Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Når hun idag sier at hun vet hun ser ung ut fra før?? Når de mener hun ser 15 år yngre uten sminke. Det er ikke sånn at masse filler og botox gjør deg yngre. Jeg trodde hun faktisk var rundt 65 før jeg hørte hun var 54. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser jo så ufattelig mye bedre ut uten den klovnesminka.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hun ser jo så ufattelig mye bedre ut uten den klovnesminka.

Jeg følger henne på IG, og jeg må si at jeg mang en gang har tenkt at hun sminker seg like overdrevent som en drag-queen. Altfor mye, altfor skrikende. En mer naturlig sminke hadde sett bedre ut. Hun ser ofte ut som en skrikende klovn på bildene med gapet oppe i et tilgjort flir og øynene vidt oppsperret inne i all den glorete sminka.

Prøv litt mindre sminke, frue....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lijos skrev:

Har hun ikke snap lengre?

 

Jo, men da er nok du blokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hippyskippy skrev:

Hun ser jo så ufattelig mye bedre ut uten den klovnesminka.

Det blir jo klovneutseende med lepper formet utapå huden, som hun har. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Snowflakes skrev:

Når hun idag sier at hun vet hun ser ung ut fra før?? Når de mener hun ser 15 år yngre uten sminke. Det er ikke sånn at masse filler og botox gjør deg yngre. Jeg trodde hun faktisk var rundt 65 før jeg hørte hun var 54. 

Jeg trodde også at hun var godt over 60

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, hippyskippy skrev:

Hun ser jo så ufattelig mye bedre ut uten den klovnesminka.

 

12 timer siden, Million skrev:

Jeg følger henne på IG, og jeg må si at jeg mang en gang har tenkt at hun sminker seg like overdrevent som en drag-queen. Altfor mye, altfor skrikende. En mer naturlig sminke hadde sett bedre ut. Hun ser ofte ut som en skrikende klovn på bildene med gapet oppe i et tilgjort flir og øynene vidt oppsperret inne i all den glorete sminka.

Prøv litt mindre sminke, frue....

Både jeg og flere ga henne tips om sminke som ville kle henne bedre. Da fikk vi høre så ørene flaggret. Det som var så komisk av det hele var at hun spurte etter våre meninger om sminke stilen hennes og tips om forbedring. Male seg spm en klovn er noe hun er god på og kommer til å fortsette med i evig tid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg ikke sitter og ytrer ting som «det e så lamt assa, djiiiises, whateveeeeer!» på snapchatten min når jeg er godt oppi femtiåra. Da håper jeg noen rundt meg griper inn. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hippyskippy skrev:

Krysser fingrene for at jeg ikke sitter og ytrer ting som «det e så lamt assa, djiiiises, whateveeeeer!» på snapchatten min når jeg er godt oppi femtiåra. Da håper jeg noen rundt meg griper inn. 

Hahahhaha, synes hun er fin på sin egen måte. Men man ser såklart at hun har vært igjennom en vinternatt eller to. Stakkars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor nå i Trøndelag, hun er velkjent som en original på 3T treningssenter. Snodig, men gir oss alle en god latter😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare de to siste månedene fulgt henne på Snapchat, før det ante jeg ikke hvem hun var. Eneste grunnen til at jeg nå følger henne er den ganske originale oppførselen til ei på over 50 år.  Hjelpe meg altså!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Oppland skrev:

Jeg har bare de to siste månedene fulgt henne på Snapchat, før det ante jeg ikke hvem hun var. Eneste grunnen til at jeg nå følger henne er den ganske originale oppførselen til ei på over 50 år.  Hjelpe meg altså!

Lurer på når hun hooker opp en mann på sexysnappene hun legger ut, og ikke bare dickogdickpics😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Syns hun lager seg en bra nisje på tiktok som badekåpedama. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at sminken er veldig overdreven. Hun er jo en flott dame, og hadde sett mye bedre ut med nedtonet look. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke jevner ut skjevheten i fillers i leppene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, June_1 skrev:

Helt enig i at sminken er veldig overdreven. Hun er jo en flott dame, og hadde sett mye bedre ut med nedtonet look. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke jevner ut skjevheten i fillers i leppene. 

Når man sminker seg så kraftig slik som hun å mange andre gjør så er det ikke rart at man får sjokk av å se dem uten sminke. De ser ut som rene naken rotter når de skal ha en make-up fri dag. Imens andre ser naturlig å friske ut når de tar en pause.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Når man sminker seg så kraftig slik som hun å mange andre gjør så er det ikke rart at man får sjokk av å se dem uten sminke. De ser ut som rene naken rotter når de skal ha en make-up fri dag. Imens andre ser naturlig å friske ut når de tar en pause.

Nakenrotter 😂 det var litt av en sammenligning, men ser poenget. 😂

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zenhouse skrev:

Nakenrotter 😂 det var litt av en sammenligning, men ser poenget. 😂

 

I know😂.. Det var det nærmeste jeg kom før å sette det hele på spissen på hvor mye unødvendige sminke som blir brukt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, June_1 skrev:

Helt enig i at sminken er veldig overdreven. Hun er jo en flott dame, og hadde sett mye bedre ut med nedtonet look. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke jevner ut skjevheten i fillers i leppene. 

Hun har jo prøvd maksimalt på det. Men hun har jo innoverlepper i virkeligheten, og det er nok ikke lett å få fint med masse Restylane. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Snowflakes said:

Hun har jo prøvd maksimalt på det. Men hun har jo innoverlepper i virkeligheten, og det er nok ikke lett å få fint med masse Restylane. 

Finnes det virkelig så elendige klinikker.. ? De burde vært publisert til skrekk og advarsel. Beklager, men jeg hadde rapportert de inn hadde det vært meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...