Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Axa skrev:

Jaja, nå glemte hun bankkortet når hun reiste på ferie 🙈

Hun hadde Mastercard. Men Tom tok taxi regningen som kom på 800,- kr.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Axa skrev:

Jaja, nå glemte hun bankkortet når hun reiste på ferie 🙈

Hvorfor hun må nevne det skjønner jeg ikke. Tom betaler jo alt uansett

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hippyskippy skrev:

Dette blir en dyr ferie Tom 😃

Vi får se hvor godt og hvor lenge han trives under hælen til IH 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 18.7.2020 den 17.52, MaleficentAurora skrev:

Hun hadde Mastercard. Men Tom tok taxi regningen som kom på 800,- kr.. 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Hvordan vet du det?

Hun sa det selv på snapchat. Hvor tror du egentlig informasjonen til denne tråden kommer fra? Hun blogger ikke å legger ikke ut noe på IG. Snapchat er den eneste SoMe appen hun utleverer livet sitt på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Hvordan vet du det?

Hun sa det selv på snap i går eller forgårs

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Hun sa det selv på snapchat. Hvor tror du egentlig informasjonen til denne tråden kommer fra? Hun blogger ikke å legger ikke ut noe på IG. Snapchat er den eneste SoMe appen hun utleverer livet sitt på.

Jeg så på Snapchat og fikk det ikke med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Jeg så på Snapchat og fikk det ikke med meg

Hun sa det like etter hun hadde ankommet værnes før hun skulle ta flyet. Da var det ikke på måte hvor dramatisk hele sulamitten hadde vært.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hun sa det like etter hun hadde ankommet værnes før hun skulle ta flyet. Da var det ikke på måte hvor dramatisk hele sulamitten hadde vært.

Jepp. Sånn ca dette: Hun hadde kommet frem til flyplassen, sett at hun hadde glemt vesken og visakortet hjemme, reist tilbake og hentet vesken. Det gikk ingen busser etter kl 16 så derfor måtte hun ta taxi. Det viste seg at visakortet lå i sekken som hun ikke hadde tatt med seg hjemmefra. Hun hadde kun MasterCard. Tom hadde roet henne ned og sagt at han skulle betale taxiregningen på 800,- og det måtte hun ikke tenke på.

Sikkert ikke korrekt gjenfortalt men sånn omtrent. Hun understreket hvor snilt det var av han å betale taxiregningen så det kom tydelig frem 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nana skrev:

Jepp. Sånn ca dette: Hun hadde kommet frem til flyplassen, sett at hun hadde glemt vesken og visakortet hjemme, reist tilbake og hentet vesken. Det gikk ingen busser etter kl 16 så derfor måtte hun ta taxi. Det viste seg at visakortet lå i sekken som hun ikke hadde tatt med seg hjemmefra. Hun hadde kun MasterCard. Tom hadde roet henne ned og sagt at han skulle betale taxiregningen på 800,- og det måtte hun ikke tenke på.

Sikkert ikke korrekt gjenfortalt men sånn omtrent. Hun understreket hvor snilt det var av han å betale taxiregningen så det kom tydelig frem 

Stemmer godt. Men om man leser det med Heidi sin stemme så får man fram denne såkalte dramatikken over hendelsen, så har man prikken over i på det.

Jupp, hun nevnte Tom 2 ganger for å understreke at han skulle betale fordi hun ikke er rik på penger av seg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anne 69 skrev:

Tjener hun egentlig penger på sosiale medier? 

Nei. Hun har prøvd men ga fort opp fordi hun skjønte ikke lovverket rundt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Nei. Hun har prøvd men ga fort opp fordi hun skjønte ikke lovverket rundt det.

Hvorfor er hun da så aktiv på sosiale medier og blottlegger seg selv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Stemmer godt. Men om man leser det med Heidi sin stemme så får man fram denne såkalte dramatikken over hendelsen, så har man prikken over i på det.

Jupp, hun nevnte Tom 2 ganger for å understreke at han skulle betale fordi hun ikke er rik på penger av seg.

Jeg tonet ned med vilje, jeg har ikke evne til å gjengi dramaet det der var 😄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hvorfor er hun da så aktiv på sosiale medier og blottlegger seg selv? 

Aner ikke.. Det får du spørre henne selv om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anne 69 skrev:

Hvorfor er hun da så aktiv på sosiale medier og blottlegger seg selv? 

Hun er blitt 3 ganger så populær for å «bryte» med Tom, og bli sammen igjen. Så drømmen om fame&fortune er nok der i aller sterkeste grad. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får litt vondt av Tom på snappene fra bilturen nå. Han prøver liksom, men det vises så godt at han syns det er ubehagelig.

Nå har ikke jeg fulgt henne siden akkurat da med bruddet, så jeg aner ikke om han bare er sånn og jeg tolker feil, men for meg virker han veeeeldig ubekvem.

Likte at hun klaget på manglende ketchup og hvitløksdressing. Har ikke sett på den serien Charterfeber, men innbiller meg at de replikkene kunne ha passet fint inn der (bare på bakgrunn av tittelen)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Nana skrev:

Uff, får litt vondt av Tom på snappene fra bilturen nå. Han prøver liksom, men det vises så godt at han syns det er ubehagelig.

Nå har ikke jeg fulgt henne siden akkurat da med bruddet, så jeg aner ikke om han bare er sånn og jeg tolker feil, men for meg virker han veeeeldig ubekvem.

Likte at hun klaget på manglende ketchup og hvitløksdressing. Har ikke sett på den serien Charterfeber, men innbiller meg at de replikkene kunne ha passet fint inn der (bare på bakgrunn av tittelen)

Han virker VELDIG ukomfortabel. 

Kanskje ikke så rart når han nå til stadighet eksponeres på samme snap der han tidligere ble omtalt i mildt sagt mindre pene ordelag ... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...