Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, Scoop skrev:

Dette kommer jo til å ende med forferdelse.

Mest sannsynlig, men hun syns det er verdt det da. Nå får hun nytt livet igjen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snappen med Tom og måtte rett inn her for å lese meg opp 😄 Nå blir det underholdning fremover tror jeg 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsjaaa hva skal man si... Kanskje Tom er en veldig god støtte for henne, sånn egentlig og har vært det i flere mnd for henne. Hun har jo hatt det veldig vondt og har problemer som vi ikke vet alt om, så jeg respekterer hennes valg. De er voksen mennesker begge to, selvom man kan stusse av å til på Heidi men, hun er jo impulsiv så ting kommer nok litt for fort før hun får tenkt seg sikkelig om å snakker. Jeg ønsker de lykke til og håper de får mange fine år ilag, jeg heier på kjærligheten for den overvinner alt.🥰

Spent på forklaringen hennes når hun er klar for det😂🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 21.24, Pålur skrev:

Mye penger? En fyr som bor i en brakkerigg og jobber som elektriker....tror ikke han er stinn av gryn foråsidsånn 😅

Jobber på anlegg ? Det er faktisk flere jeg kjenner som bor på brakkerigg, skiftarbeidere + alle tillegg, på store anlegg i landet, og jooo mangen tener godt skal jeg si deg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Skrukketroll skrev:

Tsjaaa hva skal man si... Kanskje Tom er en veldig god støtte for henne, sånn egentlig og har vært det i flere mnd for henne. Hun har jo hatt det veldig vondt og har problemer som vi ikke vet alt om, så jeg respekterer hennes valg. De er voksen mennesker begge to, selvom man kan stusse av å til på Heidi men, hun er jo impulsiv så ting kommer nok litt for fort før hun får tenkt seg sikkelig om å snakker. Jeg ønsker de lykke til og håper de får mange fine år ilag, jeg heier på kjærligheten for den overvinner alt.🥰

Spent på forklaringen hennes når hun er klar for det😂🙈

Han er en god økonomisk støtte ihvertfall. Personlighetene har de uansett, så det må jo bli baluba om litt, hvis hun ikke har fått han helt under helen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett snappen i dag ble jeg faktisk bekymret. Hun så ikke veldig lykkelig ut? :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twinkle~ skrev:

Etter å ha sett snappen i dag ble jeg faktisk bekymret. Hun så ikke veldig lykkelig ut? :(

Enig. Hun var alt annet enn lykkelig på den snappen. Trodde hun kom til å være glad og høyt oppe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axa skrev:

Tom har vel sponset frisørtime i dag 🙈

Ja, det ble nytt hår asap

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Axa skrev:

Tom har vel sponset frisørtime i dag 🙈

 

12 minutter siden, Soniq skrev:

Ja, det ble nytt hår asap

Gi dere nå med spekulasjonene. Bare fordi Tom er i Trondheim så er ikke Heidi fattig som en kirkerotte. Hun har nevnt at hun går til en bestemt frisør som ikke hadde noen ledig time akkurat det på tidspunktet hun hadde planer om få ordnet håret. Mulig frisøren som hun går til fikk en avbestilling og dermed fikk Heidi timen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

 

Gi dere nå med spekulasjonene. Bare fordi Tom er i Trondheim så er ikke Heidi fattig som en kirkerotte. Hun har nevnt at hun går til en bestemt frisør som ikke hadde noen ledig time akkurat det på tidspunktet hun hadde planer om få ordnet håret. Mulig frisøren som hun går til fikk en avbestilling og dermed fikk Heidi timen.

Virkeligheten er at IH har gått på trygd i mange år, og hun setter på nytt hår hver 3 mnd. Løshår er så dyrt at tilogm SE brukte parykk lenge. Trenger ikke spekulere i hennes økonomi. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Soniq skrev:

Virkeligheten er at IH har gått på trygd i mange år, og hun setter på nytt hår hver 3 mnd. Løshår er så dyrt at tilogm SE brukte parykk lenge. Trenger ikke spekulere i hennes økonomi. 

Jeg vet det. Men når det forekommer spekulasjoner så sier jeg ifra. Før det er ikke greit når man ikke kan linke til med dokumentasjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soniq skrev:

Virkeligheten er at IH har gått på trygd i mange år, og hun setter på nytt hår hver 3 mnd. Løshår er så dyrt at tilogm SE brukte parykk lenge. Trenger ikke spekulere i hennes økonomi. 

Rett skal være rett. Godeste SE sa at hun brukte parykk for å spare sitt eget hår for slitasjen fra extensions.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor setter hun på det spaghettihåret? Er jo mye finere med naturlig sveis. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Turkis Sau skrev:

Rett skal være rett. Godeste SE sa at hun brukte parykk for å spare sitt eget hår for slitasjen fra extensions.

Hun sa også det var dyrt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 22.50, Scoop skrev:

Dette kommer jo til å ende med forferdelse.

Trenger ikke være så pessimistisk da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ice_83 skrev:

Trenger ikke være så pessimistisk da.

Håper selvfølgelig at det går bra, men husker litt for godt alt hun sa om ham da det ble slutt. Hun mente jo at han er psykopat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hvem har ikke sagt/tenkt mye om en eks der bruddet var ille? Eller den siste tiden var det? Takk og pris at vi ikke har publisert noe om det)

Så kanskje de rett og slett elsker hverandre? Og har tenkt og savnet? Ikke uvanlig å finne tilbake til hverandre. Bare så enkelt som det? Eller er de ikke kjærester, bare venner nå?  
Det eneste jeg synes er trist her, at Tom lenge nå, og nylig, har vært sammen med en annen dame. Håper det går bra med henne. Det ligger jo haugevis med ferske bilder med denne kjæresten på hans Facebook. På hennes vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...