Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (16 timer siden):

Nei, hun er den samme enda. Det er et under at T er sammen med henne enda.

Når man ser hvordan hun oppfører seg mot bla ham på sin offentlige snap, kan man med skrekk og gru tenke på hvordan hun er bak husets fire vegger uten snap…. 
 

OG hadde en mann oppført seg slik hun gjør mot henne hadde hun klikket og helt andre ord blitt brukt….

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseLars1 skrev (3 timer siden):

Når man ser hvordan hun oppfører seg mot bla ham på sin offentlige snap, kan man med skrekk og gru tenke på hvordan hun er bak husets fire vegger uten snap…. 
 

OG hadde en mann oppført seg slik hun gjør mot henne hadde hun klikket og helt andre ord blitt brukt….

Jeg tror ikke det er så galt bak husets fire vegger jeg. Tror det vi ser på snap, er det det er. Er samliv har mange nyanser, og vi ser da at det både ler og koser seg sammen, gjør vi ikke det da? De er flinke til å gjøre ting for hverandre, Heidi lager mat som Tom liker godt, Tom har ofte med en liten gave/ overraskelse til Heidi når han kommer hjem.

 

Jeg tror de to har det jevnt over greit. Og når det blir litt mye for Tom, da har han tydeligvis lagt seg til en sunn måte å skape distanse; da går han seg en tur. Ofte laaange turer, hehe. 
Ikke alltid at Heidi klarer å se på snap det og da at det er bra, men når det ikke snappes- så tror jeg de kommer til en enighet hver gang. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (3 timer siden):

Når man ser hvordan hun oppfører seg mot bla ham på sin offentlige snap, kan man med skrekk og gru tenke på hvordan hun er bak husets fire vegger uten snap…. 
 

OG hadde en mann oppført seg slik hun gjør mot henne hadde hun klikket og helt andre ord blitt brukt….

Lurer på hva hun byr på som gjør det hans synes det er verdt det? Han er en kjekk mann med bra jobb og virker allright så ærlig talt kunne han fått bedre.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva hun byr på som gjør det hans synes det er verdt det? Han er en kjekk mann med bra jobb og virker allright så ærlig talt kunne han fått bedre.

De to har en god del til felles. De liker begge å reise, de trener sammen, de to liker nok veldig godt hverandres utseende, de har etter det jeg har snappet opp god sex, hun er flinkt til å lage god mat som han setter pris på og han er flink til å gi henne gaver. Masse godt dem i mellom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

De to har en god del til felles. De liker begge å reise, de trener sammen, de to liker nok veldig godt hverandres utseende, de har etter det jeg har snappet opp god sex, hun er flinkt til å lage god mat som han setter pris på og han er flink til å gi henne gaver. Masse godt dem i mellom. 

Unner de det beste og man kan se de er glade i hverandre. Masse godt mellom dem ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (6 timer siden):

De to har en god del til felles. De liker begge å reise, de trener sammen, de to liker nok veldig godt hverandres utseende, de har etter det jeg har snappet opp god sex, hun er flinkt til å lage god mat som han setter pris på og han er flink til å gi henne gaver. Masse godt dem i mellom. 

Ja det må jo være noe givende og positivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (9 timer siden):

De to har en god del til felles. De liker begge å reise, de trener sammen, de to liker nok veldig godt hverandres utseende, de har etter det jeg har snappet opp god sex, hun er flinkt til å lage god mat som han setter pris på og han er flink til å gi henne gaver. Masse godt dem i mellom. 

Helt enig, tror de funker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (På 9.4.2024 den 20.35):

Helt enig, tror de funker.

Ja, det er klart 😂 #desomveitdeveit

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (På 9.4.2024 den 20.35):

Helt enig, tror de funker.

Bare så synd at dem krangler for åpen SnapChat og kaster dritt om hverandre når det er slutt.

Voksenpoeng!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snille å sende henne en melding der de ber henne skru telefonen av og på? 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (57 minutter siden):

Kan noen være så snille å sende henne en melding der de ber henne skru telefonen av og på? 😂 

Det ordner MY AL

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (18 minutter siden):

Det ordner MY AL

Trodde først hun skulle si kvinneguiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (2 minutter siden):

Trodde først hun skulle si kvinneguiden

Vet ikke hvem AL er?  Er det en mann? Neida, jeg forstår hva hun prøver på å si. Men AI er liksom 2 store bokstaver. Ikke en liten l. Hvor har hun vært når hun ikke klarer å høre dette? 
og makan til hysteri for noe hun ikke gjør, hun gjentar til det evinnelige at hun ikke svarer, og nå helt på tuppa

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk vi skikkelig voksenkjeft pga ranten om snap. Jeg satt flere ganger og skvatt til når hun pekte i kameraet og sa ; «du ja, akkurat dæ» skaill sløtt med slik mainnshit å tro at æ itj skjønne nån ting  æ e intellegent sjø and you name it  nå må dåkk pinadøøøh skjærp dokker å sluitj å trå æ e idiot  jeg fikk skikkelig frysninger etterhvert som hun gradvis gikk i oppløsning utover kvelden grunnet snap der håret ble mer og mer tufsåt , mørket bakom og selveste blikket mot oss idiotene som hadde sendt melding fordi vi trodde vi skjønte noe,  men oh my goood vi er idioter💩💩💩

Følte meg plutselig som stand in for Tom med all denne voksenkjeften kokt godt sammen med snapabstinenser  Jeg gikk helt i oppløsning og klemtet frem et pipete;  unnskyld alt min feil,  først før jeg slo av snap….

 

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig merkelig med denne panikken for snap ! Ikke er hun influenser og ikke får hun betalt for snappingen ! Ikke liker hun å svare (annet enn nebbete eller blokkere ) men fullstendig overtenning 2 dager nå pga å ikke får svart . Og ikke send melding om at hun har på loop for det veit hun jo godt sjøl ! (Likevel legger hun ut story på story med loop) . Godt det er helg no . 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (9 timer siden):

I dag fikk vi skikkelig voksenkjeft pga ranten om snap. Jeg satt flere ganger og skvatt til når hun pekte i kameraet og sa ; «du ja, akkurat dæ» skaill sløtt med slik mainnshit å tro at æ itj skjønne nån ting  æ e intellegent sjø and you name it  nå må dåkk pinadøøøh skjærp dokker å sluitj å trå æ e idiot  jeg fikk skikkelig frysninger etterhvert som hun gradvis gikk i oppløsning utover kvelden grunnet snap der håret ble mer og mer tufsåt , mørket bakom og selveste blikket mot oss idiotene som hadde sendt melding fordi vi trodde vi skjønte noe,  men oh my goood vi er idioter💩💩💩

Følte meg plutselig som stand in for Tom med all denne voksenkjeften kokt godt sammen med snapabstinenser  Jeg gikk helt i oppløsning og klemtet frem et pipete;  unnskyld alt min feil,  først før jeg slo av snap….

 

Så bra skrevet ! Tenk om vi hadde vært i samme rom som henne?  Hun syter om at ingen vil være med henne og den eneste som ikke skjønner hvorfor er henne ….

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra det dypeste mørke på grunn av en endring i funksjonaliteten i Snapchat til gjallende latter og kauking inne på en butikk som fører erotiske artikler 😳

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"My All" (hennes uttale) 😂

Noen burde sende henne mld og si at det heter AI (altså stor i, ikke L).

Har hun bodd under en stein som ikke har fått med seg AI/ KI.

Tror hun seriøst at det er en "All" (person) som har svart henne?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle steder så kunne hun ha spart seg å filme inni en erotisk butikk. Skikkelig gøy for hun dama som sto i bakgrunnen å bli foreviget av IH der. Virket som om bare gikk og filma seg der for show off, da blir det enda teitere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (17 minutter siden):

Av alle steder så kunne hun ha spart seg å filme inni en erotisk butikk. Skikkelig gøy for hun dama som sto i bakgrunnen å bli foreviget av IH der. Virket som om bare gikk og filma seg der for show off, da blir det enda teitere.

Hun har ikke sosiale antenner. Det er meg meg meg !

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...