Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Jotun skrev:

 Det eneste jeg synes er trist her, at Tom lenge nå, og nylig, har vært sammen med en annen dame. Håper det går bra med henne. Det ligger jo haugevis med ferske bilder med denne kjæresten på hans Facebook. På hennes vet jeg ikke. 

Herregud så pen hun var. Hun står i alle fall oppført som singel på sin side (hvis jeg stalket riktig)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Nana skrev:

Herregud så pen hun var. Hun står i alle fall oppført som singel på sin side (hvis jeg stalket riktig)

Ja, og hun ser så snill ut. Syns synd på henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Scoop skrev:

Håper selvfølgelig at det går bra, men husker litt for godt alt hun sa om ham da det ble slutt. Hun mente jo at han er psykopat.

Er vel «The other way around» Har charterfeber friskt i minne

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snowflakes skrev:

Ja, og hun ser så snill ut. Syns synd på henne. 

Enig. Håper hun ikke tar han tilbake nå etter dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Soniq skrev:

Er vel «The other way around» Har charterfeber friskt i minne

Veldig mange svelger rått det hun sier, og tenker ikke på hvordan hun oppførte seg på cf. Og det er med kameraer tross alt. Alle episodene ligger ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja se der. Frisør time og sykkel, og livet er fantastisk igjen. Tom og lommeboken... 😅 Jaja, hyggelig om det er nok. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Axa skrev:

Sa hun at han kjøpte den? 

Ja på snap så bekreftet hun det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nana skrev:

Herregud så pen hun var. Hun står i alle fall oppført som singel på sin side (hvis jeg stalket riktig)

Hva heter hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axa skrev:

Hva heter hun? 

Tror ikke det er lov å skrive navn på personer som ikke er offentlige, men hvis du går inn på profilen til Tom så ser du mange bilder av de, og så kjenner du henne igjen på profilbildet hvis du sjekker likes. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nana skrev:

Tror ikke det er lov å skrive navn på personer som ikke er offentlige, men hvis du går inn på profilen til Tom så ser du mange bilder av de, og så kjenner du henne igjen på profilbildet hvis du sjekker likes. 
 

Hun var nydelig 😃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, hippyskippy skrev:

Merkelig hvor bra humøret hennes blir når hun får ting 😃

Ja, da er «angsten» og «depresjonen» som blåst bort. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2020 den 1.26, Soniq skrev:

Enig. Håper hun ikke tar han tilbake nå etter dette. 

Ikke sikkert det er Tom som har tatt den avgjørelsen, kan jo hende hun følte det at han ikke var færdig med Heidi. Å derfor tok ett valg for de. Ikke sikkert de var sammen heller, kun gode venner. 

 

Tom har tydeligvis bestemt seg for å prøve til med Heidi igjen, så da har han nok følelser for henne ennå. 

Så får vi bare håpe de lykkes denne gange  og at de finner ut av ting uten at det blir stor drama igjen 🙈 

Når det er sakt så tror jeg ikke den ene er bedre enn den andre av de 2, de er nok 2 stykk av samme type å da kan det fort gniste "pittelitt" 😉🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Flettfrid skrev:

Ikke sikkert det er Tom som har tatt den avgjørelsen, kan jo hende hun følte det at han ikke var færdig med Heidi. Å derfor tok ett valg for de. Ikke sikkert de var sammen heller, kun gode venner. 

 

Tom har tydeligvis bestemt seg for å prøve til med Heidi igjen, så da har han nok følelser for henne ennå. 

Så får vi bare håpe de lykkes denne gange  og at de finner ut av ting uten at det blir stor drama igjen 🙈 

Når det er sakt så tror jeg ikke den ene er bedre enn den andre av de 2, de er nok 2 stykk av samme type å da kan det fort gniste "pittelitt" 😉🤪

De er ikke venner på fb engang nå, så han har nok gått bak ryggen hennes med IH. Men det er jo greit for IH, bare det ikke er hun som lider.  Han er glad i damer og IH er glad i penger. Da er vel det kompromisset. Helt klart fortjener de hverandre. 

Endret av Snowflakes
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 15.05, Soniq skrev:

Ja, bare sette på nytt hår nå, så er det rett på ferie og shopping

Og ferie ble det, ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snowflakes skrev:

Og ferie ble det, ja

Er det rart å dra på ferie i juli? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snowflakes skrev:

Og ferie ble det, ja

Har hun sagt noe om det på snap? Ser ikke at hun har lagt ut noe så lurer på om jeg har blitt blokkert 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...