Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes det er befriende med de som snakker rett fra «levra» og ikke pynter på virkeligheten som en god motsats til en del av de andre jeg har sett/fulgt som lever av å eksponere seg på sosiale medier. Så tommel opp for det!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så henne på charterfeber og det ble for mye, minnet meg om den parodien "aaaalt er bra på face, kyssesmilehjerte fjææææs"  opplegget. Pluss at hun har ødelagt ansiktet sitt.  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fuju skrev:

Nei altså, nå må dere gi dere. Slutt å snakk så nedlatende om et annet menneske. Hun eksponerer ikke barn og glemmer ikke å merke reklame- vær fornøyd med det dere. Hun trenger ikke å få all denne «konstruktive kritikken» kun fordi at hun kjører sin egen stil.

skjerpings damer.

 

48 minutter siden, norovirus skrev:

Har sett henne på snap. Hun forteller om livet sitt på godt og vondt, hun driver ikke en treningssnap selv om hun har trent i åresvis. Hun utleverer ingen, har ikke umerket reklame. Hun er seg selv, og det er helt greit. Lavmål å kommentere utseende, og å spekulere i familieproblemer som aldri har vært omtalt i some.

Enig!

Jeg har sett mange snapp av henne og ville aldri gjort det samme - men det gjelder alt av bloggere og offentlige snappere.

Utover det tenker jeg at hun får gjøre som hun vil. Det å sitte å diskutere noens utseende og lignende som det blir gjort i denne tråden, er så innmari unødvendig og dere burde skamme dere. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at å diskutere utseende hennes er lavmål. Rart det ikke blir moderert bort.

Men Instagramen hennes skal inneholde trening, treningsmotivasjon, humor og reising. Vet ikke helt jeg.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning og personangrep.

Papirfly, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, hets og svar til dette.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fælt på hvorfor hva den sorgen hennes er. Sist breakdown sa hun at hun skulle fortelle det når hun har roet seg men ikke hørt noe siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 11.18, O.G. skrev:

Heidi er grei hun, hun var frisøren min i mange år. 

Seriøst er hun frisør med det slitne håret der?? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
På 14.6.2019 den 22.12, fruaasen skrev:

Lurer fælt på hvorfor hva den sorgen hennes er. Sist breakdown sa hun at hun skulle fortelle det når hun har roet seg men ikke hørt noe siden. 

Tror nok ikke det kommer ut, enste at hun hadde det tøft i pinsen og hadde hatt lite (ingen) kontakt med familien.

Hvorfor skulle hun alltid ta kontakt, så hun har Tom sa hun, men at det var sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Monna1234 skrev:

Er det henne som var så jævlig sur på kjæresten sin hele tiden i Charterfeber? 

Ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Snap i dag snakket hun om og forklarte litt om sorgen sin. Hun sa ikke hva det var, men forklarte litt siden hun får så mange DM av folk som lurer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...