Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa

Uff syns så synd på henne!

Fyren oppfører jo seg som om han er en guttunge. Ingen voksen mann skriver sånt om sin kjæreste til andre damer. Se screenshots av det han skrev til hun damen. Herregud for en idiot han er. Føler virkelig med henne, og håper at hun har gode folk rundt seg og aldri tar det spetakkelet av en "mann" tilbake . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, MadameDeRosa said:

Uff syns så synd på henne!

Fyren oppfører jo seg som om han er en guttunge. Ingen voksen mann skriver sånt om sin kjæreste til andre damer. Se screenshots av det han skrev til hun damen. Herregud for en idiot han er. Føler virkelig med henne, og håper at hun har gode folk rundt seg og aldri tar det spetakkelet av en "mann" tilbake . 

Hvor kan man se de screenshotsene? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Snakka drit om henne bakom hennes rygg.

Fant ingen screenshots på snap? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Irja skrev:

Men.. ikke legg det ut på snap 😩

Akkurat det hadde jeg gjort også, når han behandler henne sånn. Karma is a bitch!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dame. Føler med henne, virkelig. Hva faen feiler det slike mannfolk? Er ikke ak don juan han der og stygt gjortav han!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo fått flere hint om at det har foregått noe bak ryggen hennes, men hun sa på snap at hun valgte å stole på Tom, og at det bare var sjalusi/sladder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh herrefred. Ørene mine blør etter den utblåsningen hennes. Ja det er synd i henne, men come on. Hun blamerer jo seg selv fullstendig. Enkelte bør beskyttes mot seg selv. Greit nok om dette var en fjortenåring, men en dame på noen og femti?

Dette er et utmerket eksempel på at at SoMe er meget ødeleggende.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper alt ordner seg for begge parter. Tenker på Heidi i kveld, kan godt skjønne frustrasjonen hennes. Håper dere gir Heidi ekstra kjærlighet nå fremover, det fortjener hun! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om henne før, men "alle" fikk jo med seg at det hadde skjedd noe, så jeg sjekket Snappene hennes jeg også. Forsto det sånn at hun har blitt bedratt, men jeg klarte ikke egentlig å høre mer enn noen minutter. Det ble for intenst. Hun snakket og snakket , og ikke fant jeg noen screenshots ? 

Jeg er igjen ikke så fan av å ta "skittentøyvask" offentlig, og syns ikke man skal vrenge ut om privatliv. Jeg (og sikkert mange med meg) aner ikke hvem hverken hun eller kjæresten er, og det er fort gjort å sverte han og hans rykte VELDIG ved å legge ut slikt. Mulig han fortjener det, men det vet ikke jeg som aldri har hørt om de før det "smallt" i går) 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...