Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

1 time siden, Nana skrev:

Nei, altså, vet ikke mer enn det hun har sagt selv og det er at hun har angst/sliter med angst. Aner ikke om det er derfor hun overreagerer på alt. Hun virket forresten litt roligere og (litt) mer balansert frem til Tom reiste på jobb, gjorde hun ikke? 

Etter utblåsningen og klikket i Danmark pga regn har hun faktisk klart å holde seg (litt) balansert frem til dansken dro, ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Soniq skrev:

Men hva slags angst har hun? Hun kjefter på alle uansett yrke og hun filmer seg selv overalt. 

Kjenner flere med angst, men de kjefter ikke på alt og alle. Men har kanskje noe med personlighet og gjøre også.

og når en har den innstillingen at JEG gjør og sier hva JEG vil, for JEG er voksen! Så blir en kanskje ikke så sympatisk?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ice_83 skrev:

Tom er en morsom kar. Artig at han har bodd på Sunnmøre. 

Enig med at han er en morsom mann.  Har mange morsomme komentarer på lur. Bare så synd at Heidi ikke skjønner spøk, og hysjer på han !

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har hun fylt mer i leppene nå? Ser på de siste snappene og leppene er enorme 😳 Skjønner ikke hvorfor hun ødelegger ansiktet sitt med det der.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Marie1987 skrev:

Har hun fylt mer i leppene nå? Ser på de siste snappene og leppene er enorme 😳 Skjønner ikke hvorfor hun ødelegger ansiktet sitt med det der.. 

Hun har fyllt veldig mye både i kinn og lepper nå. Det gjør henne ikke akkurat yngre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Twistdott skrev:

En ting er at de som mangler gangsyn og selvrespekt vil fylle på og fylle i, men hvor useriøs er ikke de som utfører jobben.

 

 

Er vel en grunn til at hun ikke blir sponset. De fleste klinikker vil være subtile på fillermengden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så trist at hun tviholder på ungdommen i stedet for å droppe extensions og vipper og heller eldes med stil. Hun er jo helt nydelig naturlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes det er så trist at hun tviholder på ungdommen i stedet for å droppe extensions og vipper og heller eldes med stil. Hun er jo helt nydelig naturlig.

Har du sett hvordan hun ser ut naturlig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Minni75 skrev:

Hvordan fikk hun brudd i hånden?

Hun hadde drukket, hørtes ut som en god del, før de skulle sykle hjem

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Solatilola skrev:

Mente ikke uten sminke. Men uten all fillers og botox 

Åja, misforstod. Nei- det vet jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Zenhouse skrev:

Åja, misforstod. Nei- det vet jeg ikke. 

Helt i starten på IG kontoen hennes, tilbake til 2013 ser hun ganske naturlig ut. Kjempeflott dame den gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...