Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg vet ikke om jeg ser forskjell. Løftet på øyelokkene? 

Det til høyre er fra mai og med uklar mobil. Det er «et par» injeksjoner forskjell. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Snowflakes skrev:

Det til høyre er fra mai og med uklar mobil. Det er «et par» injeksjoner forskjell. 

Det til høyre ee vel en selfie og det til venstre er tatt av Tom nå på ferie, ser ikke så mye forskjell på de. Det fra mai ser bedre ut med tanke på f.eks øyenbryn, men har en mørkere sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Får itj lov te å plinge sånn når Æ ska snap!!» For ei styrete og bitchy dame. Kan du ikke bare legge fra deg en satans snappen og kose deg på ferie. Ingen er interessert i å se tusen snapper fra andre sin ferie. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig mange som setter seg ned og ser gjennom alt hun legger ut på snap? Jeg er faktisk genuint nysgjerrig, og lurer på hvem som finner tid til det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hjarte skrev:

Er det egentlig mange som setter seg ned og ser gjennom alt hun legger ut på snap? Jeg er faktisk genuint nysgjerrig, og lurer på hvem som finner tid til det. 

Den trofaste fansen hennes, den som ser gjennom fingrene med bitchyheten og dominansen. Nå ligger det faktisk 180 snutter ute. Bare å sette på kaffe og innta go’stolen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hjarte skrev:

Er det egentlig mange som setter seg ned og ser gjennom alt hun legger ut på snap? Jeg er faktisk genuint nysgjerrig, og lurer på hvem som finner tid til det. 

 

1 minutt siden, Snowflakes skrev:

Den trofaste fansen hennes, den som ser gjennom fingrene med bitchyheten og dominansen. Nå ligger det faktisk 180 snutter ute. Bare å sette på kaffe og innta go’stolen. 

Jeg scrolle lett gjennom og sitter ikke i 1-2 timer for få med meg hvert minste detaljer. For det er uansett ala det samme som går igjen. Man vet hva man får servert av henne, og dermed treng man ikke å analyserer hvert eneste story hun legger ut på snapchat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Hjarte skrev:

Er det egentlig mange som setter seg ned og ser gjennom alt hun legger ut på snap? Jeg er faktisk genuint nysgjerrig, og lurer på hvem som finner tid til det. 

Kan bare svare for meg selv. Nei, nå blir det alt for mye så jeg gidder ikke se gjennom alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Oppland skrev:

Kan bare svare for meg selv. Nei, nå blir det alt for mye så jeg gidder ikke se gjennom alt.

Samme her. Sånn som nå på slottet, jeg hørte på et par stk og så var det bare å klikke seg igjennom for å se om det kom noe annet etter hvert. Hadde holdt med LITT hverdagssnapping, ikke hvert eneste teppe og seng.

Så langt jeg så så virket det ikke som hun visste noe særlig rundt historien til slottet heller 🤷🏼‍♀️ Håper det i realiteten er mindre snap enn det fremstår som, ellers får de jo ikke nyte opplevelsen i det hele tatt. Irriterer meg at hun filmer sååå mange mennesker/turister/kunder på kjøpesentre/hotellgjester til frokost uten å sladde de. Personvern...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker meg alltid bare igjennom uten å egentlig høre på. Må nok avfølge igjen rimelig fort, for nå syns jeg bare hun er maks irriterende.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er maks festlig når hun går rundt og viser frem hotellene hun overnatter på, bit for bit. Her e inngangen, her e ditt, her e datt. Hvem i huleste har interesse av å se hver eneste cm av frokostsalen på et random hotell i Danmark. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så synd på Tom. Han virker som en hyggelig mann. Måten IH holder på grenser er manipulernde og kontrollerende.

Hun opptrer innimellom som hans mor og ikke hans kjæreste.

Endret av Honey Dew
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer, uten å være frekk eller sarkastisk; hvorfor snapper hun så mye? Tjener hun virkelig ikke noe på det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jotun skrev:

Jeg lurer, uten å være frekk eller sarkastisk; hvorfor snapper hun så mye? Tjener hun virkelig ikke noe på det? 

Hun har jo ikke reklame på snap, så jeg kan ikke skjønne hvordan hun evt skal tjene penger på det? Kanskje det er fordi hun har stor følgerskare og/eller et eksponeringsbehov? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjener nok ikke ei krone. Og med tanke på at hun ofrer både familieliv og alt for å være en å-kjendis på snap, så klarer jeg bare ikke å skjønne hvorfor det er så viktig for henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jotun skrev:

Jeg lurer, uten å være frekk eller sarkastisk; hvorfor snapper hun så mye? Tjener hun virkelig ikke noe på det? 

Hun snapper av egen fri vilje for å gi følgerne innsyn i livet hennes. Hadde hun tjent noe på det så ville snap innholdet ha vært betydelig reklamert og annonsering. Noe hun ikke gjør i det hele tatt. At hun kommer med tips å råd om det ene å dey annet , blir altså noe annet. Så nei, hun tjernet ingenting med å utlevere seg til hele norge.

3 minutter siden, Nana skrev:

Hun har jo ikke reklame på snap, så jeg kan ikke skjønne hvordan hun evt skal tjene penger på det? Kanskje det er fordi hun har stor følgerskare og/eller et eksponeringsbehov? 

Hun har prøvd seg på et sponsor oppdrag men feilet. Hun var ikke enig med innholdet som hun skulle annonsere før. Dette var like etter hun ble kjent gjennom IG. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hun snapper av egen fri vilje for å gi følgerne innsyn i livet hennes. Hadde hun tjent noe på det så ville snap innholdet ha vært betydelig reklamert og annonsering. Noe hun ikke gjør i det hele tatt. At hun kommer med tips å råd om det ene å dey annet , blir altså noe annet. Så nei, hun tjernet ingenting med å utlevere seg til hele norge.

Hun har prøvd seg på et sponsor oppdrag men feilet. Hun var ikke enig med innholdet som hun skulle annonsere før. Dette var like etter hun ble kjent gjennom IG. 

Var det oppdraget med capsene? Eller undertøyet? Virket ikke som det slo ann for leverandøren 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Snowflakes skrev:

Var det oppdraget med capsene? Eller undertøyet? Virket ikke som det slo ann for leverandøren 

Om jeg ikke husker feil så var det begge deler. Men dette er snakk helt i start fasen av hennes "kjendis" karriere lenge før hun møtte Tom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, hippyskippy skrev:

Tjener nok ikke ei krone. Og med tanke på at hun ofrer både familieliv og alt for å være en å-kjendis på snap, så klarer jeg bare ikke å skjønne hvorfor det er så viktig for henne. 

Det er egentlig veldig merkelig! Det er jo så utrolig mange snapper. Jeg må se litt på dem noen ganger, for det er liksom litt fascinerende, litt som å se på en ulykke. Jeg synes noen ganger hun er litt morsom da, det skal hun ha. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Nana skrev:

Hun har jo ikke reklame på snap, så jeg kan ikke skjønne hvordan hun evt skal tjene penger på det? Kanskje det er fordi hun har stor følgerskare og/eller et eksponeringsbehov? 

Hvor mange følgere har hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jotun skrev:

Hvor mange følgere har hun? 

Tror det er mellom 80-100’

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...