Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg liker henne, forstår at hun sliter psykisk. Det å dele opp og nedturer på snapchat er nok en terapi for henne, og føle seg en slags tilhørighet med oss følgerene. Liker at hun er ærlig og sier ting som det er❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Skrukketroll skrev:

Jeg liker henne, forstår at hun sliter psykisk. Det å dele opp og nedturer på snapchat er nok en terapi for henne, og føle seg en slags tilhørighet med oss følgerene. Liker at hun er ærlig og sier ting som det er❤️

Jeg leste mye positivt om henne, det gikk mye på ærligheten hennes. Jeg hadde ikke sett henne på charterfeber. Starta å se snappene med positive briller. Men selv om jeg ikke ville det, så endret bildet seg. Og en dag gikk hun på et senter og klaga veldig over en ung gutt( ansatt) i en butikk som tydeligvis ikke hadde så mye peiling. Og ja, det kan være irriterende, men å «oute» et ungt menneske på den måten var ikke fin... og de brillene har jeg ikke fått av meg etter det foråsidetsånn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er så lite på nå er nok fordi hun har fått mye kritikk fra familien at hun legger ut for mye private info. Hun eier ikke filter for fem flat øre. Hun er ikke så aktiv som hun var tidligere. Har både sett å møtt henne i Trondheim. Kan ikke si at jeg fikk noe godt inntrykk da heller.

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2019 den 19.20, Justsaying skrev:

Om de velger å gå fra?? Haha, han ble kastet ut på dagen da han ble avslørt. Og dine forsøk på å sverte henne her tyder lett på at du er en av hans venninner. Han lirer nok deg også ;) 

Syns hun er altfor opptatt av bestemme hva andre har lov å fortelle henne eller ikke fortelle henne, og vokabularet hennes hadde jeg knapt holdt ut med i et kvarter. Men ellers er hun en frisk pust og tror hun bare trenger denne rette mannen så blir hun en mer moden kvinne. 

Akkurat det tenkte jeg også. 
Tror nok det er flere av de som tror de er hans spesielt utvalgte i denne tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sliter en del for tiden, ettersom eksen har fått seg ny dame. Kjærlighetssorgen ble nok litt hardere da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Soniq skrev:

Endelig en voksen oppegående person som tør å ta igjen med supernarrsisisten på ig nå👏🏻

Enig. Det var på tide at noen sa noe. Om det er anonymt eller ei.

20200125_194140.jpg

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, krenkende innlegg, spekulasjoner og avsporinger og svar til disse, 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2020 den 14.48, Uglesjel skrev:

Hva skjedde med bloggen hun startet på?

Det lurer jeg også på😏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvor mye hun klikker hver gang noen prøver å gi henne et tips. Ikke f om noen skal fortelle HENNE noe som helst nei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
46 minutter siden, hippyskippy skrev:

Artig å se hvor mye hun klikker hver gang noen prøver å gi henne et tips. Ikke f om noen skal fortelle HENNE noe som helst nei. 

Er delvis enig, hun er dårlig på å tro at noen kan lære henne noe eller si noe hun _trenger_ å høre.  Hun burde bare stenge for kommentering så slipper hun det, hun kan jo ikke bestemme hva folk skal si til henne og hun kan jo få/ha følgere som ikke vet om denne regelen som heter STFU eller noe. 
Men også, folk har jo et utrolig stort behov for å skal komme med råd, meninger og alt uten at man har bedt om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Justsaying skrev:

Er delvis enig, hun er dårlig på å tro at noen kan lære henne noe eller si noe hun _trenger_ å høre.  Hun burde bare stenge for kommentering så slipper hun det, hun kan jo ikke bestemme hva folk skal si til henne og hun kan jo få/ha følgere som ikke vet om denne regelen som heter STFU eller noe. 
Men også, folk har jo et utrolig stort behov for å skal komme med råd, meninger og alt uten at man har bedt om det. 

Når man bretter ut om livet og sin pysiske helse så kan man ikke forvente at folk skal holde stilt. Men nå hadde hun fått "tips og råd" om hvordan hun skulle te seg ang oppførselen å språket sitt. Noe jeg mener er helt innanfor. Enkelte av snappene hennes er riktig kleint å pinlig og bevitne til. Hun fikk jo reaksjoner på at hun tar sol med fullsminket ansikt. DET  skulle hun hverfall ikke ha noe av at folk hadde noe og si på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen her som sa instaheidi hadde sagt hun ikke ville være, eller brydde seg om å bli influencer. Idag legger ut flere ganger «Vi influencere» 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Soniq skrev:

Det var noen her som sa instaheidi hadde sagt hun ikke ville være, eller brydde seg om å bli influencer. Idag legger ut flere ganger «Vi influencere» 

Synes det var komisk å høre på når hun snappet på lørdagen ang talen til Kristin G. Alså, jeg tviler sterkt på at hun har fått noe spørmåler om hvorfor hun ikke var/ble nominert til en pris. For så stor er hun faktisk ikke på IG. Hun kommer ikke med noe som kan gies en pris for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun omtaler seg selv som influencer syns jeg det er forkastelig hvordan hun promoterer og forherliger solarium, i en alder 54 skulle hun visst bedre. Vi vet at solarium gir kreft. Selvom filler og botox «retter opp» volumtapet i huden, kan strålingen være fatal. Nå har de fleste unge bloggere gått vekk fra solariumstrenden heldigvis.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Marye skrev:

Den øyesminken hennes... er den permanent make up eller maler hun seg daglig???

Sminker seg daglig. For noen uker siden så hadde hun sminke kurs på Snap. Om det ikke er nok så tar hun solarium med sminke på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Uglesjel skrev:

Sminker seg daglig. For noen uker siden så hadde hun sminke kurs på Snap. Om det ikke er nok så tar hun solarium med sminke på.

😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marye skrev:

😳

 

3 timer siden, Marye skrev:

😳

Syns det værste er at hun fremsnakker solarium i 2020. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...