Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

1 time siden, parmanoia skrev:

Hun er jo helt nydelig på det øverste bildet!

Da holdt hun fillers og botoxbruken sin litt mindre synlig. Og mye penere med kortere løshår. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye forandring var å ta i men, en GOD del fillers har blitt siden 2015 ja. Den korte frisyren kledde hun virkelig istedenfor det tynne tjafse håret hun har nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Mye forandring var å ta i men, en GOD del fillers har blitt siden 2015 ja. Den korte frisyren kledde hun virkelig istedenfor det tynne tjafse håret hun har nå.

Forskjell på 2015 og 2019

FCBFD99A-255B-4464-B398-667DE61395D5.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nadiahagen skrev:

Her er bilder fra 2014.. Ho har " forandret" endret på utseende mye

BlCcL3pCEAAlgmm.jpg

BuAXz7ZIIAA3kER.jpg

Så nydelig hun var uten all den sminken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener dere så mye om utseendet hennes? Fatter ikke at voksne damer sitter sånn på et åpent forum og kritiserer andres utseende. Tenker dere ikke på hvor leit det må føles å lese slikt om seg selv? Empati??Eller er det sånt man lilsom må tåle når man har åpen profil på snap eller insta?? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Syns hun ser flott ut, håper jeg ser sånn ut når jeg kommer i den alderen. Syns folk dømmer for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kosemose skrev:

Hvorfor mener dere så mye om utseendet hennes? Fatter ikke at voksne damer sitter sånn på et åpent forum og kritiserer andres utseende. Tenker dere ikke på hvor leit det må føles å lese slikt om seg selv? Empati??Eller er det sånt man lilsom må tåle når man har åpen profil på snap eller insta?? 

Enig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så uttaler hun seg om Ari Behns død med å sammenligne sine psykiske lidelser med hans. Nå uttaler hun seg om bruddet mellom Linni meister og hennes eks, og det basere hun på at hun følger begge 2 på snap. Jeg tenker så at Heidi skal ikke kaste noe stein i glasshuset eller si sine meninger om hvordan folk opptrer i kommentarfeltet til nettavisene på Facebook. Før hun er igrunn ikke noe bedre selv som langer ut å henge ut folk på snap når det passer henne best. Dette med "nobrain" uttalelsen sin burde hun tygge litt ekstra på selv. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Syns hun ser flott ut, håper jeg ser sånn ut når jeg kommer i den alderen. Syns folk dømmer for mye.

Det er nettopp det. Hun er «influencer» Og hun ser ikke sånn ut av naturlige grunner. Hun er 54 og solariumer seg regelmessig, samt steking i sol, og i tillegg røyker hun.  Det ligger mye penger bak. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Først så uttaler hun seg om Ari Behns død med å sammenligne sine psykiske lidelser med hans. Nå uttaler hun seg om bruddet mellom Linni meister og hennes eks, og det basere hun på at hun følger begge 2 på snap. Jeg tenker så at Heidi skal ikke kaste noe stein i glasshuset eller si sine meninger om hvordan folk opptrer i kommentarfeltet til nettavisene på Facebook. Før hun er igrunn ikke noe bedre selv som langer ut å henge ut folk på snap når det passer henne best. Dette med "nobrain" uttalelsen sin burde hun tygge litt ekstra på selv. 

Hun sa om dette bruddet at hun først tok seg i å bli overrasket, da det de viste av forholdet på SoMe, så koselig og bra ut.

Deretter understreker hun av man aldri vet hvordan livet til andre egentlig er, da det folk viser på SoMe kun er en brøkdel av hva  som egentlig skjer. Og DET var hovedpoenget hennes. 

Ingen uthenging, hun viste støtte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Hun sa om dette bruddet at hun først tok seg i å bli overrasket, da det de viste av forholdet på SoMe, så koselig og bra ut.

Deretter understreker hun av man aldri vet hvordan livet til andre egentlig er, da det folk viser på SoMe kun er en brøkdel av hva  som egentlig skjer. Og DET var hovedpoenget hennes. 

Ingen uthenging, hun viste støtte.

Når jeg skrev min kommentar så tok jeg det HUN hadde gjort etter det ble slutt mellom henne å Tom. Hun hengte så folk ut gjennom snap og kalte den ene å den andre for det som kunne finnes i kalle boken. Jeg sier ingenting om at hun har hengt ut Linni å eksen hennes. Da burde du lese på nytt hva jeg skrev. Selvsagt så vet man ikke hva som skjer når tlf legges bort å det ikke sies noe mer på SoMe. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soniq skrev:

Det er nettopp det. Hun er «influencer» Og hun ser ikke sånn ut av naturlige grunner. Hun er 54 og solariumer seg regelmessig, samt steking i sol, og i tillegg røyker hun.  Det ligger mye penger bak. 

Jeg syns det er så merkelig at det er en tråd her på kg for å kritisere Carina Dahl og Linni Meister for hvordan de ser ut. Nå anser jeg at IH er i samme båt. Hun er like operert og injeksjonert som disse, men 20 år eldre. Er det derfor hun da bare skal få «skryt» for sitt unaturlige utseende? I tillegg har jeg aldri hørt CD eller LM snakke stygt om familie og venner, men det gjør IH støtt og stadig. I tillegg lager de sin egen karriere, uavhengig av hva det er. IH er bare ute etter mann med lommebok. Og maken til selvisk kranglefant

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Snowflakes skrev:

Jeg syns det er så merkelig at det er en tråd her på kg for å kritisere Carina Dahl og Linni Meister for hvordan de ser ut. Nå anser jeg at IH er i samme båt. Hun er like operert og injeksjonert som disse, men 20 år eldre. Er det derfor hun da bare skal få «skryt» for sitt unaturlige utseende? I tillegg har jeg aldri hørt CD eller LM snakke stygt om familie og venner, men det gjør IH støtt og stadig. I tillegg lager de sin egen karriere, uavhengig av hva det er. IH er bare ute etter mann med lommebok. Og maken til selvisk kranglefant

BINGO!

CD har en kjent far og dermed var det litt lettere for henne å komme seg fram i musikk verden. Linni ble kjent gjennom ungdomsprogram Waschera  som gikk fra 2008-09 som hun hadde fast innslag i TV 2 etc. Hun har bygget opp egen karriere på lik linje som CD. Heidi er det ikke noe spesielt eller ekstra. Hun ble "kjent" for trening å sint livsstil. Det har nå falt helt bort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Når jeg skrev min kommentar så tok jeg det HUN hadde gjort etter det ble slutt mellom henne å Tom. Hun hengte så folk ut gjennom snap og kalte den ene å den andre for det som kunne finnes i kalle boken. Jeg sier ingenting om at hun har hengt ut Linni å eksen hennes. Da burde du lese på nytt hva jeg skrev. Selvsagt så vet man ikke hva som skjer når tlf legges bort å det ikke sies noe mer på SoMe. 

1.Her skjønner jeg rett og slett ikke hva du prøver å formidle. Kan du forklare meg?

2. Nei, og er ikke det bra, og sånn det skal være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Først så uttaler hun seg om Ari Behns død med å sammenligne sine psykiske lidelser med hans. Nå uttaler hun seg om bruddet mellom Linni meister og hennes eks, og det basere hun på at hun følger begge 2 på snap. Jeg tenker så at Heidi skal ikke kaste noe stein i glasshuset eller si sine meninger om hvordan folk opptrer i kommentarfeltet til nettavisene på Facebook. Før hun er igrunn ikke noe bedre selv som langer ut å henge ut folk på snap når det passer henne best. Dette med "nobrain" uttalelsen sin burde hun tygge litt ekstra på selv. 

🔃

34 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Når jeg skrev min kommentar så tok jeg det HUN hadde gjort etter det ble slutt mellom henne å Tom. Hun hengte så folk ut gjennom snap og kalte den ene å den andre for det som kunne finnes i kalle boken. Jeg sier ingenting om at hun har hengt ut Linni å eksen hennes. Da burde du lese på nytt hva jeg skrev. Selvsagt så vet man ikke hva som skjer når tlf legges bort å det ikke sies noe mer på SoMe. 

Der har du det @Turkis Sau.. setter sammen min tidligere kommentar og den siste. 

Jeg sier ingenting om at Heidi har hengt ut Linni etc,  slik jeg tolket det fra ditt kommentar til sitering av min kommentar. Men jeg sier at hun basere sine uttalelser basert på hva hun har sett på snapchat og lest på nettet. Det er som at hun skal unnskylde seg for sin oppførsel at man ikke vet alt på lik linje son man ikke vet alt om hvorfor linni å eksen har gjort slutt. Tråden her ble opprettet basert på hva Heidi har sagt på snapchat og andre ting. 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at hun havner på kant med folk. Alle andre er jo tydeligvis idioter, mens hun alltid har rett. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Skjønner godt at hun havner på kant med folk. Alle andre er jo tydeligvis idioter, mens hun alltid har rett. 

Derfor hun er så godt likt, tydeligvis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, hippyskippy said:

Skjønner godt at hun havner på kant med folk. Alle andre er jo tydeligvis idioter, mens hun alltid har rett. 

Kanskje hun har vært på ABIP kurs?🤭

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...