Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så da vet vi det, Tom var langt på vei kanon i går kveld 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Så da vet vi det, Tom var langt på vei kanon i går kveld 😅

Viktig for henne og få det frem ja 🤦🏼‍♀️Hadde hun gått på fotballkamp i går så kanskje formen hadde vært bedre i dag 🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nesten litt surrealistisk å se hvordan hun først ber om råd vedr pris på vask av hus uten hverken å vite hvor stort huset er, om det er en eller to etasjer, alderen på huset ELLER om det er innvendig eller utvendig vask det er snakk om. Riktignok kommer det fram helt på slutten at hun også er interessert i pris på et strøk maling, så da kan man vel ut i fra det anta at det er utvendig vask hun mener. HVORPÅ hun ytrer irritasjon over at noen av følgerne ikke har greid å få med seg at det selvsagt var utvendig vask hun mente. Ååååå guuud så dumme folk er…. 😅🫣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...om det er firma, eller svart, det spiller ingen rolle..

Jo, Heidi, mulig det ikke spiller noen rolle for deg, men det gjør det absolutt for Skatteetaten!

Du som pleier å google deg fram til det du lurer på burde google "svart arbeid, vask/maling av hus". 

"Hva kan jeg gjøre dersom jeg mistenker svart arbeid/sosial dumping? Ved mistanke om arbeidslivskriminalitet kan du sende tips til Arbeidstilsynet på tips.arbeidstilsynet.no eller Skatteetaten på telefon 800 80 000."

Og ja, jeg vet det er ei skattefri grense på kr 6000 der du som huseier kan kjøpe tjenester fra hver person gjennom året. 

Endret av Skogstrolle
Tillegg
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (28 minutter siden):

...om det er firma, eller svart, det spiller ingen rolle..

Jo, Heidi, mulig det ikke spiller noen rolle for deg, men det gjør det absolutt for Skatteetaten!

Du som pleier å google deg fram til det du lurer på burde google "svart arbeid, vask/maling av hus". 

"Hva kan jeg gjøre dersom jeg mistenker svart arbeid/sosial dumping? Ved mistanke om arbeidslivskriminalitet kan du sende tips til Arbeidstilsynet på tips.arbeidstilsynet.no eller Skatteetaten på telefon 800 80 000."

Og ja, jeg vet det er ei skattefri grense på kr 6000 der du som huseier kan kjøpe tjenester fra hver person gjennom året. 

Ja, det var en lite gjennomtenkt uttalelse. Men det er jo bare «de andre» som ikke er smarte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, hvorfor kan ikke Heidi og Tom tilby sin hjelp? Jeg tør ikke foreslå det for henne, av frykt for å bli blokkert 🫣

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (3 timer siden):

...om det er firma, eller svart, det spiller ingen rolle..

Jo, Heidi, mulig det ikke spiller noen rolle for deg, men det gjør det absolutt for Skatteetaten!

Du som pleier å google deg fram til det du lurer på burde google "svart arbeid, vask/maling av hus". 

"Hva kan jeg gjøre dersom jeg mistenker svart arbeid/sosial dumping? Ved mistanke om arbeidslivskriminalitet kan du sende tips til Arbeidstilsynet på tips.arbeidstilsynet.no eller Skatteetaten på telefon 800 80 000."

Og ja, jeg vet det er ei skattefri grense på kr 6000 der du som huseier kan kjøpe tjenester fra hver person gjennom året. 

At en godt voksen dame kan sitte å fremme svart arbeid på en slik kanal er for meg hårreisende! Da er du så lite opplyst om utfordringene i dagens samfunn, og arbeidsliv at jeg blir helt skremt. Håper ingen sitter bak skjermen hjemme og tenker at InstaHeidi er et godt forbilde, for det er hun ikke, og kommer heller aldri til å bli! Siden hun kaller seg selv influenser mener jeg.. Skrekk og gru! 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama har vel ikke barn?🤔 Følger ikke. Kun sett henne i en tv3 serie. Det var MYE og vilt🙈 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Denne dama har vel ikke barn?🤔 Følger ikke. Kun sett henne i en tv3 serie. Det var MYE og vilt🙈 

 

Hun har voksne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (5 timer siden):

Men, hvorfor kan ikke Heidi og Tom tilby sin hjelp? Jeg tør ikke foreslå det for henne, av frykt for å bli blokkert 🫣

Det var min første tanke også ! Har ikke tid sikkert , må skrive pakkeliste og krysse av osv på snap må vite …Eller opplyse om hvor dumme vi er og oppfordre til svart arbe 🤦🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (6 timer siden):

Men, hvorfor kan ikke Heidi og Tom tilby sin hjelp? Jeg tør ikke foreslå det for henne, av frykt for å bli blokkert 🫣

Måkke finne på å komme med forslaget, hun skal jo tross alt på årets ferie nr 26 fordi hun er utslitt 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (8 minutter siden):

Måkke finne på å komme med forslaget, hun skal jo tross alt på årets ferie nr 26 fordi hun er utslitt 

Utslitt av hva sånn egentlig??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Utslitt av hva sånn egentlig??

Får ikke nok oppmerksomhet, kan bli sliten av sånn.

Får "masse" råd på snap hun ikke har bedt om.. kan bli utslitt av mindre. 

Krangler om alt med alle...

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (52 minutter siden):

Får ikke nok oppmerksomhet, kan bli sliten av sånn.

Får "masse" råd på snap hun ikke har bedt om.. kan bli utslitt av mindre. 

Krangler om alt med alle...

Med andre ord selvvalgt «utslitt».

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Utslitt av hva sånn egentlig??

Seg selv mest sannsynlig !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...