Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ellevill skrev:

Enig!

Jeg skjønner for øvrig godt at bruddet var traumatisk. Det hun la frem av meldinger han hadde sendt, kunne jo ta knekken på hvem som helst. Jeg er veldig ulik henne, men jeg hadde nok også mistet fotfestet en stund der. Om ikke på samme måten.

Av nysgjerrighet la jeg ham til på snap etter bruddet, og han har sendt meg flere meldinger. Ikke flørtende, men han har spurt og kommentert på ting jeg ikke fatter er interessant for ham som ikke kjenner meg, og jeg svarte bare kort. Jeg slettet ham ganske kjapt, jeg var jo som sagt bare nysgjerrig og ønsket egentlig ikke bruke noe tid på hans snapkonto.

Jeg tenker at om man synes IH er så fryktelig eller uinteressant, kan man vel bare slutte å følge henne? Hvorfor bruke tid på noe som irriterer til de grader at man føler for å skrive på et forum om ei ensom dame i Trondheim som sliter psykisk? 

Jeg skjønner heller ikke helt engasjementet i denne tråden. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

4 timer siden, Sølvia skrev:

Har IH slutta å snapppe? 

Hun prøver å gjøre seg interessant og populær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sølvia skrev:

Har IH slutta å snapppe? 

Hun har tatt en pause fra snapp, for å ta vare på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kutter ut sosiale medier i det fulle og det hele, evt trapper kraftig ned. Når hennes egen familie reagerer så sterkt på hennes SoMe-persona så er det kanskje på tide å stikke en finger i jorda..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom er en meget hyggelig gentleman, han var ferdig med IH for lenge siden og har vært i et annet forhold en god stund nå. De er veldig lykkelige sammen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Telegrafen skrev:

Tom er en meget hyggelig gentleman, han var ferdig med IH for lenge siden og har vært i et annet forhold en god stund nå. De er veldig lykkelige sammen.

Å det har hva med IH å gjøre nå??! 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flettfrid skrev:

Å det har hva med IH å gjøre nå??! 🤔

At han ikke bryr seg om IH lenger som hun driver å påstår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Telegrafen skrev:

At han ikke bryr seg om IH lenger som hun driver å påstår.

Nå er vel ikke IH aktiv noe sted å påstår noe.

Endret av Flettfrid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jegserdeg
På 31.3.2020 den 15.09, hippyskippy skrev:

Den klesstilen hennes er virkelig noe eget. 

Det var jo noe å kommentere på🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instaheidi er kjent for å trene, men knebøyen hennes har jeg ikke sett siden trim for eldre gikk på NRK

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snowflakes skrev:

Instaheidi er kjent for å trene, men knebøyen hennes har jeg ikke sett siden trim for eldre gikk på NRK

Hyggelig sagt.

Nå viser hun vel alternativ hjemmetrening, med bøker i ryggsekk, i disse Covid-19-dager. Mange som setter pris på alternativer til hjemmetrening nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Hyggelig sagt.

Nå viser hun vel alternativ hjemmetrening, med bøker i ryggsekk, i disse Covid-19-dager. Mange som setter pris på alternativer til hjemmetrening nå.

Det var kanskje litt flåsete, men hun sier hun trener 4 ganger i uka. Det holder ikke mål å vise en masse tusen følgere; knebøy med full flex i magen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegserdeg

Synest det er flott hun legger ut hjemmetrening, og hva så om det er trim for eldre? Dere må huske på hun er 54år gammel. Snapkontoen hennes er nok ikke ment til den yngre generasjonen, selvom det er veldig spennende å følge henne fordi hun skjeller ut andre. Så nei hjemmetreningen? Supert tiltak!💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Synest det er flott hun legger ut hjemmetrening, og hva så om det er trim for eldre? Dere må huske på hun er 54år gammel. Snapkontoen hennes er nok ikke ment til den yngre generasjonen, selvom det er veldig spennende å følge henne fordi hun skjeller ut andre. Så nei hjemmetreningen? Supert tiltak!💪

Hun skulle hatt styrke nok til å ta en vanlig knebøy, ettersom hun trener så mye. -Og skal vise andre hvordan man gjør. Tenker det er ennå viktigere å vise eldre rett teknikk. Som i knebøy, styrke rompa for å holde ryggen frisk og fin. Ikke crunche magen i 90 grader, det kan resultere i ryggprolaps

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 minutt siden, Snowflakes skrev:

Hun skulle hatt styrke nok til å ta en vanlig knebøy, ettersom hun trener så mye. -Og skal vise andre hvordan man gjør. Tenker det er ennå viktigere å vise eldre rett teknikk. Som i knebøy, styrke rompa for å holde ryggen frisk og fin. Ikke crunche magen i 90 grader, det kan resultere i ryggprolaps

 

Nå er ikke hun PT, så ikke dra det sånn oppi nesen. Eller vent... Kanskje du er dette og følte du måtte rette på henne? Nei dette var et supert tiltak å vise følgere hva man kan trene hjemme, så får teknikken bli så den blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...