Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Jegserdeg
27 minutter siden, hippyskippy skrev:

Vet ikke om hun selv har innsett at hun er 54.

Det var en annen sak men, noe enig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Jegserdeg skrev:

Nå er ikke hun PT, så ikke dra det sånn oppi nesen. Eller vent... Kanskje du er dette og følte du måtte rette på henne? Nei dette var et supert tiltak å vise følgere hva man kan trene hjemme, så får teknikken bli så den blir.

Hun må gjerne trene med feil teknikk selv, men når hun skal «lære» bort syns jeg det blir feil. Bare en øvelse som hun sier knip rumpa på toppen betyr at hofteleddet vil gnisse på lårbeinet. Ikke fordelaktig for eldre ihvertfall.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 minutt siden, Snowflakes skrev:

Hun må gjerne trene med feil teknikk selv, men når hun skal «lære» bort syns jeg det blir feil. Bare en øvelse som hun sier knip rumpa på toppen betyr at hofteleddet vil gnisse på lårbeinet. Ikke fordelaktig for eldre ihvertfall.  

*gjesp* Bra tiltak Heidi, håper du fortsetter.👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 15.09, hippyskippy skrev:

Den klesstilen hennes er virkelig noe eget. 

Hva er det fornoe å si? Skal man kritisere folks klær også nå? Tror du alle like klærne du bruker? Blir oppgitt over alt folk skal kritisere for. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir inspirert av treningssnapene hennes, vurderer seriøst å investere i treningsstrikk 😃👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 0.38, Ranunkelen skrev:

Jeg blir inspirert av treningssnapene hennes, vurderer seriøst å investere i treningsstrikk 😃👍

Skjønner jeg godt. Denne knebøyen inspirerer enhver. Spørsmålet er hva blir egentlig trent her? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Bakside av lår og samt noe rumpe om man holder igjen?🤔

Du trener nok bare på å få en prolaps. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Synes hun kan stenge for at vi kan kommentere til henne, hun nevnte idag at hun ikke er interessert å svare sine følgere eller å få snap av folk hun ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Synes hun kan stenge for at vi kan kommentere til henne, hun nevnte idag at hun ikke er interessert å svare sine følgere eller å få snap av folk hun ikke kjenner.

Sympatisk dame hun der...🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jegserdeg skrev:

Synes hun kan stenge for at vi kan kommentere til henne, hun nevnte idag at hun ikke er interessert å svare sine følgere eller å få snap av folk hun ikke kjenner.

Hun gjorde det en gang tidligere. Da mistet hun en del følgere. Noe hun tydeligvis ikke vil for da mister hun kontrollen over hvem som følger henne på insta og Snap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Baracuda skrev:

Uff, jeg føler så med henne jeg. Altså hun har det jo ikke fint..

Har hun det ikke fint? Fordi hun ikke vet hva hun skal klage på? Tyder vel heller på det motsatte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 0.56, Soniq skrev:

Det var noen her som sa instaheidi hadde sagt hun ikke ville være, eller brydde seg om å bli influencer. Idag legger ut flere ganger «Vi influencere» 

Hun har influencer i bio igjen hun nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Snowflakes skrev:

Hun har influencer i bio igjen hun nå. 

Er det ikke hun som sier at hun ikke er det da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Er det ikke hun som sier at hun ikke er det da?

777B2E11-7D96-48D6-9CCA-E613BD43F4CB.thumb.jpeg.246337f4a2e00238fb88379c905598ac.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 21.45, Jegserdeg skrev:

Synes hun kan stenge for at vi kan kommentere til henne, hun nevnte idag at hun ikke er interessert å svare sine følgere eller å få snap av folk hun ikke kjenner.

Uff må være fælt å være så selvsentrert som henne. Enveiskommunikasjon all the way.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snowflakes skrev:

777B2E11-7D96-48D6-9CCA-E613BD43F4CB.thumb.jpeg.246337f4a2e00238fb88379c905598ac.jpeg

Joda men hun har selv uttalt at hun ikke er det da er det komisk at hun trer inn i den rollen nå🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...