Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekor skrev (11 minutter siden):

Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁

Er hun dømt for noe da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 minutt siden):

Da har du 670 sider lesestoff i påsken :)

 

Vel, såååå interessert eller nysgjerrig er jeg ikke, da leser jeg heller en god bok. Har hørt at "mamma er trygda" skal være veldig bra 😀.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekor skrev (5 timer siden):

Vel, såååå interessert eller nysgjerrig er jeg ikke, da leser jeg heller en god bok. Har hørt at "mamma er trygda" skal være veldig bra 😀.

Forventer du at noen andre skal ta seg tid til å oppdatere deg? 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
vinterdekor skrev (På 26.3.2021 den 15.21):

Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁

Hun har vel gått konkurs for n'te gang og har trukket seg vekk fra rampelyset. Syns vi skal la være med i snakke om skandalene hennes, spesielt med tanke på barna. Ønsker barna hennes alt godt og at AB klarer å tilbakebetale alle de hun har lurt via ABIP osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 26.3.2021 den 15.32):

Er hun dømt for noe da?

Nei det er hun ikke. Om jeg ikke tar feil så pågår saken enda men ligger i kjølvannet og på vent pga corona. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (På 26.3.2021 den 21.59):

Forventer du at noen andre skal ta seg tid til å oppdatere deg? 

Nei, jeg ønsker å lese boka selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, brukerdebatt og krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måten hun har svindlet på er bare helt tragisk. Jeg skjønner ikke at hun har hatt samvittighet til å gjøre alt dette. Men som jeg skrev tidligere i denne tråden, så synes jeg er svært syns på barna så må lese så mye stygt om sin egen mor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aricia skrev (27 minutter siden):

Særdeles godt spørsmål!

Hver gang tråden har blitt dratt opp de siste dagene har det vært av brukere som tar til orde for at Anne Brith og familien hennes nå må få fred. Det framstår litt paradoksalt, for å si det forsiktig.

Dette! Hvorfor ikke bare la tråden ligge? Hun har barn, de har det helt sikkert ganske tøft i dette.  Hun ligger lavt i terrenget og oppsøker ingen publisitet i det hele tatt, så la henne være i fred og slutt å dra opp denne tråden hele tiden.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Men hvor er det blitt av dama og hva gjør hun på? Hun må jo ha en slags inntekt hun også?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i hvert fall forlatt offentligheten, og da er det rett og rimelig at hun ikke blir omtalt her lenger, tenker nå jeg. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...