Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Hva har dere igjen for å nedsnakke Heidi? Ikke har hun små barn som hun deler bilder av, ikke tjener hun noe på snap, så hun feilmerker ikke reklame, ikke poserer hun utfordrende, og bortsett fra Tom i forbindelse med bruddet, har jeg ikke sett at hun har snakket stygt om noen navngitte personer.

Jeg kan ikke se at hun plager noen, så hvorfor ikke la henne bare holde på?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Ellenn skrev:

Hva har dere igjen for å nedsnakke Heidi? Ikke har hun små barn som hun deler bilder av, ikke tjener hun noe på snap, så hun feilmerker ikke reklame, ikke poserer hun utfordrende, og bortsett fra Tom i forbindelse med bruddet, har jeg ikke sett at hun har snakket stygt om noen navngitte personer.

Jeg kan ikke se at hun plager noen, så hvorfor ikke la henne bare holde på?

Da har ikke du fulgt henne lenge. Er det noe hun elsker er det å posere utfordrende. Akkurat nå i det siste er det rolig på den fronten. -Og hun har snakket nedsettende om hele familien sin inkl moren. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun alltid så opphengt i det som er negativt? Hun spiste en pizza som ikke sto til forventningene for et døgn siden, og det er det hun velger å fokusere på i oppsummeringen av gårdagen? Hun er så klagete, og ofte bare på grunn av bagateller.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hvorfor er hun alltid så opphengt i det som er negativt? Hun spiste en pizza som ikke sto til forventningene for et døgn siden, og det er det hun velger å fokusere på i oppsummeringen av gårdagen? Hun er så klagete, og ofte bare på grunn av bagateller.

Som at den italienske restauranten ikke hadde ketchon (Ketchup) hun må kanskje holde seg til veikroer

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hvorfor er hun alltid så opphengt i det som er negativt? Hun spiste en pizza som ikke sto til forventningene for et døgn siden, og det er det hun velger å fokusere på i oppsummeringen av gårdagen? Hun er så klagete, og ofte bare på grunn av bagateller.

 

25 minutter siden, Soniq skrev:

Som at den italienske restauranten ikke hadde ketchon (Ketchup) hun må kanskje holde seg til veikroer

Ja, huff og huff så teit hun er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et gnål om at Tom er ukomfortabel, synes dere synd på ham, eller? Han vet da akkurat hva han går til. Og at hun har sagt så mye stygt om ham på snap? Han skrev da minst like stygge ting om henne til diverse damer før det ble slutt. Like umodent begge deler.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Scoop skrev:

For et gnål om at Tom er ukomfortabel, synes dere synd på ham, eller? Han vet da akkurat hva han går til. Og at hun har sagt så mye stygt om ham på snap? Han skrev da minst like stygge ting om henne til diverse damer før det ble slutt. Like umodent begge deler.

Synes ikke synd på noen av de to. De vet begge to godt hva som har blitt å sagt om hverandre. Når det er sagt så passer de to godt sammen når de holder på slik. Tom vet hva han gikk tilbake til og der med blir det feil å gi han sympati før valget hans. Og det samme gjelder det med for hun Heidi også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Scoop skrev:

For et gnål om at Tom er ukomfortabel, synes dere synd på ham, eller? 

Er bare en observasjon. Hadde selv syns det var ubehagelig å få kamera opp i ansiktet til frokost, middag, lunsj og i senga, men betraktningene stopper der for min del. De er tilsynelatende voksne mennesker med tidvis stor underholdningsverdi. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nedlatende tonen hun har til dansken idag a😆IH is back

Endret av Snowflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne og har henne på snap, men lurer på hva slags telefon hun har som har så bra batteri. Hun har sendt 105 snapper i dag, min bruker all strøm om jeg sender mer en 10. :ler:  
Hun har i hvert fall ikke iPhone. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snowflakes skrev:

Den nedlatende tonen hun har til dansken idag a😆IH is back

At en voksen mann vil høre sånn er ubegripelig. Og han gjør det frivillig i tillegg🤨 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loffen skrev:

Jeg liker henne og har henne på snap, men lurer på hva slags telefon hun har som har så bra batteri. Hun har sendt 105 snapper i dag, min bruker all strøm om jeg sender mer en 10. :ler:  
Hun har i hvert fall ikke iPhone. 

Har hun ikke nettopp fått ny Samsung av Tom? Mener hun sa «du må kjøpe ny mobil til meg» og så hadde hun plutselig myyye bedre kamera på snap enn tidligere.

Samsung har vel bedre batteri enn iPhone, da. Min iPhone 11 pro ligger på lading halve dagen (og jeg snapper ikke en gang) så Apple har tyyydeligvis litt å hente der. Evt har hun powerbank.

Veldig nedlatende i dag, ja... «parkering er ikke viktig, du må følge med på snap nå», «du er ikke koblet til» osv og sånn fortsatte det... Og i snappene fra sengen i går morgen, hjelpes. Hadde klikket hvis jeg fikk kamera i ansiktet i sengen.

Det er én ting at hun byr på seg selv, men det fremstår som hun også byr på en som overhodet ikke er på bølgelengde når det gjelder snap. Dvs, han virket litt mer «på» utpå dagen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir så endeløst og langt og mye...

Jeg har liksom lyst til å følge henne, og bli mer "kjent"med henne, men jeg rekker ikke se gjennom alt fra henne ...😅 

Det var han hun er sammen med nå, som det ble slutt med for noen mnd siden?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, loffen skrev:

Jeg liker henne og har henne på snap, men lurer på hva slags telefon hun har som har så bra batteri. Hun har sendt 105 snapper i dag, min bruker all strøm om jeg sender mer en 10. :ler:  
Hun har i hvert fall ikke iPhone. 

Dere som liker henne, hva er det dere liker? Den kontrollerende og nedsettende dama hun er?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var også innom og tittet, dagen i dag virker ikke bra for fortsettelsen. Får håpe for deres del at stemningen snur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, loffen skrev:

Jeg liker henne og har henne på snap, men lurer på hva slags telefon hun har som har så bra batteri. Hun har sendt 105 snapper i dag, min bruker all strøm om jeg sender mer en 10. :ler:  
Hun har i hvert fall ikke iPhone. 

 

7 timer siden, Nana skrev:

Har hun ikke nettopp fått ny Samsung av Tom? Mener hun sa «du må kjøpe ny mobil til meg» og så hadde hun plutselig myyye bedre kamera på snap enn tidligere.

Samsung har vel bedre batteri enn iPhone, da. Min iPhone 11 pro ligger på lading halve dagen (og jeg snapper ikke en gang) så Apple har tyyydeligvis litt å hente der. Evt har hun powerbank.

Veldig nedlatende i dag, ja... «parkering er ikke viktig, du må følge med på snap nå», «du er ikke koblet til» osv og sånn fortsatte det... Og i snappene fra sengen i går morgen, hjelpes. Hadde klikket hvis jeg fikk kamera i ansiktet i sengen.

Det er én ting at hun byr på seg selv, men det fremstår som hun også byr på en som overhodet ikke er på bølgelengde når det gjelder snap. Dvs, han virket litt mer «på» utpå dagen. 

 Hun har med seg en powerbank som hun koble opp til tlf når hun ser at det trengs. Dermed virker det som at hun alltid har evighet av strøm. Powerbank ladder som oftest over natten slik at den er klar til bruk å ta med seg når man treng den løpet av dagen. Veldig kjekt å ha med seg en at man må lete rundt etter en stikkontakt før så få landet opp tlf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Axa skrev:

Noen dager på ferie og dårlig stemning allerede 

 

1 minutt siden, Axa skrev:

Å legge ut uenighetene sine på snap er bare flaut 

 

1 minutt siden, Oppland skrev:

Jeg var også innom og tittet, dagen i dag virker ikke bra for fortsettelsen. Får håpe for deres del at stemningen snur. 

Det er for å vise bak fasaden før og slippe alle spørsmålene som måtte dukke opp om hva og hvorfor var hun eller tom så syr å grinete av seg etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...