Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

MammaMums skrev (17 minutter siden):

Jo, jeg er fortsatt enig i poenget mitt i at det er tøft at noen tør å vise alle sidene ved et samliv sånn😅 Og det å harpe på barn og barnebarn og langt tilbake; vel- gjør ikke sånt jeg. 
Går ikke løs på en sak før jeg har førstehåndsinnsikt i alle sidene jeg… Litt smakløst,  og litt å flagge at hei!!! Her er det et bytte!! Kom igjen a- alle hyenene… Her Erre mat😅😅😅

Dette forsto jeg ingenting av, merkelig ordforråd. Men du om det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er  ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (29 minutter siden):

Men du var villig til å anta at morens hundehold ikke holder mål? Beklager, jeg ser nå at du tok forbehold om at informasjonen stemte. 

Bra!

Joda, riktig oppfattet det, jeg tar forbehold om at informasjonen stemmer.
 

PLUSS en viktig bestanddel; jeg går ikke løs på moren hennes og latterliggjør henne- selvom jeg er enig i at et hundehold KUN bestående av bur og lufting på veranda ikke er ok. Det synes jeg virkelig ikke er ok, uansett hvor, hva og hvem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snur seg i meg når jeg ser og hører hvordan hun legger ut om deres stor-krangel. Hun forteller at Tom sier veldig stygge ting til henne i kampens hete, men hun nevner ikke noe om hva som utløser dette raseriet hos ham. I tillegg foregår hele dette dramaet mens de er på besøk hos mora, som helt tydelig er redusert og sliten. Det er da ikke normal folkeskikk å oppføre seg sånn, og hvilken nytte har allmennheten av å bli involvert i dette? Det er ikke vanskelig (ihvertfall ikke for meg) å se at slikt påvirker alle i den nærmeste krets rundt dem negativt. Ikke minst gjennom at det hele blir gjort offentlig gjennom snap. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (17 minutter siden):

Det snur seg i meg når jeg ser og hører hvordan hun legger ut om deres stor-krangel. Hun forteller at Tom sier veldig stygge ting til henne i kampens hete, men hun nevner ikke noe om hva som utløser dette raseriet hos ham. I tillegg foregår hele dette dramaet mens de er på besøk hos mora, som helt tydelig er redusert og sliten. Det er da ikke normal folkeskikk å oppføre seg sånn, og hvilken nytte har allmennheten av å bli involvert i dette? Det er ikke vanskelig (ihvertfall ikke for meg) å se at slikt påvirker alle i den nærmeste krets rundt dem negativt. Ikke minst gjennom at det hele blir gjort offentlig gjennom snap. 

Det vitner jo om hvor ille det egentlig står til med selvinnsikten til Heidi. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (17 timer siden):

Men hvem i alle dager er det som legger ut at man krangler/er i konflikt med partner, familie og nære relasjoner hver eneste gang de er hos slekta? Og det er aldri IH sin feil selvfølgelig, alle de andre. Det er så giftig og manipulerende som du får det. Iblandet hysterisk latter, kan man nesten lure på om det er en spøk. 

Den hysteriske latteren er jo med stadig vekk . 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Det snur seg i meg når jeg ser og hører hvordan hun legger ut om deres stor-krangel. Hun forteller at Tom sier veldig stygge ting til henne i kampens hete, men hun nevner ikke noe om hva som utløser dette raseriet hos ham. I tillegg foregår hele dette dramaet mens de er på besøk hos mora, som helt tydelig er redusert og sliten. Det er da ikke normal folkeskikk å oppføre seg sånn, og hvilken nytte har allmennheten av å bli involvert i dette? Det er ikke vanskelig (ihvertfall ikke for meg) å se at slikt påvirker alle i den nærmeste krets rundt dem negativt. Ikke minst gjennom at det hele blir gjort offentlig gjennom snap. 

Høres ut som en 14 åring som har hatt sin første krangel med ungdomskjæresten. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Den hysteriske latteren er jo med stadig vekk . 

Overview. Narcissistic personality disorder is a mental health condition in which people have an unreasonably high sense of their own importance. They need and seek too much attention and want people to admire them. People with this disorder may lack the ability to understand or care about the feelings of others.

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Den hysteriske latteren er jo med stadig vekk . 

Jeg oppfatter ikke latteren hennes som hysterisk. Har du virkelig opplevd hysteri i virkeligheten, egentlig? Ekte hysteri? For DET er så absolutt noe totalt anderledes enn InstaHeidis latter.
Viktig å være nøye med nyansene i det man påstår som faktum. 
 

Se på videoer av hysteri du, og la deg bli litt mer informert. Det er søren meg lurt for mange, å sette seg inn i ord som man bruker som påstander om andre. 
Viktig lærdom 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Høres ut som en 14 åring som har hatt sin første krangel med ungdomskjæresten. 

Jøss- ting oppfattes ulikt! 
14 åring? 
 

Den ser jeg ikke…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (8 timer siden):

Overview. Narcissistic personality disorder is a mental health condition in which people have an unreasonably high sense of their own importance. They need and seek too much attention and want people to admire them. People with this disorder may lack the ability to understand or care about the feelings of others.

Dette var virkelig en overview ja. NPD er er meget nyansert diagnose over en ganske skarpt tilpasset kriteriebase samt relativt lavt representert i befolkningen. 

 

Folk med sterk grad av PTSD derimot er langt høyere representert, scorer på mye av det lekfolk kan Google seg til av symptomer- og er svært misforstått og misoppfattet av «folk»

Endret av MammaMums
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (42 minutter siden):

Jøss- ting oppfattes ulikt! 
14 åring? 
 

Den ser jeg ikke…

Ok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (10 timer siden):

Dette var virkelig en overview ja. NPD er er meget nyansert diagnose over en ganske skarpt tilpasset kriteriebase samt relativt lavt representert i befolkningen. 

 

Folk med sterk grad av PTSD derimot er langt høyere representert, scorer på mye av det lekfolk kan Google seg til av symptomer- og er svært misforstått og misoppfattet av «folk»

Det spiller egentlig ingen rolle hva årsaken til denne oppførselen er. Den er uappetittlig uansett.   

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MammaMums skrev (18 timer siden):

Jøss- ting oppfattes ulikt! 
14 åring? 
 

Den ser jeg ikke…

Neivel - så du anser det som moden/voksen oppførsel å legge ut i detaljer om krangler med kjæresten på snapchat??
Du tenker ikke at det er noe fjortis-oppførsel i det hele tatt?? (For øvrig tror jeg at de fleste 14 åringer i dag faktisk ikke gjør det der en gang) 

Hva anser du som fjortis-oppførsel da?? 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (19 timer siden):

Neivel - så du anser det som moden/voksen oppførsel å legge ut i detaljer om krangler med kjæresten på snapchat??
Du tenker ikke at det er noe fjortis-oppførsel i det hele tatt?? (For øvrig tror jeg at de fleste 14 åringer i dag faktisk ikke gjør det der en gang) 

Hva anser du som fjortis-oppførsel da?? 

Når hun sitter på sin offentlige snap å påstår at psykiater har sagt at hun skal begynne å tenke på seg selv …..da er det noe som ikke henger på greip ….gjør hun noe annet enn å ture frem som hun vil og henge ut alle som ikke hopper når hun sier hopp??

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det var fint å se at Heidi hadde en rolig og koselig morgenstund. Å sitte sånn med tanker om ting, er en sånn helt egen greie det🥰 Deilig med sånne stunder innimellom 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (1 time siden):

Når hun sitter på sin offentlige snap å påstår at psykiater har sagt at hun skal begynne å tenke på seg selv …..da er det noe som ikke henger på greip ….gjør hun noe annet enn å ture frem som hun vil og henge ut alle som ikke hopper når hun sier hopp??

Trodde at hun alltid tenkte på seg selv og sitt..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (2 timer siden):

Når hun sitter på sin offentlige snap å påstår at psykiater har sagt at hun skal begynne å tenke på seg selv …..da er det noe som ikke henger på greip ….gjør hun noe annet enn å ture frem som hun vil og henge ut alle som ikke hopper når hun sier hopp??

Går det virkelig ann å tenke mer på seg selv enn det allerede gjøres der? Lurer på hvor denne psykiateren fikk utdannelsen sin…

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det hele litt annerledes. Jeg oppfattet dit hen at psykiateren har bedt henne la være å gå inn i noen av konfliktene som oppstår i hennes relasjon til andre mennesker. At det noen ganger kan være lurt å la det hele passere istedet for å kaste seg inn i en diskusjon som lett kan føre til krangel. På denne måten kan hun ta vare på seg selv, eller som hun uttrykker det, «tenke mer på seg selv».

Dette synes jeg virket som et klokt råd fra psykiateren jeg da. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...