Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

På 26.5.2020 den 22.29, Justsaying skrev:

Jeg undres sånn på hvorfor hun ler så mye. Hun sier feks: «Ska gå en tur på butikken no, å kjøp ost» Etterfulgt av rå latter. 
Heidi hvis du leser her, kan du ikke heller moderere deg litt, du gjør deg lite godt med denne hysteriske latteren som virker påtatt og uten mening. 
Kan du ikke bare være vanlig? 
Og vær så snill; slutt å si whatever, jaja nok om det og gjerne dropp we sneiks. 

Beklager oppgulp, dama er jo veldig ufarlig/uskyldig. 

Er det ikke bedre om du slutter å følge henne, fremfor at hun må endre på når hun ler, måten hun ler på, måten hun er på og språket sitt for å tilfredsstille deg? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
På 28.5.2020 den 7.46, Ellevill skrev:

Er det ikke bedre om du slutter å følge henne, fremfor at hun må endre på når hun ler, måten hun ler på, måten hun er på og språket sitt for å tilfredsstille deg? 

Tilfredsstille meg? Slapp av. Jeg tenker mest på henne selv, hvis hun ønsker å bli den bokstavlige betydningen av tilfredsstilt i fremtiden, må hun nok moderere seg litt. 
Hun er over 50, det handler litt om å være gode forbilder da også-og det er hun langt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Tilfredsstille meg? Slapp av. Jeg tenker mest på henne selv, hvis hun ønsker å bli den bokstavlige betydningen av tilfredsstilt i fremtiden, må hun nok moderere seg litt. 
Hun er over 50, det handler litt om å være gode forbilder da også-og det er hun langt ifra.

Så det er hun som må moderere seg ? 😂😂 
Du vet, bjelken i ditt eget øye... ser du den ?

Endret av Infinity
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 16.38, Ice_83 skrev:

Går hun ikke til psykiater?H*en må vel klare å hjelpe henne. Hva var årsaken til at hun «havnet på kjøret»? Hva skjedde med dansken?

Hvis de som er så begeistret for henne hadde fulgt henne fra starten så hadde de sett at hun har en personlighet jeg ikke kan nevne her. Nå er hun jo bare blid og gliser til følgerne på snap og ig. Virkeligheten ser dere på charterfeber. Dansken kom seg endelig vekk

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snowflakes skrev:

Hvis de som er så begeistret for henne hadde fulgt henne fra starten så hadde de sett at hun har en personlighet jeg ikke kan nevne her. Nå er hun jo bare blid og gliser til følgerne på snap og ig. Virkeligheten ser dere på charterfeber. Dansken kom seg endelig vekk

Kanskje hun sliter og «tar mye plass»men det der var ikke så fint sagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ice_83 skrev:

Kanskje hun sliter og «tar mye plass»men det der var ikke så fint sagt.

Det er sannheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
1 minutt siden, Saywhat skrev:

Nå har visst IH fått seg ny kjæreste. 

Har hun sagt det? Jeg har ikke hørt mye av snappene i det siste. Trengte en pause 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axa skrev:

Har hun sagt det? Jeg har ikke hørt mye av snappene i det siste. Trengte en pause 😃

Har skjønt det på snakket, og så har det vært mye tur i det siste. Og nå var det mannebein med på bildet på snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Saywhat skrev:

Har skjønt det på snakket, og så har det vært mye tur i det siste. Og nå var det mannebein med på bildet på snap. 

Run man, run as fast as you can.. Det er alt jeg har si til den delen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 29.5.2020 den 19.24, Justsaying skrev:

Hun er over 50, det handler litt om å være gode forbilder da også-og det er hun langt ifra.

Hva er det hun gjør som er så riv ruskende galt? Hvem er hun forbildet til? Tror du tenåringer sitter og ser på henne og tenker at sånn vil jeg bli når jeg blir stor? Må man være et forbilde, blir man automatisk et forbilde fordi man har en større følgerskare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Run man, run as fast as you can.. Det er alt jeg har si til den delen.

Så enig. Stakkars mann

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
17 timer siden, Dævendøtte skrev:

Hva er det hun gjør som er så riv ruskende galt? Hvem er hun forbildet til? Tror du tenåringer sitter og ser på henne og tenker at sånn vil jeg bli når jeg blir stor? Må man være et forbilde, blir man automatisk et forbilde fordi man har en større følgerskare? 

For det første sier hun jo selv at hun er en influenser, og hvem hun-eller andre- påvirker er jo ikke noe _de_ bestemmer. Det kan jo være ei på 8, 18 eller 38.
Poenget er at hun er ikke et supert forbilde når hun snakker som en umoden 18-åring når hun er over 50. 
 

17 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Run man, run as fast as you can.. Det er alt jeg har si til den delen.

Det kan det jo hende at vennene til typen din sier om deg også, men nå er det jo de som finner hverandre som skal holde ut med hverandre ;) 

Flott hvis hun finner seg en snill fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Det kan det jo hende at vennene til typen din sier om deg også, men nå er det jo de som finner hverandre som skal holde ut med hverandre ;) 

Flott hvis hun finner seg en snill fyr.

Godt forsøk på hersketeknikk når du ikke vet om jeg har type eller ei.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 11.53, MaleficentAurora skrev:

Godt forsøk på hersketeknikk når du ikke vet om jeg har type eller ei.. 

Du har vel sikkert ikke det. Han har vel løpt sin vei 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Du har vel sikkert ikke det. Han har vel løpt sin vei 😛

Nok en uvitende kommentar. Gratulerer👏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anne 69 skrev:

Hun har silikon eller? 

Ja selvfølgelig, virker som hun opererte på nytt før charterfeber. 

Endret av Soniq
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...