Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

På 15.8.2020 den 1.00, Gisse skrev:

 

Er konditor en beskyttet tittel? Trodde ikke det? 

 ett menneske må jo ha ett fagbrev/svennebrev før man sier at de er utdannet konditor. Eller andre yrker..  Vi sier jo ikke at en person er lege før all utdannelse er utført og de har papirer på at de er lege

Endret av Aidensfield
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter

Lege er jo beskyttet tittel.

 

ABD er ikke den første bloggeren som smykker seg med den tittelen de ønsker. Caroline Berg Eriksen har jo lenge skrevet publisher og journalist på instagram (tatt bort nå) og på  facebook står det designer og entrepenør.  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over tre måneder nå siden hun varslet konkurs i media.

Hverken Influencer Program AS, Anne-Brith AS eller Anne Brith Holding AS er slått konkurs. Så det virker ikke akkurat som om hun har det travelt med å bli ferdig her. Ser at det heller ikke foreligger noe regnskap fra 2019 på noen av selskapene, men nå er vel fristen der forlenget ut september pga pandemien.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2020 den 19.45, FotbaIlflua skrev:

Om man ønsker en kjapp alkoholforgiftning kan man ta en shot hver gang hun sier "liksom". Tipper man har oppnådd målet innen 1 minutt...

Eller denne: herregud

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet sitat fjernet. Sol, admin.

Men kan firmaene holde tilbake i det uendelige uten å gå konkurs ?

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gro12 skrev:

Men kan firmaene holde tilbake i det uendelige uten å gå konkurs ?

Nei men noen må faktisk stå på kravet sitt. Det er ingen automatikk i dette.

Så oppslaget i media har nok hatt sin effekt. Folk gir opp. Dessverre.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Dersom du har spørsmål til modereringen kan du sende meg en PM eller lage et innlegg på Ris og Ros Rampelyset. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Felis skrev:

 

Jeg er ikke noe forumpoliti, og heller ikke moderator (så moderator står fritt til å slette innlegget), men jeg minner om at enhver moderering av denne tråden går på kontoen "hets" hos Anne Brith. I boka refererte hun nettopp til antall ryddemeldinger for å bevise hvor hetset hun ble på Kvinneguiden. Det gjelder også hvis uskyldige innlegg, som som kommentarer til moderering, brukerdebatt og avsporinger ryddes vekk. Ryddemelding = hets. Det er allerede to ryddemeldinger på denne siden, straks kommer det en tredje. Do the math...

Moderator har oppfordret til at spørsmål rettes direkte til dem. Erfaringsmessig svarer moderatorene både raskt og ryddig. De er på vår side, de VIL at Rampelyset skal ha en konstruktiv debatt, derfor hjelper de de av oss som av og til snubler i regelverket. Likevel kommer det innlegg etter innlegg med kommentarer til modereringen. Hvis dere lurer, men ikke vil sende PM til moderatorteamet, er det dere lurer på diskutert i denne tråden på Ris og Ros.

Igjen, jeg ønsker ikke å være forumpoliti, men jeg ønsker heller ikke at Kvinner Som Hater Kvinner 2 skal kunne vise til at hetsen fortsetter i uforminsket styrke på KG. Eller Pestpølen, som hun kalte det i boka.

Enig! Ønsker ikke at boken "Pestpølen" skal komme ut. 

Gjentatte modereringer taler for seg ift hva som ikke er ok å disktuere i denne tråden, så jeg tenker at vi bare må og skal respektere det alle sammen. 

Ja, ting er offentlig informasjon, men jeg tenker at de som trenger å søke opp den infoen kan gjøre det, men flerparten her på forumet trenger nok ikke egentlig det. Jeg føler det blir litt "skadefryd" å disktuere den infoen her. Det er min mening. 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så annerledes ting hadde vært om AB la seg langflat og beklaget etter svindelen!

I stedet for å slenge på røret gjentatte ganger i samtale med journalisten, kunne hun sagt et offentlig unnskyld til de som var rammet. Og i stedet for å agere manager for guttungene/sitte stille i båten - jobbet hardt for å gjøre opp for seg. Da kunne hun ha høstet en smule sympati. Kanskje møtt en viss forståelse for at hun tok feil valg, og at ting gikk over styr.

Men noen ydmykhet finnes ikke. (Det samme gjelder forøvrig influencere generelt)

Ikke rart skadefryden melder seg hos enkelte.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, injurie, persondebatt og krenkende innlegg og svar til disse. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...