Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Skjønner hun det selv? er det kun humor eller er hun seriøs? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får henne stadig opp på Snapchat. Er dette en seriøs dame eller parodi?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo faktisk fascinerende! Jeg orker ikke følge henne, men får henne opp av og til på snap.

Jeg tror hun er seriøs, at hun ikke ser det selv...

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

At hun sperrer opp øynene når hun smiler gjør at hun ser helt gal ut. 🤣 Har sett henne smile på Charterfeber (TV3-program), og hun smiler ikke sånn naturlig. Hun ser tusen ganger bedre ut med smale smileøyne!

Har smale smileøyne selv og hadde en fase i ungdommen der jeg gjorde samme greia. Det ser bare helt kokko ut! 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Detei skrev:

Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍

Jeg er enig i det altså, jeg spør fordi jeg lurer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Heidi Hoff fra Ørland dere snakker om? 

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne en stund på insta, synes hun er morsom. Men er litt nysgjerrig på hva hun jobber med. Noen som vet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne. Bak all sminken og dollinga er hun uansett både vakker og veldig snill. 

Likte henne ikke i Charterfeber men hun har vokst på meg :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grennellik skrev:

Har fulgt henne en stund på insta, synes hun er morsom. Men er litt nysgjerrig på hva hun jobber med. Noen som vet? 

Mener hun ikke jobber/er ufør, om jeg husker riktig. Sånn jeg har forstått det , mye pga psykiske utfordringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg trodde hun nærmet seg 70, men bare prøvde å se veldig ung ut. Så finner jeg ut at hun bare er 54? 😮 Og det er ikke det naturlige utseende som gjør at jeg skriver det, men all sminken, det bleket håret og alt det hun gjør for å se så ung ut. Hun hadde vært så mye penere om hun var mer naturlig! For min smak blir hele personligheten litt vel mye, men for all del så virker hun jo veldig snill!

Endret av pessimistisk
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Grennellik skrev:

Har fulgt henne en stund på insta, synes hun er morsom. Men er litt nysgjerrig på hva hun jobber med. Noen som vet? 

I en avisartikkel står det at hun jobber som konferansevert på et hotell. Det var det som står i artikkelen fra 2015 i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For 2-3 måneder siden tror jeg hun sa at hun har vært sykmeldt i 1 - 1 1/2 år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen damer i hennes alder som blir inspirert av henne? 

Hun ligger vel mere på sofaen under pleddet sitt, en hun trener? Og det er enten høyt oppe eller langt nede humøret .

og snappen i går, der hun snakket om kjøp av ny tlf.  Hørtes for meg ut som en 14 åring som argumenterte for ny tlf 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...