Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

4 timer siden, molly82 skrev:

🤣 Ja du syns Sophie Elise og de har en god dialog med leserne?😄 
Men litt enig, hun burde tåle at andre kommenterer når hun går offentlig med noe-ellers må hun sperre for kommentering.

De fleste «bloggerne» tåler definitivt mye mer enn Heidi iallefall 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som er blokket fra insta og snap? Hun må ha gjort en helvetes mye etterforskningsarbeidet rundt bruddet. Jeg likte 1 bilde på Danskens insta, og etter det er jeg blokket fra alt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mye hyggelig hun kunne gjort for andre med all fritiden sin... at hun orker å sitte hjemme og synes synd på seg selv hele tiden?! Kom deg ut, se andre som har det verre enn deg, få deg litt perspektiv! Om hun er så ensom, hvorfor oppsøker hun ikke frivillige organisasjoner eller lignende? Få følelsen av fellesskap og nytte. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2019 den 20.25, hippyskippy skrev:

Tenk så mye hyggelig hun kunne gjort for andre med all fritiden sin... at hun orker å sitte hjemme og synes synd på seg selv hele tiden?! Kom deg ut, se andre som har det verre enn deg, få deg litt perspektiv! Om hun er så ensom, hvorfor oppsøker hun ikke frivillige organisasjoner eller lignende? Få følelsen av fellesskap og nytte. 

Men dette er et menneske som ikke kan være med andre mennesker. Hun har familie og barnebarn, men det eneste hun tenker på er seg selv. Kunne ikke engang feire julen med familien som hun tydeligvis skulle. Nå har hun heldigvis klart å holde seg uten å skrike ukvemsord om de på snap. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Soniq skrev:

Men dette er et menneske som ikke kan være med andre mennesker. Hun har familie og barnebarn, men det eneste hun tenker på er seg selv. Kunne ikke engang feire julen med familien som hun tydeligvis skulle. Nå har hun heldigvis klart å holde seg uten å skrike ukvemsord om de på snap. 

Hun feiret jo juleaften med familie, hun var sammen med moren, broren osv. 

At hun ikke feiret med datteren,barnebarn kan jo være så enkelt som at de feiret med familien til samboeren til datteren i år. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun feiret ikke med barn og barnebarn i fjor heller, da prioriterte hun Danmark. (Mens hun hele tiden sutret over hvor kjipt det var å være der).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2019 den 14.49, Flettfrid skrev:

Hun feiret jo juleaften med familie, hun var sammen med moren, broren osv. 

At hun ikke feiret med datteren,barnebarn kan jo være så enkelt som at de feiret med familien til samboeren til datteren i år. 

 

Hun kom til moren på hennes bursdag på søndag, hvor de var tilstede i kun 1 time. Jeg har fulgt henne i 6 år, og hun har ennå tilgode å feire med egne barn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Soniq skrev:

Hun kom til moren på hennes bursdag på søndag, hvor de var tilstede i kun 1 time. Jeg har fulgt henne i 6 år, og hun har ennå tilgode å feire med egne barn. 

Finner det intressant at hun ikke bruker mer tid på familien sin som hun snakker så varmt om. Datteren bor nærmere men likevel så fjernt i Heidi's øyner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 17.02, Soniq skrev:

Hun kom til moren på hennes bursdag på søndag, hvor de var tilstede i kun 1 time. Jeg har fulgt henne i 6 år, og hun har ennå tilgode å feire med egne barn. 

Hun var jo til moren fra 22.des til 25.des, så kan ikke skjønne det ee noe å utsette på det. 

 

Har vært sammen med datteren og barnebarna 2-3 dager/ganger i løpet av julen. 

Ikke unaturlig at hun var i Danmark i fjor, hun hadde jo samboer fra Danmark da. 

Om hun velger å ikke feire selve juleaften med datteren og fam så er det jo ett valg hun tar. Kan faktisk skjønne henne, ikke sikkert hun føler seg i form til å være sammen med barn en hel kveld/slik kveld. Hun sliter jo psykisk, å det er jo ekstra ille nå. Noe hun har vært ærlig på.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessu fader for en forklaring hun kom med når det gjaldt saken om hvorfor hun dro så tidlig. Hun sier og mener at hun ble angrepet av sin familie med alt mulig spørmål om det som har foregått i det siste. Hun brukte ordet personangrep men ville ikke si hvem i familien som sto bak. Dette ble lagt ut på snapstory hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig forutsigbart at hun klarte å pense Ari Behn-praten over på seg selv ref dagens snap. Meg meg meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Veldig forutsigbart at hun klarte å pense Ari Behn-praten over på seg selv ref dagens snap. Meg meg meg.

Nå har ikke jeg hørt hva hun sa, men omtrent alle prater om Ari Behn i disse dager og kanskje spesielt i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hippyskippy skrev:

Veldig forutsigbart at hun klarte å pense Ari Behn-praten over på seg selv ref dagens snap. Meg meg meg.

Enig.. Hennes situasjon og hans selvmord kan ikke sammenlignes. Men hun måtte jo bare ha sine ekstra 5 minutter fordi hun er "instakjendis"

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Nå har ikke jeg hørt hva hun sa, men omtrent alle prater om Ari Behn i disse dager og kanskje spesielt i dag. 

Det er stor forskjell på og snakke om en person som har gått tragisk bort p.g.a pysiske lidelser og hendte opp med å ta live sitt; I forhold til ei som ble utsatt for utroskap etc. At hun fletta inn Ari er godt planlagt for å sette seg selv enda mer opp i fokus. Men hun dreit seg ut rett å slett.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.12.2019 den 11.06, Uglesjel skrev:

Finner det intressant at hun ikke bruker mer tid på familien sin som hun snakker så varmt om. Datteren bor nærmere men likevel så fjernt i Heidi's øyner. 

Varmt og varmt. Hun gir de jo stort sett skylden for alt, bortsett fra nå med dansken.  Senest på snap idag beklaget hun seg over en familie som ikke støttet henne. -Og at hun var ekstremt omsorgsfull og sterk, derfor har hun klart seg mot selvmordstanker, som hun da hadde hatt i mange herrens år

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å helt forstå at en person som er så opptatt av seg selv hele tiden , greier og gi omsorg til noen andre... 

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...