Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Må vel få en ny da den forrige ble stengt(?)

 

Jeg la forresten merke til at igår og noe idag var det usedvanlig mer "annonseinnlegg" enn hva det pleier.

Bevisst og litt på trass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger ved blogginnleggene som BOTB har skrevet de siste dagene vedr. Annebrith.no: 

Dagen i går:
 
Fra bakeblogger til hacker (?)
 
Anonyme kritikere og andre nettroll:
 
Når trollet kommer ut av lyset:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se i hvilken retning neste blogginnlegg blir. Håper virkelig det er en unnskyldning, da tror jeg hun vinner mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vært mye reklame, men det er jo greit, så lenge det merkes. Fra siste døgnet - https://storiesig.com/stories/annebrith.no - så er alt tydelig merket. Og jeg tror at AB har merket korrekt siste tiden. Vi får håpe det fortsetter slik, for da er det ikke noen hensikt å diskutere. Det er verre med:

Endret av Asti
Nye lenker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Stjernekikkeren skrev:
 

 

Jeg lurer på hvorfor samtlige av Anne Brith sine halloween innlegg er datert forskjellige datoer i oktober 2015? 

Hun bruker UI sitt oppsett for blogg, noe som gjør det mulig for bloggeren å velge hvilke innlegg som skal være på forsiden til enhver tid. Til Halloween har hun altså lagt relevante innlegg på forsiden. Du må trykke "blogg feed" i menyen for å få kronologisk rekkefølge på innleggene. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ashera skrev:
 

Hun bruker UI sitt oppsett for blogg, noe som gjør det mulig for bloggeren å velge hvilke innlegg som skal være på forsiden til enhver tid. Til Halloween har hun altså lagt relevante innlegg på forsiden. Du må trykke "blogg feed" i menyen for å få kronologisk rekkefølge på innleggene. 

Takk, det forklarer mye, jeg synes bloggen hennes har vært så rotete med innleggene, nå skjønner jeg at jeg har sett de hun velger å klistre forsiden med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/rampelys/i/yv2wEE/julianne-pilotfrue-nygaard-om-barnespons-debatten-feigt-at-alle-gjemmer-seg?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

VG har spurt henne om bruk av barn som reklameplakater, men å spørre henne om uthenging av lesere, hacking osv blir for vanskelig... Misforstå meg rett, helt supert at det blir tatt opp, det er en veldig viktig sak! Skulle bare ønske at en journalist der ute kunne ta tak i dette, få det fram i lyset! Folk trenger å få opp øynene for hva bloggere/influencere gjør for å få kritikerne til å tie...

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Tipptoppi skrev:
 

Er det fler som har fått svar fra hennes samarbeidspartnere? 

Har noen skrevet at de har fått det? Med bilde?

Har lest mange som har skrevet om det på Jodel, men det blir igjen bare spekulasjoner... 

Jeg har hvertfall ikke fått svar fra noen av dem jeg har sendt Mail til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Samme skrev:
 

Har noen skrevet at de har fått det? Med bilde?

Har lest mange som har skrevet om det på Jodel, men det blir igjen bare spekulasjoner... 

Jeg har hvertfall ikke fått svar fra noen av dem jeg har sendt Mail til.

Hvilken Jodel-kanal står dette på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, ashera skrev:
 

Hvilken Jodel-kanal står dette på?

Får den opp i bloggergossip når du ikke er så alt for langt unna Oslo område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Samme skrev:
 

Har noen skrevet at de har fått det? Med bilde?

Har lest mange som har skrevet om det på Jodel, men det blir igjen bare spekulasjoner... 

Jeg har hvertfall ikke fått svar fra noen av dem jeg har sendt Mail til.

Ja. I den forrige tråden 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er litt festlig, endelig - har samfunnsdebatten nådd igjen bloggerne. Taktikken med "ingen kommentar" kommer nok ikke til å virke så veldig lenge. Folk flest er nokså inneforstått med at barn skal skjermes fra nett. Så komboen å velge å utnytte egne barn for å skape innhold til blogg og økonomisk vinning - det er det nok mange som har meninger om, sånn også utenfor KG ;)


VG har vært i kontakt med Anja Johansen, Anna Rasmussen, Anne-Brith Davidsen, Marna Haugen, Margaret Berger, Sandra Lyng og Maria Skappel, som ikke ønsker å kommentere saken. Caroline Berg Eriksen og Anette Haga har ikke besvart VGs henvendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith har jo allerede kommentert dette på Instagram, som hun så slettet den gangen, og der skrev hun jo at det er hennes rett som mor å dele barna på nettet. Finnes printscreens av det, så hjalp ikke å slette. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Anne Brith har jo allerede kommentert dette på Instagram, som hun så slettet den gangen, og der skrev hun jo at det er hennes rett som mor å dele barna på nettet. Finnes printscreens av det, så hjalp ikke å slette. 

Jeg har skjermbilde av svarene til AB vedr. dette. :) 

 

6 timer siden, Asti skrev:
 

Ja, det har vært mye reklame, men det er jo greit, så lenge det merkes. Fra siste døgnet - https://storiesig.com/stories/annebrith.no - så er alt tydelig merket. Og jeg tror at AB har merket korrekt siste tiden. Vi får håpe det fortsetter slik, for da er det ikke noen hensikt å diskutere. Det er verre med:

 

Under "Bruk av barn i sosiale medier" kan man finne "Annebrith.no: Får kritikk i kommentarfelt vedr. bruk av barn i sine SoMe-kanaler den 09.10.18":  https://imgur.com/a/reiFAEV . Og det stemmer, der skriver hun om at det er hennes rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg har skjermbilde av svarene til AB vedr. dette. :) 

 

 

Under "Bruk av barn i sosiale medier" kan man finne "Annebrith.no: Får kritikk i kommentarfelt vedr. bruk av barn i sine SoMe-kanaler den 09.10.18":  https://imgur.com/a/reiFAEV . Og det stemmer, der skriver hun om at det er hennes rett...

Apropos dette - skulle ikke AB og "helt ekte" lage blogginnlegg sammen? Det burde jo legges ut nå da det er veldig aktuelt i disse dager med feks debatten mellom Jemtegård og Hegseth mm. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirupssnipp
7 timer siden, Samme skrev:
 

Har noen skrevet at de har fått det? Med bilde?

Har lest mange som har skrevet om det på Jodel, men det blir igjen bare spekulasjoner... 

Jeg har hvertfall ikke fått svar fra noen av dem jeg har sendt Mail til.

Jeg har fått svar fra en, nevnte det i den andre tråden. Har bilde, men vet ikke hvordan jeg lager imgur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Asti skrev:
 

Jeg har skjermbilde av svarene til AB vedr. dette. :) 

 

 

Under "Bruk av barn i sosiale medier" kan man finne "Annebrith.no: Får kritikk i kommentarfelt vedr. bruk av barn i sine SoMe-kanaler den 09.10.18":  https://imgur.com/a/reiFAEV . Og det stemmer, der skriver hun om at det er hennes rett...

Han derre Hans Petter burde lære seg å svare for seg, istedenfor å henge seg opp i troll😂 Blir jo litt provosert over det han skriver😆

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsekontrollen skulle spørre hva slags kosttilskudd kjendiser bruker. AB var kjendisen de fant.

Sinnsykt kleint, påtatt fnising hele veien, og hun føler seg lurt til å ta vitaminer hun selv har Googlet seg frem til at kan være løsningen på trøtthet. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...