Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, hippyskippy skrev:

Bare masse kjedelige spekulasjoner rundt inntekten hennes.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sjokkert jeg etter å ha vært inne på snapchaten hennes i dag. Først kjefter hun på kjæresten så på mora. Hun må ha store problemer med seg selv. Det hadde i hvertfall vært bedre å skru av filmingen og ikke legge slik oppførsel ut.  Jeg slo av, da jeg synes slikt er ekkelt å høre på så mulig siste del var mer normalt.

 

 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Oppland skrev:

Er helt sjokkert jeg etter å ha vært inne på snapchaten hennes i dag. Først kjefter hun på kjæresten så på mora. Hun må ha store problemer med seg selv. Det hadde i hvertfall vært bedre å skru av filmingen og ikke legge slik oppførsel ut.  Jeg slo av, da jeg synes slikt er ekkelt å høre på så mulig siste del var mer normalt.

 

 

 

 

Det er så godt å se hvor blid og glad Tom er for å ha fått kjæresten tilbake, mens hun harver over ham med det spydige kjeftamentet sitt (det første var sarkasme) Men sånn er hun, kjefter og smeller på andre. Det skal være hun, hun og hun. Det siste var; mamma, mamma, mamma. Moren skal kjøpe grillmat til ho. Hun trenger ikke skru av filmingen, fordi ig følgerne hennes ser ikke noe, de bare syns hun er fantastisk. 

Endret av Snowflakes
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Oppland skrev:

Er helt sjokkert jeg etter å ha vært inne på snapchaten hennes i dag. Først kjefter hun på kjæresten så på mora. Hun må ha store problemer med seg selv. Det hadde i hvertfall vært bedre å skru av filmingen og ikke legge slik oppførsel ut.  Jeg slo av, da jeg synes slikt er ekkelt å høre på så mulig siste del var mer normalt.

 

 

 

 

Hadde jeg snakket sånn til samboeren eller familien min helt ut av det blå så ville det blitt første og siste gang. Det gjelder motsatt vei også. Hun sa jo etterpå at det var «tatt ut av kontekst» og at tonen mellom de var god, men uansett.

Begynte å følge henne akkurat rundt bruddet med Tom, så jeg har sett for meg han som en skikkelig drittsekk, men har endret syn etter de ble sammen - ut fra det som vises på snap, da. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissFlower

Aldri hørt om hun før, men sjekket henne ut nå. Hun virker som en livlig, positiv dame, og hun har noen fornuftige ord og verdier. Hvordan folk sminker seg eller kler seg spiller ingen rolle, vi er alle forskjellig og syntes ulike ting er fint. Virker som hun ikke tar seg selv så høytidelig, å det er forfriskende i dagens samfunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MissFlower skrev:

Aldri hørt om hun før, men sjekket henne ut nå. Hun virker som en livlig, positiv dame, og hun har noen fornuftige ord og verdier. Hvordan folk sminker seg eller kler seg spiller ingen rolle, vi er alle forskjellig og syntes ulike ting er fint. Virker som hun ikke tar seg selv så høytidelig, å det er forfriskende i dagens samfunn!

Enten er du IH eller så må du bare avvente litt. Positiv dame er ihvertfall ikke noe hun er, men later jo maks som det ovenfor følgerne. Hun kunne ikke ta kanalbåt i Danmark fordi den ikke hadde tak? Hun er vrang og vrien og skal ha sin vilje igjennom. Og fornuftige verdier? Skal ikke gå innpå den engang. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
7 timer siden, MissFlower skrev:

Aldri hørt om hun før, men sjekket henne ut nå. Hun virker som en livlig, positiv dame, og hun har noen fornuftige ord og verdier. Hvordan folk sminker seg eller kler seg spiller ingen rolle, vi er alle forskjellig og syntes ulike ting er fint. Virker som hun ikke tar seg selv så høytidelig, å det er forfriskende i dagens samfunn!

Dette er noe av det morsomste jeg har lest hele uka!  Takk for at du fikk meg til å le her jeg sitter hjemme alene en lørdagskveld! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MissFlower skrev:

Aldri hørt om hun før, men sjekket henne ut nå. Hun virker som en livlig, positiv dame, og hun har noen fornuftige ord og verdier. Hvordan folk sminker seg eller kler seg spiller ingen rolle, vi er alle forskjellig og syntes ulike ting er fint. Virker som hun ikke tar seg selv så høytidelig, å det er forfriskende i dagens samfunn!

Å gud, her var det myyyyye feil🤭

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så henne tilfeldigvis på Charterfeber her en dag og nå har jeg lest hele denne tråden 🤭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva for en dame som er over 50 år til og bli helt hysterisk og får  dagen sin ødelagt av at hun har fått Mail om at IGkontoen blir stengt?? Herrefred hun har lite problemer, hvis det er med å ødelegger en hel dag for ho!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Dame 67 skrev:

Hva for en dame som er over 50 år til og bli helt hysterisk og får  dagen sin ødelagt av at hun har fått Mail om at IGkontoen blir stengt?? Herrefred hun har lite problemer, hvis det er med å ødelegger en hel dag for ho!! 

Og det var helt klart og tydelig en spam mail😆 været er jo hennes største problem. Regner det er det nesten grining.  Bare hun får slikket sol, og med dansken som tetter hullene (de økonomiske) Så er det bra. 

Endret av Soniq
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Dame 67 skrev:

Hva for en dame som er over 50 år til og bli helt hysterisk og får  dagen sin ødelagt av at hun har fått Mail om at IGkontoen blir stengt?? Herrefred hun har lite problemer, hvis det er med å ødelegger en hel dag for ho!! 

Helt enig, hun sa vel til og med at hun ikke kom seg på trening pga hun var så stresset etter mailen.

Men hun har jo nevnt flere ganger at hun har angst, og da er det kanskje sånn? At det skal lite til før det «tipper over»? Vet ikke, men det må jo ligge noe bak. Særlig høy toleranse for stress kan hun i alle fall ikke skrive på cv’en..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nana skrev:

Helt enig, hun sa vel til og med at hun ikke kom seg på trening pga hun var så stresset etter mailen.

Men hun har jo nevnt flere ganger at hun har angst, og da er det kanskje sånn? At det skal lite til før det «tipper over»? Vet ikke, men det må jo ligge noe bak. Særlig høy toleranse for stress kan hun i alle fall ikke skrive på cv’en..

Men hva slags angst har hun? Hun kjefter på alle uansett yrke og hun filmer seg selv overalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Soniq skrev:

Men hva slags angst har hun? Hun kjefter på alle uansett yrke og hun filmer seg selv overalt. 

Nei, altså, vet ikke mer enn det hun har sagt selv og det er at hun har angst/sliter med angst. Aner ikke om det er derfor hun overreagerer på alt. Hun virket forresten litt roligere og (litt) mer balansert frem til Tom reiste på jobb, gjorde hun ikke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...