Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

På 14.6.2019 den 22.12, fruaasen skrev:

Lurer fælt på hvorfor hva den sorgen hennes er. Sist breakdown sa hun at hun skulle fortelle det når hun har roet seg men ikke hørt noe siden. 

Samboeren hennes er notorisk utro. Men nå har hun visst kastet han ut for godt.

Altså, jeg hadde aldri hørt om dama før de dukket opp i Charterfeber. Men altså, for en slitsom dame. Hun går jo bare rundt og kjefter på Tom, og jeg husker jeg syns hun var helt ufordragelig. På tv burde man jo klare å vise sitt beste jeg, så da kan man jo bare tenkte hvordan det er UTEN kamera. Var stadig samtaleemne rundt lunsjbordet på jobben. 
Har fulgt henne litt innimellom på snap, og selv om det er mye chatting om totalt uinterrssante temaer, så har jeg faktisk begynt å like henne litt bedre. Men, jeg skjønner også når Tom sier hun kjefter og står i hele tiden, for det tviler jeg ikke et sekund på. Men hun fortjener ikke utroskap uansett,
Litt for privat den instastoryen i går for min del, men hver sin smak. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying

Heidi er trønder, trøndere høres kvasse ut når de buser ut med meninger. Tror ikke hun er mer kjeftete enn gjennomsnittskvinnen - hun har bare høyere volum. 
Syns hun er en frisk pust midt i alle som bare viser sin glamourøse tilsynelatende perfekte verden. Hun burde kanskje slutte å si at hun driter i hva alle sier og at hun ikke gidder å få meldinger om ting hun bestemmer, for man må tåle å høre andres mening når man vil si sin egen. 

Håper hun kommer seg gjennom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justsaying skrev:

Heidi er trønder, trøndere høres kvasse ut når de buser ut med meninger. Tror ikke hun er mer kjeftete enn gjennomsnittskvinnen - hun har bare høyere volum. 
Syns hun er en frisk pust midt i alle som bare viser sin glamourøse tilsynelatende perfekte verden. Hun burde kanskje slutte å si at hun driter i hva alle sier og at hun ikke gidder å få meldinger om ting hun bestemmer, for man må tåle å høre andres mening når man vil si sin egen. 

Håper hun kommer seg gjennom dette.

Oi oi hvilke kvinner du må kjenne 🤭 😆 Jeg vet ikke om noen som kjefter og smeller på den måten, hverken kvinner eller menn.

Jeg måtte selvsagt innom snapkontoen hennes for å sjekke hva som ble diskutert her inne, og fikk fullstendig bakoversveis av det hele. Meeeen, jeg skjønner jo hevnlysten og raseriet som hun øser ut, det er bare merkelig å oppleve at mennesker vil dele slikt offentlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 timer siden, Pust skrev:

Oi oi hvilke kvinner du må kjenne 🤭 😆 Jeg vet ikke om noen som kjefter og smeller på den måten, hverken kvinner eller menn.

Jeg måtte selvsagt innom snapkontoen hennes for å sjekke hva som ble diskutert her inne, og fikk fullstendig bakoversveis av det hele. Meeeen, jeg skjønner jo hevnlysten og raseriet som hun øser ut, det er bare merkelig å oppleve at mennesker vil dele slikt offentlig.

Tror nok ikke Heidi, eller andre, er kjeftete egentlig. Bare gjør seg til. Særlig hun som var på tv, klart hun lager underholdning. 
Selv om jeg ikke hadde delt som hun gjør så syns jeg det er interessant å følge henne, og synd på henne er det uten tvil. For et mareritt. Hvis man ikke ser at hun har det vondt så er man født uten empati 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 13.27, MadameDeRosa skrev:

Uff syns så synd på henne!

Fyren oppfører jo seg som om han er en guttunge. Ingen voksen mann skriver sånt om sin kjæreste til andre damer. Se screenshots av det han skrev til hun damen. Herregud for en idiot han er. Føler virkelig med henne, og håper at hun har gode folk rundt seg og aldri tar det spetakkelet av en "mann" tilbake . 

Da har hun oppnådd det hun vil, sympati og stor følgerskare. Om hun offentlig går å sverter den som har støttet henne økonomisk og psykisk i 3 år så er jo ikke hun spetakkel. Hun kan si hva hun vil hun til hele Norge , om familie, barn og kjæreste. Er bare ærlig og herlig hun. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er han da, men han skrev i korte trekk at han var lei og ville ut. Folk må tenke at dette er private mld ikke ment for noen å se. Tenk hvis alle tanker, og ting vi alle sier skulle komme ut i nasjonal dimensjon. Folk må begynne å tenke selv snart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes nok mer enn Heidi sin side i denne saken. Å jeg tviler ikke på at han faktisk har prøvd i lengsten for at han er/var veldig glad i henne. Men til slutt så han at det ikke gikk, å på vei ut av det tok han noen dumme valg. Men at hun sier han ikke eier empati syns jeg blir feil, han har jo hold ut i mye styr med henne. Å godtatt mye fra henne pga hennes psykiske problemer, DET er noe man gjør i empati med noe  man er glad i. 

Han kunne spart seg fra å kalde henne heks osv overfor andre, men det er ikke utroskap. 

Tror den andre kvinnen fyr litt oppunder til Heidi i håp om at hun selv skal "få han"til slutt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Der finnes nok mer enn Heidi sin side i denne saken. Å jeg tviler ikke på at han faktisk har prøvd i lengsten for at han er/var veldig glad i henne. Men til slutt så han at det ikke gikk, å på vei ut av det tok han noen dumme valg. Men at hun sier han ikke eier empati syns jeg blir feil, han har jo hold ut i mye styr med henne. Å godtatt mye fra henne pga hennes psykiske problemer, DET er noe man gjør i empati med noe  man er glad i. 

Han kunne spart seg fra å kalde henne heks osv overfor andre, men det er ikke utroskap. 

Tror den andre kvinnen fyr litt oppunder til Heidi i håp om at hun selv skal "få han"til slutt. 

Syns det er grusomt at offentlig skittkasting til egen vinning er helt greit. Populariteten hennes har nådd nye høyder idag, det er så sjukt. Og han gikk ut av forholdet med stil. Spanderte hår og weekend på hotell. Hva vi sier i private mld må få være privat, og ikke bli applaudert som en helt at en skittkaster det ut til hele Norge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
14 minutter siden, Soniq skrev:

Syns det er grusomt at offentlig skittkasting til egen vinning er helt greit. Populariteten hennes har nådd nye høyder idag, det er så sjukt. Og han gikk ut av forholdet med stil. Spanderte hår og weekend på hotell. Hva vi sier i private mld må få være privat, og ikke bli applaudert som en helt at en skittkaster det ut til hele Norge. 

Med stil? 🙈 Å true Heidi, etter å ha blitt avslørt for å sitte å sende hjerter og kalle henne heks i månedsvis er neppe «med stil».

Kjenner ingen av dem, mulig du har en historie der ettersom du virker litt triggerhappy mot Heidi - men jeg ville aldri tatt i en slik mann. Han kommer nok neppe til å finne seg noen som ikke kommer til å måtte godta (altfor) mye for å ikke få skjegg i postkassen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Justsaying skrev:

Med stil? 🙈 Å true Heidi, etter å ha blitt avslørt for å sitte å sende hjerter og kalle henne heks i månedsvis er neppe «med stil».

Kjenner ingen av dem, mulig du har en historie der ettersom du virker litt triggerhappy mot Heidi - men jeg ville aldri tatt i en slik mann. Han kommer nok neppe til å finne seg noen som ikke kommer til å måtte godta (altfor) mye for å ikke få skjegg i postkassen sin. 

Har han truet henne? Det var 2 mld i juli/august, helt privat, som ingen andre enn de 2 hadde noe med. Min mor sa alltid; sannheten kommer alltid for en dag. Og det gjør nok det her å. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
5 timer siden, Soniq skrev:

Har han truet henne? Det var 2 mld i juli/august, helt privat, som ingen andre enn de 2 hadde noe med. Min mor sa alltid; sannheten kommer alltid for en dag. Og det gjør nok det her å. 

Ja han har truet henne. Klein fyr. Og sannheten _har_ vel kommet for en dag 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Justsaying skrev:

Ja han har truet henne. Klein fyr. Og sannheten _har_ vel kommet for en dag 😃 

Men i all verden, åpne opp øya dine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 12.12, Pust skrev:

Oi oi hvilke kvinner du må kjenne 🤭 😆 Jeg vet ikke om noen som kjefter og smeller på den måten, hverken kvinner eller menn.

Jeg måtte selvsagt innom snapkontoen hennes for å sjekke hva som ble diskutert her inne, og fikk fullstendig bakoversveis av det hele. Meeeen, jeg skjønner jo hevnlysten og raseriet som hun øser ut, det er bare merkelig å oppleve at mennesker vil dele slikt offentlig.

Det er det jeg mildt sagt finner merkelig og. 

Forstår ikke hvorfor man deler privatliv, kriser og intime detaljer i offentlige kanaler. Folk elsker drama og få noen å "hate". Fullt mulig at fyren er en dri**se** (jeg orket ikke å høre på alt hun fortalte, så jeg vet egentlig ikke hva som har skjedd) - men jeg syns ikke hun trenger å legge ut om han til "hele Norge". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 13.11, WCKD skrev:

 

Er så latterlig provoserende med disse som er for syke til å jobbe noe som helst, men de har energi til å gjøre alt mulig rart i forbindelse med kontoene sine på sosiale medier.

Prioriteringer kalles det. Det er tross alt jeg som betaler lønna 

Du betaler ikke lønna til en uføretrygdet. Statens felleskassse betaler ut "lønna" til en ufør. Synes og det er viktig å få fram en uføretrygdet som regel har arbeidet i mange år før han eller hun ble ufør. Dessuten skatter en ufør nå som en vanlig arbeidstaker, og er med på å bidra til felleskassen som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.9.2019 den 13.11, WCKD skrev:

 

Er så latterlig provoserende med disse som er for syke til å jobbe noe som helst, men de har energi til å gjøre alt mulig rart i forbindelse med kontoene sine på sosiale medier.

Prioriteringer kalles det. Det er tross alt jeg som betaler lønna hennes.

🤦‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at hun så hvordan å gå offentlig med utroskap funka for Iselin Guttormsen og derfor velger å ta det på snapchat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, idiotequex skrev:

Mistenker at hun så hvordan å gå offentlig med utroskap funka for Iselin Guttormsen og derfor velger å ta det på snapchat. 

Ja, hun er smart som fy. Har funka fjell. Nå har han ikke vært utro, har bare sendt mld til ei dame(hvis det er han, da)  at folk går på det falske greine, er beyond min fatteevne 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
På 28.9.2019 den 13.20, Soniq skrev:

Hvis det er han da, men han skrev i korte trekk at han var lei og ville ut. Folk må tenke at dette er private mld ikke ment for noen å se. Tenk hvis alle tanker, og ting vi alle sier skulle komme ut i nasjonal dimensjon. Folk må begynne å tenke selv snart. 

Ja da sender man til «helt fremmede man aldri har møtt»? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...