Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

På 11.10.2019 den 19.58, anonyma123 skrev:

Hun burde egentlig beskyttes litt mot seg selv tenker jeg. Enig med de som skriver at hun virkelig ikke kommer godt ut av det.

Synes hun fikk vist frem mer av sitt sanne jeg på Charterfeber. 😂

Og så er det jo helt krise med den enorme mengden lipfillers, som er skjev og klumpete. Blir man helt blind selv av å bruke sånt? 😳😳

Det virker som tom har glemt å sperre kortet sitt ihvertfall 

Endret av Soniq
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Soniq skrev:

Det virker som tom har glemt å sperre kortet sitt ihvertfall 

Det virker som om @uncledenmark har funnet veien til kg også. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 10.05, Veslefrikk skrev:

Det virker som om @uncledenmark har funnet veien til kg også. 

Endret av Soniq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk kan ha et godt inntrykk av denne dama hvis de har sett Charterfeber. Hun oppførte seg grusomt mot mannen. Jeg ble helt satt ut!

Hun velger hvordan hun fremstiller seg selv på egne SoMe, ikke rart at hun virker hyggelig. Men på TV, med mikrofon på til en hver tid, fikk vi virkelig se en annen side. Hun trodde at fordi kameraet ikke var i nærheten at man ikke hørte hva hun sa, men mikrofonen var jo på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loveli skrev:

Jeg skjønner ikke at folk kan ha et godt inntrykk av denne dama hvis de har sett Charterfeber. Hun oppførte seg grusomt mot mannen. Jeg ble helt satt ut!

Hun velger hvordan hun fremstiller seg selv på egne SoMe, ikke rart at hun virker hyggelig. Men på TV, med mikrofon på til en hver tid, fikk vi virkelig se en annen side. Hun trodde at fordi kameraet ikke var i nærheten at man ikke hørte hva hun sa, men mikrofonen var jo på...

Hun var sur og bitchy med engang det kameraet var ute av hennes sikte. 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, anonyma123 skrev:

Hun var sur og bitchy med engang det kameraet var ute av hennes sikte. 😂 

Skulle tro det var to forskjellige personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loveli skrev:

Skulle tro det var to forskjellige personer.

Jeg husker henne fra når hun hadde 1500 følgere, og de jeg kjenner fulgte henne pga den maniske måten å være energisk på.

Er jo litt sånn at hun ble kjent for at mange lo av og ikke nødvendigvis med... 

Så mulig humøret er like ekte som størrelsen på leppene. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med alt det fake med så mye sminke på trening og alt i leppene. Hu prøver å være godt forbilde men må alltid vise seg med sminke. Veldig sjeldent hu går uten sminke på trening. Jeg trur ikke mannen har vært så jævlig som hu sier. Det finnes alltid to sider av en sak og vi har aldri fått høre hvordan hu er mot han når ikke det filmes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
16 timer siden, Bjelleklangg skrev:

Skjer med alt det fake med så mye sminke på trening og alt i leppene. Hu prøver å være godt forbilde men må alltid vise seg med sminke. Veldig sjeldent hu går uten sminke på trening. Jeg trur ikke mannen har vært så jævlig som hu sier. Det finnes alltid to sider av en sak og vi har aldri fått høre hvordan hu er mot han når ikke det filmes. 

Det med sminken har hun snakket en del ganger om. Er vel ikke noe gale med å freshe seg opp vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 10.11, TyrkiskPepper skrev:

Det med sminken har hun snakket en del ganger om. Er vel ikke noe gale med å freshe seg opp vel?

Av ren nysgjerrighet - og det er absolutt ikke stygt ment - hva har hun sagt om sminken? Ingenting galt i å freshe seg opp, nei, men sjelden man ser noen med SÅ kraftig eyeliner f.eks og som er såpass mye sminket til hverdags så derfor lurer jeg siden hun selv tydeligvis har kommentert det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett hun har lagt ut bilde helt usminket på Instagram, for å vise at hun kan vise seg uten. Men- sa da at hun  foretrekker sminken på, det føler hun seg mest vel med. I den mengden ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nana skrev:

Av ren nysgjerrighet - og det er absolutt ikke stygt ment - hva har hun sagt om sminken? Ingenting galt i å freshe seg opp, nei, men sjelden man ser noen med SÅ kraftig eyeliner f.eks og som er såpass mye sminket til hverdags så derfor lurer jeg siden hun selv tydeligvis har kommentert det. 

Noe om at hun så mye mer våken og opplagt ut med sminken. Å at i hennes øyne ble alle over 40 mye finere med sminke enn uten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 24.10.2019 den 15.59, Nana skrev:

Av ren nysgjerrighet - og det er absolutt ikke stygt ment - hva har hun sagt om sminken? Ingenting galt i å freshe seg opp, nei, men sjelden man ser noen med SÅ kraftig eyeliner f.eks og som er såpass mye sminket til hverdags så derfor lurer jeg siden hun selv tydeligvis har kommentert det. 

At hun følte seg mer våken og opplagt med sminken med den mengden ja, så det må være hennes valg. Andre må freshe seg opp på andre måter før dem er klare for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 24.10.2019 den 0.12, Zenhouse skrev:

Sminken ser jeg på som det minste problemet der i gården... hver sin smak sier nå jeg. 
 

 

Noen som fikk med seg snapn hun la ut i fylla i ettermiddag, og sletta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dame 67 skrev:

Nei, hva var det hun snappet om da? 

Hun fyllerører jo om Stordalen, og så kom badekåpa på og den sletta ho.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe om at hun mente Stordalen var en 10 poenger. Men skjønner ikke at hun kan tenke seg og være sammen med Petter Stordalen. Han må jo ha 1000 ganger mere energi en hun som ligger mere eller mindre på sofaen hele dagene 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...