Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest HunSomSaDetRettUt
1 time siden, Million skrev:

Hvilken sesong av Charterfeber var Insta-Heidi med i egentlig?

2018.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunSomSaDetRettUt
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Men du klager vel ikke på at du måtte betale for deg når du har vært hos tannlegen?

✔️:fy_fy::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ønsker en ny partner inn i livet sitt, må hun legge vekk alt dette negative hysteriet. De må da bli vettskremte av mindre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Men du klager vel ikke på at du måtte betale for deg når du har vært hos tannlegen?

En ting er å si til din(e) nærmeste at shit, det ble flere tusen kroner dyrere enn jeg hadde fått forespeilet. Og ferdig med det. Det samme gjelder reparasjon av bil, hvitevarer som ryker, rører som må byttes, elektriker etc - alt koster penger. 

En helt annen ting er å legge det ut over 20 snaps til halve verden. Dette skjer... alle... én eller sannsynligvis flere ganger i livet. 

Tannlegen er katastrofe. Exen er katastrofe. Det at hun ikke får trene er katastrofe. At følgerne sender meldinger om at hun er pen uten sminke er katastrofe. At de sender meldinger med spørsmål eller råd er katastrofe. Alt er katastrofe, hver eneste gang jeg blar meg gjennom snappene hennes.

Husker hun spurte etter råd om hun skulle legge ut snap’en sin på Tinder (da var det ok å få råd) og hun sa at flertallet hadde svart at det var en god idé. Så får de se hvem æ e, teik it år liiv it.
 

Skulle så ønske hun klarte å lage seg litt innhold i dagene annet enn snap 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oppland skrev:

Hvis hun ønsker en ny partner inn i livet sitt, må hun legge vekk alt dette negative hysteriet. De må da bli vettskremte av mindre.

Og kanskje ikke være så forbitret og kjeftesmelle. Hvem velger dette frivillig? 🤨 Hun slettet snappen idag, hvor hun hogg på moren. Lykke til neste Mann.

Endret av Soniq
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nana skrev:

En ting er å si til din(e) nærmeste at shit, det ble flere tusen kroner dyrere enn jeg hadde fått forespeilet. Og ferdig med det. Det samme gjelder reparasjon av bil, hvitevarer som ryker, rører som må byttes, elektriker etc - alt koster penger. 

En helt annen ting er å legge det ut over 20 snaps til halve verden. Dette skjer... alle... én eller sannsynligvis flere ganger i livet. 

Tannlegen er katastrofe. Exen er katastrofe. Det at hun ikke får trene er katastrofe. At følgerne sender meldinger om at hun er pen uten sminke er katastrofe. At de sender meldinger med spørsmål eller råd er katastrofe. Alt er katastrofe, hver eneste gang jeg blar meg gjennom snappene hennes.

Husker hun spurte etter råd om hun skulle legge ut snap’en sin på Tinder (da var det ok å få råd) og hun sa at flertallet hadde svart at det var en god idé. Så får de se hvem æ e, teik it år liiv it.
 

Skulle så ønske hun klarte å lage seg litt innhold i dagene annet enn snap 

Alt er så voldsomt med henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en følelse av at hun ikke har så mange å snakke med i det daglige?

Alt det hun snakker om på snap, 99% er jo ganske uinteressant? At hun bruker mobilkamera som en lufteventil og publiserer det uten "filter". 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nana skrev:

En ting er å si til din(e) nærmeste at shit, det ble flere tusen kroner dyrere enn jeg hadde fått forespeilet. Og ferdig med det. Det samme gjelder reparasjon av bil, hvitevarer som ryker, rører som må byttes, elektriker etc - alt koster penger. 

En helt annen ting er å legge det ut over 20 snaps til halve verden. Dette skjer... alle... én eller sannsynligvis flere ganger i livet. 

Tannlegen er katastrofe. Exen er katastrofe. Det at hun ikke får trene er katastrofe. At følgerne sender meldinger om at hun er pen uten sminke er katastrofe. At de sender meldinger med spørsmål eller råd er katastrofe. Alt er katastrofe, hver eneste gang jeg blar meg gjennom snappene hennes.

Husker hun spurte etter råd om hun skulle legge ut snap’en sin på Tinder (da var det ok å få råd) og hun sa at flertallet hadde svart at det var en god idé. Så får de se hvem æ e, teik it år liiv it.
 

Skulle så ønske hun klarte å lage seg litt innhold i dagene annet enn snap 

Nettopp.. Nydelig oppsummering du kom med👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en sånn som himler over det meste som er av reality-TV, særlig om det inkluderer rosabloggere, men jeg innrømmer glatt at jeg lar meg fascinere av en halvgammel dame i femtiårene (og hun ser ikke yngre ut til tross for alle forsøkene, snarere tvert imot) som oppfører seg som en umoden fjortis. Jeg så en hel episode av Charterfeber her om dagen på grunn av henne, det skal hun ha.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nana skrev:

En ting er å si til din(e) nærmeste at shit, det ble flere tusen kroner dyrere enn jeg hadde fått forespeilet. Og ferdig med det. Det samme gjelder reparasjon av bil, hvitevarer som ryker, rører som må byttes, elektriker etc - alt koster penger. 

En helt annen ting er å legge det ut over 20 snaps til halve verden. Dette skjer... alle... én eller sannsynligvis flere ganger i livet. 

Tannlegen er katastrofe. Exen er katastrofe. Det at hun ikke får trene er katastrofe. At følgerne sender meldinger om at hun er pen uten sminke er katastrofe. At de sender meldinger med spørsmål eller råd er katastrofe. Alt er katastrofe, hver eneste gang jeg blar meg gjennom snappene hennes.

Husker hun spurte etter råd om hun skulle legge ut snap’en sin på Tinder (da var det ok å få råd) og hun sa at flertallet hadde svart at det var en god idé. Så får de se hvem æ e, teik it år liiv it.
 

Skulle så ønske hun klarte å lage seg litt innhold i dagene annet enn snap 

For ikke glemme at været er katastrofe nesten hver dag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg synes er så ille med Heidi er at hun har bevisst lagt opp en slik holding rundt insta statusen sin. Og så har hun blitt verre når hun ble singel. Det er som at hun skifter personlighet bår det passer henne og tror at ingen legger merke til det. På lik linje som SE.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MiniMjau skrev:

Får en følelse av at hun ikke har så mange å snakke med i det daglige?

Alt det hun snakker om på snap, 99% er jo ganske uinteressant? At hun bruker mobilkamera som en lufteventil og publiserer det uten "filter". 

Får vel eg følelse at hun vil bare snakke, og at det skal dreie seg om henne uansett hva.   De fleste er vel lei humøret hennes

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.5.2020 den 12.29, MaleficentAurora skrev:

Det jeg synes er så ille med Heidi er at hun har bevisst lagt opp en slik holding rundt Anita statusen sin. Og så har hun blitt verre når hun ble singel. Det er som at hun skifter personlighet bår det passer henne og tror at ingen legger merke til det. På lik linje som SE.

Hva er «Anita statusen»?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tantadi skrev:

Hva er «Anita statusen»?

Regner med det er en skriveleif for insta 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 12.29, MaleficentAurora skrev:

Det jeg synes er så ille med Heidi er at hun har bevisst lagt opp en slik holding rundt insta statusen sin. Og så har hun blitt verre når hun ble singel. Det er som at hun skifter personlighet bår det passer henne og tror at ingen legger merke til det. På lik linje som SE.

Hun skifter Ihvertf personlighet fra den glisende lattermilde snapheidi til en type personlighet i virkeligheten som ikke kan benevnes her

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppfører seg veldig dårlig foran kamera ovenfor ex kjæresten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...