Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Du lager problem av noe som ikke er et problem 😛 Ingen som har sagt at det er hennes problem at hun bruker hannes penger. Folk sier bare at livet med han er mer innholdsrik pga åpen lommbok. Er ikke verre

Feil.. Jeg kommenterte av min reaksjon på enkelte sine uttalelser. Om du skal rette på meg så sørg for få med deg sammenhengen på hva jeg faktisk kommentere å reagerer på😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Feil.. Jeg kommenterte av min reaksjon på enkelte sine uttalelser. Om du skal rette på meg så sørg for få med deg sammenhengen på hva jeg faktisk kommentere å reagerer på😉

Du kan påstå hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fruaasen skrev:

Det bryr hun seg ingenting om. Instaheidi bryr seg ingenting om hva andre sier og mener. Hun snakker ikke fordi hun er flau, men det hadde de fleste vært etter å ha hengt ut xn så i de grader for og så bli sammen. Har litt med selvrespekt å gjøre

Nja.. Tror heller det har noe med at Familien mest sannsynligvis har sagt at nok er nok av hennes utlevering av alt som skjer i livet hennes. Det er blitt tatt opp her i tråden på hvordan familien hennes har reagert, og spesielt hva som skjedde i julen 2019.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Du kan påstå hva du vil.

Ingen påståelse, så den kan du spare deg for😉

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Nja.. Tror heller det har noe med at Familien mest sannsynligvis har sagt at nok er nok av hennes utlevering av alt som skjer i livet hennes. Det er blitt tatt opp her i tråden på hvordan familien hennes har reagert, og spesielt hva som skjedde i julen 2019.

Hun bryr seg katten i det. Hun har ikke kontakt med ene dattera pga hennes bruk av snapchat. Hun sier ingen skal bestemme hva hun skal gjøre og ikke. Hun er voksen å folk får ta henne for den hun er. De har ikke hatt kontakt på flere år nå 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Ingen påståelse, så den kan du spare deg for😉

Du er sånn type menneske som ødelegger rykte til KG. Håpløst tilfelle 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Du er sånn type menneske som ødelegger rykte til KG. Håpløst tilfelle 

Velkommen ombord i båten du😉

Les kommentarene dine før du kommer med svada. For her er det nye feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fruaasen skrev:

Hun bryr seg katten i det. Hun har ikke kontakt med ene dattera pga hennes bruk av snapchat. Hun sier ingen skal bestemme hva hun skal gjøre og ikke. Hun er voksen å folk får ta henne for den hun er. De har ikke hatt kontakt på flere år nå 😉

Nææh gud sier du virkelig det.. Jøss... Dette hadde jeg virkelig ingen anelser om🤦‍♀️ Les deg lengre bak i tråden så får du oppdatert deg på at jeg har vært flittig med å diskutere Heidi når hun var på sitt verste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Velkommen ombord i båten du😉

Les kommentarene dine før du kommer med svada. For her er det nye feil.

Hvis du vet mer enn meg er du i familie eller nær venn 😉  skal godt gjøres for jeg er veldig lite aktiv på forum her. Kanskje en gang i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Nææh gud sier du virkelig det.. Jøss... Dette hadde jeg virkelig ingen anelser om🤦‍♀️ Les deg lengre bak i tråden så får du oppdatert deg på at jeg har vært flittig med å diskutere Heidi når hun var på sitt verste.

Herregud, vær saklig og oppfør deg som et voksen menneske hvis du skal bidra med noe. Heidi på sitt værste? Siste 6 mnd altså. Jeg har hatt kjennskap til Heidi i 6 år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Hvis du vet mer enn meg er du i familie eller nær venn 😉  skal godt gjøres for jeg er veldig lite aktiv på forum her. Kanskje en gang i mnd

Jeg er ingen venn av familien eller nær venn av Heidi selv. Men jeg har følgt henne på snapchat både før og etter bruddet med Tom. Hun har ikke spart på noe av det som har blitt utlevert på snapchat gjennom bruddet og hvordan familien hennes har reagert da det nærmeste smalt i julen 2019. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fruaasen skrev:

Herregud, vær saklig og oppfør deg som et voksen menneske hvis du skal bidra med noe. Heidi på sitt værste? Siste 6 mnd altså. Jeg har hatt kjennskap til Heidi i 6 år. 

Du sa hva for noe?⤵️

3 minutter siden, fruaasen skrev:

Hvis du vet mer enn meg er du i familie eller nær venn 😉  skal godt gjøres for jeg er veldig lite aktiv på forum her. Kanskje en gang i mnd

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg er ingen venn av familien eller nær venn av Heidi selv. Men jeg har følgt henne på snapchat både før og etter bruddet med Tom. Hun har ikke spart på noe av det som har blitt utlevert på snapchat gjennom bruddet og hvordan familien hennes har reagert da det nærmeste smalt i julen 2019. 

Det er en mørk side hun ikke snakker om for og ikke henge ut datteren, og den kjenner jeg historien til. Det i julen 19 er et av flere tilfeller av at de har sagt i fra til henne. Ikke et unikt tilfelle som gjør en forskjell, desverre. Men du er ikke åpen for hverken en saklig samtale eller mottagelig for informasjon så samtalen fra min sin side er over. 

Endret av fruaasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, fruaasen skrev:

Det er en mørk side hun ikke snakker om for og ikke henge ut datteren, og den kjenner jeg historien til. Det i julen 19 er et av flere tilfeller av at de har sagt i fra til henne. Ikke et unikt tilfelle som gjør en forskjell, desverre. 

Hun har fått munnkurv av datteren på og ikke snakke om det. Hun snakker heller ikke om sin andre datter, men kun om barnebarna. Det er jaggu meg på tide at hun lytter til familien sin altså. At hun har lukket seg litt nå er faktisk meget positivt. For det viser at hun kan ikke fortsette å brette ut om alt å alle uansett hvordan hun føler, tenke om ting og situasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fruaasen skrev:

Men du er ikke åpen for hverken en saklig samtale eller mottagelig for informasjon så samtalen fra min sin side er over. 

Joda det er jeg, men jeg orket ikke ta det i sin helhet når du ikke en gang klare å sitere flere kommentarer i ett svar. Så takk for at du gir deg før jeg ble faktisk matt av alle siteringene dine med alle de forskjellige svarene du kom med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Justsaying
4 minutter siden, Axa skrev:

Ser på Instagram til Tom nå at han er i Danmark nå. Så han er ikke til Heidi som noen sier 

Så: #Sommeridanmark, sommerinorge Betyr at han er i..Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Axa skrev:

Ser på Instagram til Tom nå at han er i Danmark nå. Så han er ikke til Heidi som noen sier 

Står ikke noe om at han er i Danmark der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Nja.. Tror heller det har noe med at Familien mest sannsynligvis har sagt at nok er nok av hennes utlevering av alt som skjer i livet hennes. Det er blitt tatt opp her i tråden på hvordan familien hennes har reagert, og spesielt hva som skjedde i julen 2019.

Hva skjedde julen 19? Vet hun dro hjem brått, og ble uvenner med familiemedlemmer igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...