Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Soniq skrev:

Varmt og varmt. Hun gir de jo stort sett skylden for alt, bortsett fra nå med dansken.  Senest på snap idag beklaget hun seg over en familie som ikke støttet henne. -Og at hun var ekstremt omsorgsfull og sterk, derfor har hun klart seg mot selvmordstanker, som hun da hadde hatt i mange herrens år

Istedenfor og takke familien sin så satt hun å bablet om at det var hennes indre styrke som hjalp henne fra og ta selvmord. Jeg har igrunn aldri hørt at hun har takket familien sin for noe om helst. At status som instakjendis har gått henbe til hode er det ingen tvil om. For så mye fokus på seg selv hadde ikke i starten.

1 time siden, Nussepus skrev:

Jobber hun ikke?

Hun har jobbet som frisør før men er uføretrygdet. Det skal sies at hun har vært uføretrygdet veldig lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.1.2020 den 13.38, hippyskippy skrev:

Veldig forutsigbart at hun klarte å pense Ari Behn-praten over på seg selv ref dagens snap. Meg meg meg.

Det er ingen overraskelse, nei. Hele IG`en hennes er utelukkende en billedkavalkade av henne selv. Noe så utrolig lite interessant. Bilde av samme menneske i ulike positurer over hele linja :Gjesp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 16.29, Era Vulgaris skrev:

Det er ingen overraskelse, nei. Hele IG`en hennes er utelukkende en billedkavalkade av henne selv. Noe så utrolig lite interessant. Bilde av samme menneske i ulike positurer over hele linja :Gjesp:

Er det IG er til. Hva IG hennes består av har ikke noe og si. Det som er poenget at hun sammenlignet sin situasjon med selvmordet til Ari Behn. Noe som er fullstendig på tryne.

Endret av Uglesjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 16.29, Era Vulgaris skrev:

Det er ingen overraskelse, nei. Hele IG`en hennes er utelukkende en billedkavalkade av henne selv. Noe så utrolig lite interessant. Bilde av samme menneske i ulike positurer over hele linja :Gjesp:

Nå bruker hun jo flere bilder fra et par år tilbake på insta, også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Twinkle~ skrev:

Er det bare meg som reagerer på «latteren»? Virker ikke helt friskt. :(

Den kommer litt sånn «plutselig» innimellom, men den er vel bare sånn. 
Jeg synes heller det er litt spesielt å avslutte hver snap med kysselyder, to fingre på munn og et blunk. Og det er uansett hva budskapet har vært, om hun er trist el glad. Hun har vel gjort det til signaturen sin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke hun min type, men hun setter farge på samffunnet (noe som jeg synes er bra) som forøvrig har blitt veldig kjedelig.

Jeg synes det er dumt å gjøre narr av folk bare fordi de våger, men janteloven står vel for sterkt til at dere klarer å la være.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Nå er ikke hun min type, men hun setter farge på samffunnet (noe som jeg synes er bra) som forøvrig har blitt veldig kjedelig.

Jeg synes det er dumt å gjøre narr av folk bare fordi de våger, men janteloven står vel for sterkt til at dere klarer å la være.

Du syns et samfunn uten narsissisme er kjedelig? Hva våger hun? Vise at hun er opptatt av en ting, seg selv? Hvis det er jantelov å påpeke narsissisme hos snappere som folk ser på som forbilder ( av en for meg ukjent grunn)

 

 

 

Endret av Soniq
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager på å kjede seg. Hun burde være glad for å kunne kjede seg og ikke klage fordi hun har nok av angst og sånne ting. Men hvis kjedsomheten tar over angsten så er vel det bedre å kjede seg litt. Hun ler av problemene og ler av det positive. Når er hun seriøs?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være perfekt for henne å jobbe f.eks 50% på et kontor et sted? Tilrettelagt via Nav? Når en voksen dame sitter og klager på at hun kjeder seg dag etter dag så blir det litt tåpelig for meg. Selv om hun sliter med sitt hadde hun fint klart en deltidsjobb. Det hjelper å ha en mening i livet, og en grunn til å ta seg i nakkeskinnet nok til å komme seg ut døra hver dag. Kan ikke tenke meg noe mer utmattende enn å sitte hjemme og gruble dagen lang. 
 

Har hatt en periode som arbeidsledig selv,  verste tiden i mitt liv! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Det må da være perfekt for henne å jobbe f.eks 50% på et kontor et sted? Tilrettelagt via Nav? Når en voksen dame sitter og klager på at hun kjeder seg dag etter dag så blir det litt tåpelig for meg. Selv om hun sliter med sitt hadde hun fint klart en deltidsjobb. Det hjelper å ha en mening i livet, og en grunn til å ta seg i nakkeskinnet nok til å komme seg ut døra hver dag. Kan ikke tenke meg noe mer utmattende enn å sitte hjemme og gruble dagen lang. 
 

Har hatt en periode som arbeidsledig selv,  verste tiden i mitt liv! 

Var du syk når du var arbeidsledig? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble psyk av det. Har ustabil psyke i utgangspunktet, men å sitte hjemme og føle meg verdiløs mens jeg desperat prøvde å finne på noe å gjøre hver dag for å holde alle de vonde tankene unna. Det er jo sånn hun holder på. Altfor god tid til å sitte hjemme og tenke i negative baner, uten at hun har noen rutiner til å bryte henne ut av den evige onde sirkelen. 
 

Det er også altfor lett å få Nav-penger kasta etter seg i det landet her.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hippyskippy skrev:

Jeg ble psyk av det. Har ustabil psyke i utgangspunktet, men å sitte hjemme og føle meg verdiløs mens jeg desperat prøvde å finne på noe å gjøre hver dag for å holde alle de vonde tankene unna. Det er jo sånn hun holder på. Altfor god tid til å sitte hjemme og tenke i negative baner, uten at hun har noen rutiner til å bryte henne ut av den evige onde sirkelen. 
 

Det er også altfor lett å få Nav-penger kasta etter seg i det landet her.

Helt enig med deg! Hjelper ikke å sitte hjemme å tenke nei. Og det er vel selv om hun er syk som du skreiv mulig å tilrettelegge det for henne. Ingen blir frisk av å sitte hjemme og tenke hvertfall!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har ikke tid til å jobbe. Tar altfor mye tid å trene(ta selfier) og shoppe, og pleie ansikt og løshår. Det er en person som snapper i butikken, treningssenter etc, bryr seg ikke filla om andre folk er der. Angst? Og treningsrutinene er 4 dager i uka som det har vært helt fra hun ble kjent. Altså ingen forskjell i rutiner som er vanlig ved depresjonstilstander. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Soniq skrev:

Men hun har ikke tid til å jobbe. Tar altfor mye tid å trene(ta selfier) og shoppe, og pleie ansikt og løshår. Det er en person som snapper i butikken, treningssenter etc, bryr seg ikke filla om andre folk er der. Angst? Og treningsrutinene er 4 dager i uka som det har vært helt fra hun ble kjent. Altså ingen forskjell i rutiner som er vanlig ved depresjonstilstander. 

Er du kun her i tråden for å spre mest mulig kvalme om Heidi? Virker som du har noe personlig i mot henne. Sjarmerende 🤦🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Soniq skrev:

Men hun har ikke tid til å jobbe. Tar altfor mye tid å trene(ta selfier) og shoppe, og pleie ansikt og løshår. Det er en person som snapper i butikken, treningssenter etc, bryr seg ikke filla om andre folk er der. Angst? Og treningsrutinene er 4 dager i uka som det har vært helt fra hun ble kjent. Altså ingen forskjell i rutiner som er vanlig ved depresjonstilstander. 

Husker hun var utplassert fra nav. Og maken til klaging det var da. Ellers er/har vært stort sett klaging 😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hun sliter, men jeg tenker å sitte å dele det på snapchat offentlig til alle andre blir ikke bedre! Hun klager over små ting og da kommer hun hvertfall ikke til å få det bedre hvis hun ikke prøver å være positiv en gang. Merker hun har dårlig selvtillit og sliter med en del ting, men hvor mange andre mennesker der ute har ikke det. Hun må lære å leve med det og ikke klage over alt i livet. Når hun skal snakke om noen så endrer hun sånn at det skal handle om henne. Ja greit eksen hennes var utro, men vi vet kun en side av saken. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstår også at det "endelig mandag" greiene til Petter Stordalen er hennes greie. Hun kom med det først. Akkurat som det var hun som oppfant "endelig mandag" 😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...