slutt å snakk så nedlatende om et annet menneske. Hun eksponerer ikke barn og glemmer ikke å merke reklame- vær fornøyd med det dere. Hun trenger ikke å få all denne «konstruktive kritikken» kun fordi at hun kjører sin egen stil.

skjerpings damer.