Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, panzerpølsa skrev:

SE? 

Oisann.. det gikk fort i svingende hos meg når jeg skulle svare🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twistdott

Hva er det med disse neglene til Heidi.... de er nesten like store som de spadene vi graver i bedene med. De er regelrett grusomme, og jeg fatter ikke at hun ikke ser det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, June_1 skrev:

Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt?

Som influencer får vi håpe hun ikke har stor påvirkningskraft på en vanlig oppegående kvinne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så egoistisk. Er ikke måte på hvordan livet hennes faller i grus om treningssentrene i Trondheim også må stenge nå. 
Newsflash: Vi er midt i en stor pandemi, verden sirkler ikke rundt DEG. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twistdott
På 16.11.2020 den 23.08, June_1 skrev:

Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt?

Er hun også en influenser? Jøje meg, hvem kan hun påvirke, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2020 den 23.26, Twistdott skrev:

Er hun også en influenser? Jøje meg, hvem kan hun påvirke, tro?

Usikre damer som ikke klarer å stå på egne bein? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk henne å irritere seg over at han er ansvarlig og bruker munnbind. Fatter ikke at han orker den nedlatende tonen hennes hele tiden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Typisk henne å irritere seg over at han er ansvarlig og bruker munnbind. Fatter ikke at han orker den nedlatende tonen hennes hele tiden

Alt som ikke handler om Heidi, er uinteressant for henne. Hvor han tar tålmodigheten sin fra, skjønner ikke jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (På 17.11.2020 den 13.36):

Jeg beundrer kjæresten hennes jeg som holder ut den klaginga og sutringa hennes.

Det oppsynet hun hadde mot han idag😳 og den tonen. At han gidder å bruke opp pengene på no sånt 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (På 23.11.2020 den 16.28):

Det oppsynet hun hadde mot han idag😳 og den tonen. At han gidder å bruke opp pengene på no sånt 

Hun virker så krass mot han enkelte ganger, og en ser det på han at han blir lei seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi for all del ikke denne dama tilbakemeldinger eller gode råd!!  I går hadde hun en lang avhandling/kjefting til alle som sender henne råd eller tips ang. overgangsalderen.
Makan til kjefting!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karamelll skrev (2 timer siden):

Hun virker så krass mot han enkelte ganger, og en ser det på han at han blir lei seg.

Han er altfor snill for henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (4 timer siden):

Hun fremstår som veldig usympatisk, og jeg tror at like barn leker best - derfor holder han ut.

 

Han virker jo ikke usympatisk. Han vil jo både være med sønn og foreldre. Men nå han er tilbake hos henne eksisterer ikke de lenger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (På 25.11.2020 den 9.42):

Hun fremstår som veldig usympatisk, og jeg tror at like barn leker best - derfor holder han ut.

 

Den som hadde vært i rommet der de var idag før turen😳

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...